Hoi
Landrover LW 88
Als ik de hoofdschakelaar overzet dan hoor ik een relais schakelen van het kniperlicht, ik weet niet of dit normaal is bij een LW. Het probleem is dat er 0,3 Amper weg stroomt (lekt). Als ik de hoofdschakelaar niet uitzet is mijn accu binnen korte tijd geheel leeg. Heeft iemand ervaring met een LW die stroom lekt? is dit een kwaaltje van de LW graag jullie reactie, moet het relais schakelen als de hoofdstroom schakelaar aanstaat?
alvast bedankt.
stroom lek op knipperlicht
-
Exfietser
Re: stroom lek op knipperlicht
Er hoort inderdaad een relais te schakelen. Bij mijn 109s3 militair elektrisch bijna identiek aan de lightweight gebeurt dat ook. Ik meen dat het een van de twee blokkeer relais is die je hoort. Het relais van je knipperlicht schakelt niet. Dan zou namelijk ook een stel van de knipperlichten gaan branden.
Je zult met de amperemeter er tussen een voor een de zekeringen er uit moeten halen en terugplaatsen. Dan weet je in welk circuit je het zoeken moet.
Arnold.
Je zult met de amperemeter er tussen een voor een de zekeringen er uit moeten halen en terugplaatsen. Dan weet je in welk circuit je het zoeken moet.
Arnold.
-
rien wammes
Re: stroom lek op knipperlicht
Marc,
ik heb eenzelfde probleem, hoofdpik niet uit, accu leeg.
Heb nog niet gezocht waar het eventueel aan kan liggen,
krijg hierbij assistentie van deskundigen.
Als ik iets concreets weet te melden hoor je van me,
andersom ook hoop ik
groetend
Rien
ik heb eenzelfde probleem, hoofdpik niet uit, accu leeg.
Heb nog niet gezocht waar het eventueel aan kan liggen,
krijg hierbij assistentie van deskundigen.
Als ik iets concreets weet te melden hoor je van me,
andersom ook hoop ik
groetend
Rien