help wanted!!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
ad

help wanted!!!!

Bericht door ad »

is er iemand in de buurt van brabant (rijen) die mij zou kunnen helpen met het volgende probleem. Ik heb een laro 88 ex army s3 staan. 2,25 ltr motor benzine. toen ik hem uit belgie getrokken heb liep ie maar niet netjes. veel zwarte rook, gooide benzine er bijna letterlijk meteen weer uit. er zat een aangepaste waterdichte ontsteking op en de toevoerschroef in de de carb stond geheel open. als eerste heb ik er een nieuwe conv ontsteking op gezet en de carb geheel schoon gemaakt en netjes terug gezet. echter heeft ie daarna niet meer gelopen. de timing krijg ik met geen mogelijkheid meer goed (ondanks alle afstelpunten 50x opnieuw nagelopen te hebben). wat ik mis is iemand die me even weer op weg kan helpen, liefst even meekijkt, zodat ik mijn project weer met goede moed voort kan zetten.
harry

Re: help wanted!!!!

Bericht door harry »

hallo ad,

controleer eens de pakking de dikke tussen de cabarateur en spruitstuk op lekkages ik denk dat hij valse lucht krijgt.

mvg harry
sjeroens

Bericht door sjeroens »

Ad,
Ik kan volgende week wel een avond komen kijken/luisteren
Stuur mij ff een prive bericht voor afspraak.
Groet,
Jeroen, Terheijden

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/06/2011 07:10 door sjeroens.
Thimo

Bericht door Thimo »

Beste Ad,

Stuur mij even je nul zes, woon zelf ook in Rijen.

Thimo.
ravelaro@gmail.com

Bericht door ravelaro@gmail.com »

pakking is vervangen en sluit geheel, spruitstuk zal ik eens bekijken maar er zit een totaal nieuwe op.

groet ad
Plaats reactie