Heb recentelijk een hemeltje voor een 3deurs RRC gekocht. Ligt nu nog in Wassenaar en m'n nog-niet-rijdbare RR staat in Breda. Is er iemand die de komende tijd 'toevallig' die route rijdt (Wassenaar ri. Breda-Noord)? Zelf kom ik uit Nieuwegein en het past niet op het dak van m'n (ahum) Forester. Dat overleefd het (te flexibele) hemeltje niet.
Uiteraard tegen de gebruikelijke vergoeding van krat bier/ gevulde koeken etc.
Cees
Prikkerstransport Wassenaar-Breda
-
petra
Re: Prikkerstransport Wassenaar-Breda
Hoi Cees,
Aanstaande 29 juni rijdt ik met mijn Def90 van Leiden naar Breda-Prinsenbeek.
Ik weet niet wat je met een hemeltje bedoelt, zou het passen denkje?
Gr. Tra
Aanstaande 29 juni rijdt ik met mijn Def90 van Leiden naar Breda-Prinsenbeek.
Ik weet niet wat je met een hemeltje bedoelt, zou het passen denkje?
Gr. Tra
-
Cees
Hi,
Zou fantastisch zijn! Het hemeltje is een glasvezelmat die aan de binnenzijde van een Range Roverdak wordt geplakt als afwerking. Heeft dus de binnenmaten van een volledig dak (150x210cm???) en het is maar 10cm hoog. Het weegt bijna niets. Weet niet of het in een Def90 gaat passen. Maar Breda-Prinsenbeek is wel de juiste bestemming (industriegebied Zinkstraat, naast A16). Ik zal even de maten opvragen en aan je doorgeven.
Gr, Cees
Zou fantastisch zijn! Het hemeltje is een glasvezelmat die aan de binnenzijde van een Range Roverdak wordt geplakt als afwerking. Heeft dus de binnenmaten van een volledig dak (150x210cm???) en het is maar 10cm hoog. Het weegt bijna niets. Weet niet of het in een Def90 gaat passen. Maar Breda-Prinsenbeek is wel de juiste bestemming (industriegebied Zinkstraat, naast A16). Ik zal even de maten opvragen en aan je doorgeven.
Gr, Cees
-
disco1992
hoi cees,
dan weet ik wel voor welke auto het is denk ik
die ene witte die uit elkaar ligt waar je zelf zo in de weekenden mee bezig bent met lassen enzo.
die je eventueel ook weer strak wilt laten zetten.
en waar je al veel meer aan gedaan hebt ?
ja die ??
je kent me zo niet waarschijnlijk dan maar ik jou denk ik wel.
want zinkstraat kom ik ook bijna wekelijks.
en kijk ik violgens mij altijd even in jou auto rond hoe ver je bent
doe bjorn maar de groeten van wouter met de 110
ik weet bijna wel zeker dan het niet gaat passen in een def90. !
groet disco1992
dan weet ik wel voor welke auto het is denk ik
die ene witte die uit elkaar ligt waar je zelf zo in de weekenden mee bezig bent met lassen enzo.
die je eventueel ook weer strak wilt laten zetten.
en waar je al veel meer aan gedaan hebt ?
ja die ??
je kent me zo niet waarschijnlijk dan maar ik jou denk ik wel.
want zinkstraat kom ik ook bijna wekelijks.
en kijk ik violgens mij altijd even in jou auto rond hoe ver je bent
doe bjorn maar de groeten van wouter met de 110
ik weet bijna wel zeker dan het niet gaat passen in een def90. !
groet disco1992
-
Cees
Hi Petra,
Ik even gemeten: het dak is 226x147cm lang. Het past in ieder geval niet in een Disco 1, maar een Def90 is wel een slag groter. Zou het passen denk je? Zo niet, dan zal ik een 'boedelbakactie' in gang moeten zetten. Alvast bedankt,
Cees
Ik even gemeten: het dak is 226x147cm lang. Het past in ieder geval niet in een Disco 1, maar een Def90 is wel een slag groter. Zou het passen denk je? Zo niet, dan zal ik een 'boedelbakactie' in gang moeten zetten. Alvast bedankt,
Cees