Prijs RRC achterklep en overspuiten?
-
Jim
Prijs RRC achterklep en overspuiten?
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat een goede achterklep kost voor een RRC uit 1992(alleen de onderklep) bij de sloop? Dus zonder deuken en extreme roest.
En wat kost overspuiten in metallic lak?
Kan iemand mij vertellen wat een goede achterklep kost voor een RRC uit 1992(alleen de onderklep) bij de sloop? Dus zonder deuken en extreme roest.
En wat kost overspuiten in metallic lak?
-
Lucas van Lierop
Re: Prijs RRC achterklep en overspuiten?
Zie Janssen Range Rover parts
Heb je je oude klep trouwens nog (inc scharnieren) en woon je toevallig in de buurt van Utrecht of Bussum, ik zoek nog een sloper.
Groet
Lucas
Heb je je oude klep trouwens nog (inc scharnieren) en woon je toevallig in de buurt van Utrecht of Bussum, ik zoek nog een sloper.
Groet
Lucas
-
Bart van Dessel
Prijs voor een gaaf klepje lijkt me redelijk rond de € 100,- Spuiten in kleur is sterk verschillend, bij mijn vast adresje denk ik zo rond de € 150,- als er niet teveel werk aan is,
gr, Bart
gr, Bart
-
Jim
Lucas, ik kan op die site geen prijzen vinden van de klep en spuiten.
-
Lucas van Lierop
Hallo Jim, oeps je hebt gelijk, ik had gezocht op achterklep maar dat zijn alleen stickers...Maar mocht je je oude klep wegdoen en hier in de buurt zitten houdt ik me aanbevolen. Normaal zou ik even bij Bart gaan zoeken maar ik vrees dat ik voorlopig niet in regio Limburg kom
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
disco1992
hey lucas,
ik zag net bij mario de wit wat oude kleppen staan in een soort van oud ijzer bak.
bel hem eens hij zit in zevenbergen net boven breda is al wat noordelijker
www.yo-parts.nl
heb er geen aandelen en kan met mario en bart evengoed overweg.
disco1992
ik zag net bij mario de wit wat oude kleppen staan in een soort van oud ijzer bak.
bel hem eens hij zit in zevenbergen net boven breda is al wat noordelijker
www.yo-parts.nl
heb er geen aandelen en kan met mario en bart evengoed overweg.
disco1992
-
Lucas van Lierop
Hej Wouter,
Bedankt voor de tip maar weet niet of ik daar ga komen... ik heb momenteel geen auto
normaal rijd ik zo overal heen maar nu moet het allemaal met trein/vouwfiets+steekwagen...
Groet
Lucas
Bedankt voor de tip maar weet niet of ik daar ga komen... ik heb momenteel geen auto
Groet
Lucas
-
disco1992
lucas waar kom je zelf vandaan?
ik kom ook nog wel eens ergens
disco1992
ik kom ook nog wel eens ergens
disco1992
-
larolady
Je moet even kijken bij Jansen Used Laro Parts www.jansenusedlaroparts.com of bellen 013-4566880.
De sloop voor Land Rover onderdelen.
De sloop voor Land Rover onderdelen.
-
Lucas van Lierop
Hoi Wouter,
Ik woon in Utrecht en mijn project staat in Ankeveen (zeg maar Bussum).
Ik ben daar een verlengde Disco Crewcab/Pickup aan het bouwen. Daarvoor ga ik de originele achterdeur verbouwen naar een RRC stijl klep, een eventuele RRC sloopklep zou daarvoor evt handig zijn. Dus ik gooi af en toe een balletje op of er in de buurt iets te vinden valt.
Edit: Bedenk me trouwens net dat ik wel vrijdag a.s. naar TCI in Tilburg ga, misschien is dat nog iets.
@Jim sorry voor het kapen van je draadje, ik hoop dat jij snel een goede klep vindt.
Groet
Lucas
Ik woon in Utrecht en mijn project staat in Ankeveen (zeg maar Bussum).
Ik ben daar een verlengde Disco Crewcab/Pickup aan het bouwen. Daarvoor ga ik de originele achterdeur verbouwen naar een RRC stijl klep, een eventuele RRC sloopklep zou daarvoor evt handig zijn. Dus ik gooi af en toe een balletje op of er in de buurt iets te vinden valt.
Edit: Bedenk me trouwens net dat ik wel vrijdag a.s. naar TCI in Tilburg ga, misschien is dat nog iets.
@Jim sorry voor het kapen van je draadje, ik hoop dat jij snel een goede klep vindt.
