Met elke prikkers bijeenkomt is het lastig. Ik ken de namen wel van de mensen op het prikbord, maar herken ze niet in "real live"
Soms zie ik bij de bedankjes voor tochten en weekenden namen staan van mensen die ik best een handje had willen geven, maar die ik niet herkent heb.
Nu komt het ook voor, de mensen mij wel herkennen, dan hoor ik: " Hallo Marijke! ", en ik geen idee heb wie het is ( kan ook mijn leeftijd zijn? ) Maar ja, een witte 110 met een vrouw achter het stuur en "Witje " achterop, wie dat niet ziet moet naar een hele goede ook op het prikbord bril meneer.
Dus ik kom met 2 pubers, 11 en 13, maar die van 13 ziet eruit als 18, en Massi, de prikhond, en een knoert van een blauwe tent.Wij komen zaterdag in het begin van de middag aan. En ik biets overal heet water voor mijn thee, want ik kan mijn benzinebrander niet vinden
Dus, wie nieuwe mensen wil leren kennen, graag even iets herkenbaars van jezelf op het bord zetten, dat maakt het wat makkelijker, zeker voor de mensen van mijn leeftijd
Marijke
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/06/2011 12:22 door witje 110.
Een blauwe 90 TD5 uit 2003 met daktentje
Een kaal hoofd met bril
Veelal een brandende sigaar in dat hoofd
Een klein beetje overgewicht
Van middelbare leeftijd (auw dat doet een beetje pijn)
Als de regen de stickers er niet afspoelt staat er heel klein "SNORKEL" op de voorzijde van mijn linker voorspatbord boven de koplamp.
En mijn bebrilde hoofd ziet er uit als of ik van whisky houd en al kalend begin te worden. Dat dit echter een familiekwaaltje is dat al sinds jonge jaren zo stabiel is doet er niet toe. En het sikje en snorretje zijn van bedroevend puberale kwaliteit. Oja, en mijn haar is niet al te lang.
Marco, toen ik jouw leerde kennen had je een hele oude 90, geen overgewicht, en was je nog niet van middelbare leeftijd, en in die tijd had ik een hele oude 90, geen overgewicht, en was ik ook nog niet van middelbare leeftijd.
We moeten maar een flinke borrel nemen samen zaterdagavond
Ik ben lang loop met een camopet , waarschijnlijk gaat de hond mee
dat is een kruising tussen rodigian ridgeback en een tekkel .
auto staat op de foto , en ik moet ook zoeken want ik zoek roelie !
Ik heb de tussenbak van frank bij en die moet ik overhandiigen aan roelie , dus als je
een lange man met hond ziet dolen dan ben ik het !
Ben er zaterdag rond de. Middag ,
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Zal ik ook maar is meedoen, Ik kom met mijn groene land rover, Rolkooi van safety device, 2inch verhoogd met 34ers eronder,op zwarte modulair velgen Lederen kuipstoelen erin, Als de motorkap open staat lopen er een hoop mooie blauwe leidingen onder de kap van de compressor hijack achterop bij het reservewiel en het wiel hangt aan een mantec swing away
Aande zijkant zitten er defender stickers op mijn ninety. Auto staat 10cm breder als een standaard ninety en heeft wielkastverbreders, home made snorkel met inlaat boven op de vleugel, traanplaat voor op de velugels en motorkap. Tubular lierbumper met a bar en lampen daarop incl lier. Antenne van 27mc voor op het a-frame van de bumper
Denk dat ik wel herkenbaar ben
Als dat niet zo is, waarschijnlijk gaat mijn collega mee, een snotneus van 20jaar. Als het regent heb ik een paraplu met 4x4anders erop
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/06/2011 13:00 door Roy B.
Ik kom met een blauw witte 109 (zoals onder afgebeeld) en zie er uit als het resultaat van de 18e eeuwse nederlandse history (west indische en oost indische companie).
correctie: Ik werd net geattendeerd door Ben Laroleek dat er oliesporen onder Torretje vandaan komen. Wat overeenkomt met het olieverlies. Ik was al bang dat die krukaskeerring vervanging niet goed was gegaan. Wij komen dus waarschijnlijk met de MX5 en weer niet met de landrover
Maar ik had hier ook wel eens over zitten nadenken. Wil nog steeds een prikkers T-shirt maken met voorop het logo en achterop Richard78.
nog steeds niet gedaan
Richard78
Series III 109 2.25D 1978 Viatora aka Torretje
Freelander 1.8i 2000 Reinaard de vos aka Vosje
Als er genoeg wilskracht is kan alles!
