300 tdi distributiehuis lager te vervangen?
-
Bart van Dessel
300 tdi distributiehuis lager te vervangen?
In de distributiedeksel van een 300 tdi zit een lager, deze is van de pully van de viscofan. Heeft iemand dit lager al ooit vervangen? Ik kan weinig info hierover vinden, alleen van een jaar of 4 terug, dit lager is wel te koop in Australië maar in NL en UK kan ik niets terug vinden, het gaat om onderdeelnr. ERR7146BRG (BRG=bearing) , ERR7146 is het nummer van de hele deksel (160 UK pounds..) Ik heb een aantal van deze deksels liggen maar allemaal met slechte lagers.
Gr, bart
Gr, bart
-
Franc
Re: 300 tdi distributiehuis lager te vervangen?
Bart,
Misschien is deze iets voor je?
Voor 68 pond thuisbezorgd.
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
Misschien is deze iets voor je?
Voor 68 pond thuisbezorgd.
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
-
Bart van Dessel
Ja dat is een goeie tip! Wat een uitleg zeg, is wel de moeite van het proberen waard, alhoewel het veel geld is voor zo'n lager. Dank voor de tip!
Gr, bart
Gr, bart
-
cris74
Het is mogelijk dus om dit lager te vervangen, als je er 1 uit perst zou het misschien ook mogelijk zijn hier zelf iets voor te maken/laten maken voor een paar passende lagers zou je deze man eens kunnen bellen of mailen heb hier al een paar keer leuk zaken mee gedaan [lagers.marktplaza.nl] heeft er +/- 30000 stuks liggen en adverteerd maar met een deeltje.
Nou succes
Cris
Nou succes
Cris
-
Margriet
ik snap da wel hoor bart... je wil tuurlijk een mooi drakendeksel op die van jou maken.
-
Margriet
dat moet je ook nooooooooit doen.
altijd handig voor als er zo'n sukkel langskomt die zijn defender te diep in de prut heeft gereden....
altijd handig voor als er zo'n sukkel langskomt die zijn defender te diep in de prut heeft gereden....
-
Margriet
hij rijd trouwens weer helemaal super die draak....
en omdat ie zo lief is heeft ie gelijk lampjes op de bumper en een hele grote "one life live it" sticker op de zijkanten gekregen...
en omdat ie zo lief is heeft ie gelijk lampjes op de bumper en een hele grote "one life live it" sticker op de zijkanten gekregen...