Groet
Lucas
-
Frank 110V8
Jim,
Bart heeft deze dus ook staan.
Groet Frank
Bart heeft deze dus ook staan.
Groet Frank
-
disco1992
hoi lucas,
wat voor klep zoek je precies eigenlijk:
een bovenklep of onderklep ?
een ouder type onderklep met handgreep aan de buitenzijde met zo'n vergrendel stang of een nieuwere type met handgreep aan binnenzijde van de onderklep ?
graag wat meer details
zal nu gelijk even bellen met mario dan weet ik wat hij heeft en kost.
ben er vanmiddag geweest maar kom donderdag nog in zevenbergen en kan het bij hem mee nemen richting tilburg waar ik zelf woon.
ben vrijdag vanaf 8:00 / 8:30 thuis en ga slapen rond 10:00 tot 17:00/17:30 uur.
je kan eventueel de hele dag het wel ophalen tot 18:00 uur.
maar zul je me paar keer moeten bellen dat ik wakker wordt
ik hoor het wel
disco1992
wat voor klep zoek je precies eigenlijk:
een bovenklep of onderklep ?
een ouder type onderklep met handgreep aan de buitenzijde met zo'n vergrendel stang of een nieuwere type met handgreep aan binnenzijde van de onderklep ?
graag wat meer details
zal nu gelijk even bellen met mario dan weet ik wat hij heeft en kost.
ben er vanmiddag geweest maar kom donderdag nog in zevenbergen en kan het bij hem mee nemen richting tilburg waar ik zelf woon.
ben vrijdag vanaf 8:00 / 8:30 thuis en ga slapen rond 10:00 tot 17:00/17:30 uur.
je kan eventueel de hele dag het wel ophalen tot 18:00 uur.
maar zul je me paar keer moeten bellen dat ik wakker wordt
ik hoor het wel
disco1992
-
disco1992
ja heb hem al gesproken,
hij heeft 1 nieuwer type met vergrendeling en handgreep aan binnenzijde met wat oppervlakkige roest maar valt mee.
kosten: 30,-
en een oud type met handgreep en vergrendeling aan de buitenzijde
deze is voor oud ijzer en helemaal leeg dus geen slot of iets erin.
kosten: pak koeken , lekker biertje of wat dan ook
heeft geen bovenklep momenteel.
disco1992
hij heeft 1 nieuwer type met vergrendeling en handgreep aan binnenzijde met wat oppervlakkige roest maar valt mee.
kosten: 30,-
en een oud type met handgreep en vergrendeling aan de buitenzijde
deze is voor oud ijzer en helemaal leeg dus geen slot of iets erin.
kosten: pak koeken , lekker biertje of wat dan ook
heeft geen bovenklep momenteel.
disco1992
-
Lucas van Lierop
Hoi Wouter bedankt voor alle moeite!,
Ik zoek een onderklep, welk type weet ik eigenlijk niet want ik heb er niet zo heel veel kennis van behalve dat ik het handig vind dat ze achterover open klappen ipv naar de zijkant. Ik heb al een RRC achterbalk maar nog geen scharnieren etc.. Ik dacht als ik nou een verrotte RRC klep heb, kan ik die voor de maat gebruiken om mijn Disco deur beetje aan te passen en heb ik gelijk de scharnieren. Ik zal 'm anders ook even bellen en dan laat ik het je weten. Zou super zijn als we zo iets zouden kunnen regelen.
Groet
Lucas
Ik zoek een onderklep, welk type weet ik eigenlijk niet want ik heb er niet zo heel veel kennis van behalve dat ik het handig vind dat ze achterover open klappen ipv naar de zijkant. Ik heb al een RRC achterbalk maar nog geen scharnieren etc.. Ik dacht als ik nou een verrotte RRC klep heb, kan ik die voor de maat gebruiken om mijn Disco deur beetje aan te passen en heb ik gelijk de scharnieren. Ik zal 'm anders ook even bellen en dan laat ik het je weten. Zou super zijn als we zo iets zouden kunnen regelen.
Groet
Lucas
-
Lucas van Lierop
@Wouter:
Net ook ff Mario gebeld, helaas heeft hij geen onderklep met scharnier er nog aan, blijkt zo weinig vraag naar te zijn dat ze meestal aan de carosserie blijven zitten...
Dan maar na de vakantie (juli) eens verder kijken. Misschien toch maar mijn oude scharnier beetje omlassen.