Ik weet vaak wel hoe de eigenaar van een bepaalde auto heet ( of zijn Nickname ) , maar als diegene de auto op het parkeerterrein zet, of een eind van de tent af, hoe herken ik ze dan? Dus een T-shirt is wel een idee
Marijke
Het is me wel vaker opgevallen dat er zo massaal gereageerd wordt op een topic van één van de schaarse dames hier op de prik.
Voor de mannen een bevestiging dat we mannen zijn en voor Marijke een opsteker.
Je hoeft dus niet bang te zijn om op het prikkerweekend met je ziel onder de arm te lopen (en dan ben ik er nog niet eens bij).
Allemaal een heel fijn weekend toegewenst!
Jacaranda Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ben de enige knappe Land Roverrijder die er
> rond loopt....
mmmm, zal ik dat schot voor open doel dan maar maken?? LOL
imageshack.us --> mod_embed_images_loadimage('8cb3d785dea0939003d511ee8d2faa3b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fimg843.imageshack.us%2Fimg843%2F6885%2Fmartinvdv.jpg', 'http://img843.imageshack.us/img843/6885/martinvdv.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fimg843.imageshack.us%2Fimg843%2F6885%2Fmartinvdv.jpg', 'http://imageshack.us/photo/my-images/843/martinvdv.jpg/', 14165674, 600, 600, 'Loading image ...', false); morgen bij opsporing verzocht" class="bbcode" border="0" />
als je Eric naar mij roept en ik reageer niet ben ik Anton. ik kom zaterdag al en rij in een 110 die niet blauw is ,maar ook niet grijs. trek een oranje hesje aan zodat je kan zien dat ik in de organisatie zit, (wat dat ook mogen inhouden) verder probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk mijn handen in mijn zakken te houden en vooral te genieten van de regen de gezelliigheid.
Rogier 88 SIII Schreef:
> ik doe gewoon mijn scouting trui aan (Scouting
> groep de trappers) daar staat mijn naam gewoon
> voorop
>
> voor de rest bol en klein net als het mischellin
> mannetje....
En je kwam als enige door het diepe gedeelte van de waterbak.. ook knap!!!
Gr,
Sjaak van de creme 109 die het ondiepe gedeelte nam.
Komt door je nieuwe bladveertjes(die met die hele mooie kleur ) denk ik Rogier.
Meer grondspeling en beter kontakt met de ondergrond dan met die oude doorgezakte stukjes pisbakkenstaal die Lara vroeger omhoog moesten houden.
Met die oude veren had je geen bodemplaat meer gehad.
Die mooie spatbordverbreders zorgen ongetwijfelt ook voor een betere afvoer van de opgeworpen modder zonder dat je zijruiten en de omstanders vies worden.
Ik ben ook wel blij dat je die kinetische achterbalk aangepast hebt. Nu kan ik je tenminste weer met een gerust hart lostrekken.Ik hou wel van een adrenalinestoot,maar er zijn grenzen.
De ondergrond is nu verhard met puin. Daaroverheen ligt nog wel een centimer of 20 modder, of nog ietsje meer, die voelde je.
Leukste is dat ie lekker diep is. Enne, zoals je al aangaf: je hebt met wegbandjes wel een uitdaging op dit soort moddercircuits. Bij de bult en de bak is het daarmee echt moeilijk, ja.
Pepé le Pew&Betty Boop Schreef:
> Ik ben ook wel blij dat je die kinetische
> achterbalk aangepast hebt. Nu kan ik je tenminste
> weer met een gerust hart lostrekken.Ik hou wel van
> een adrenalinestoot,maar er zijn grenzen.
wahaha lol wat een verhaal dat doet goed
ze heft nu ook hijsogen aan de achterkant, in de lengte richting van de chassis balken dus dat komtgoed.
(daardoor is de achterkant nu ook hiab/shovel compactible )