Hallo allemaal,
Ik wil de roosters van de ventilatieopeningen onder de voorruit vervangen maar ik krijg de bedieningshendels aan de binnenkant er niet af. Weet iemand hoe dit moet? Ik gof dat het een kwestie is van draaien of er gewoon van af tekken maar ik wil de boel niet om zeep helpen.
Iemand die dit al eens heeft gedaan?
Bedankt!
Peter
Ventilatieroosters defender
-
Erik One-ten+LW op 't werk
Re: Ventilatieroosters defender
Beter het hele mechanisme van de kleppen afhalen. 2 kleine boutjes. De knoppen zullen er best af kunnen, maar die kans is groot dat het krak gaat zeggen...
Erik
Erik
-
Aluhok
Wanneer je de klepjes open zet kun je aan de buitenkant een scharnierpunt zien waar een klein boutje doorheen zit. Boutjes eruit en scharnierpennetjes aan het schutbord eruit en klaar. Erik bedoelt denk ik de 2 boutjes die aan de binnenkant in het klepje zitten, is ook een manier en daarvoor dien je ook de klepjes open te zetten.
Michel
Michel
-
peter
Michel, Erik,
bedankt voor je commentaar. twee reacties met twee opties. Dit gaat vast lukken!
peter
bedankt voor je commentaar. twee reacties met twee opties. Dit gaat vast lukken!
peter
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
ik zou het scharnierpuntje losmaken. Als je de twee boutjes losdraait achterop de klep wordt het een enorm gepriegel om ze er later weer in te krijgen!