In het kader van een foto zegt meer dan duizend woorden:
Waar ik mee bezig ben
Groet
Lucas
Net ook ff Mario gebeld, helaas heeft hij geen onderklep met scharnier er nog aan, blijkt zo weinig vraag naar te zijn dat ze meestal aan de carosserie blijven zitten...
Dan maar na de vakantie (juli) eens verder kijken. Misschien toch maar mijn oude scharnier beetje omlassen.
In het kader van een foto zegt meer dan duizend woorden:
Waar ik mee bezig ben
Groet
Lucas
-
Bart van Dessel
Hoi Lucas,
die scharnieren zitten aan de crossmember vast, aan de carrosserie dus. De scharnieren schuiven in de klep en worden dan vastgeschroeft, beetje zelfde idee als de motorkap. Zoals je weet ben ik aan het ruimen en wil nu echt gaan minderen met de voorraad. ik heb evt. een paar wat minder mooie kleppen waaruit je kunt kiezen. Omdat ze gratis zijn moet je niet teveel verwachten natuurlijk. Nadeel is dat ik NU aan het ruimen ben.
Gr, Bart
die scharnieren zitten aan de crossmember vast, aan de carrosserie dus. De scharnieren schuiven in de klep en worden dan vastgeschroeft, beetje zelfde idee als de motorkap. Zoals je weet ben ik aan het ruimen en wil nu echt gaan minderen met de voorraad. ik heb evt. een paar wat minder mooie kleppen waaruit je kunt kiezen. Omdat ze gratis zijn moet je niet teveel verwachten natuurlijk. Nadeel is dat ik NU aan het ruimen ben.
Gr, Bart
-
Lucas van Lierop
Hoi Bart,
Ja dat zal het zijn met die scharnieren, alleen ik heb nu een splinternieuwe RRC crossmember er op zitten en daar zit al dat spul natuurlijk niet aan (behalve de opgelast stukjes). Ik zou graag nog wat bij je komen halen alleen 'NU' lukt ff niet
We gaan bijna op vakantie en ik ben waarschijnlijk in juli pas weer in jouw buurt.
Gooi je trouwens ook zijruiten weg of bewaar je die wel? Mijn probleem is nl ook ruimte en dat ik soms nog niet precies weet hoe alles gaat worden en daarom niet in een keer alles kan verzamelen. Jouw donor chassis/body heb ik nu al wel mooi in brokjes gezaagd en dat gaat zeker gebruikt worden.
Groet
Lucas
Ja dat zal het zijn met die scharnieren, alleen ik heb nu een splinternieuwe RRC crossmember er op zitten en daar zit al dat spul natuurlijk niet aan (behalve de opgelast stukjes). Ik zou graag nog wat bij je komen halen alleen 'NU' lukt ff niet
Gooi je trouwens ook zijruiten weg of bewaar je die wel? Mijn probleem is nl ook ruimte en dat ik soms nog niet precies weet hoe alles gaat worden en daarom niet in een keer alles kan verzamelen. Jouw donor chassis/body heb ik nu al wel mooi in brokjes gezaagd en dat gaat zeker gebruikt worden.
Groet
Lucas
-
Jim
Hallo,
Nee de oude klep heb ik helaas nog niet over aangezien ik eerst een andere klep in orde wil maken.
Ze vragen overigens op de sloop voor een ongedeukte klep en zonder roest 300 euro en daar komt dan dus nog het overspuiten bij maar dat is dan slechts een kwestie van schuren/spuiten.
Nee de oude klep heb ik helaas nog niet over aangezien ik eerst een andere klep in orde wil maken.
Ze vragen overigens op de sloop voor een ongedeukte klep en zonder roest 300 euro en daar komt dan dus nog het overspuiten bij maar dat is dan slechts een kwestie van schuren/spuiten.
-
Bart van Dessel
Wat een geld!! Wie heb je daarvoor gebeld?
Gr, Bart
Gr, Bart
-
jim
De sloop vraagt voor een roest en krasvrije klep zonder deuken 300euro? Is dat te veel?
De klep moet dan nog wel overgespoten worden. Wat kost dat ongeveer denken jullie?
Alvast bedankt voor alle informatie.
De klep moet dan nog wel overgespoten worden. Wat kost dat ongeveer denken jullie?
Alvast bedankt voor alle informatie.
-
Bart van Dessel
Ik heb een heel goed bruikbare klep staan voor € 50,- Binnensluiter. Als je 's wilt komen dan kun je een mailtje sturen, ben redelijk veel thuis.
Gr, bart
Gr, bart