77-52-ND. Serie ll .
-
JUP HAANS-KLUNDER
77-52-ND. Serie ll .
Wie rijdt er rond met deze landrover,uit 1964.Ik was de tweede eigenaar, 1971 tot 1998. Wie O Wie .gr. JUPPE
-
bareld
Re: 77-52-ND. Serie ll .
Volgens RDW datum eerste toelating op 28-8-1970.
Of heb jij hem zelf geïmporteerd en hebben de RDW mannen toen niet opgelet?
Of heb jij hem zelf geïmporteerd en hebben de RDW mannen toen niet opgelet?
-
Roy Bruurs
Denk het niet, want eerste datum eerste afgifte en datum eerste toelating zijn gelijk is dus een nederlandse auto
-
bareld
Klopt Roy. Daarom vroeg ik mij af of die RDW mannen een foutje gemaakt hebben. Volgens TS zou dat kenteken uit 1964 komen.
Ergens klopt er dus iets niet.
Ergens klopt er dus iets niet.
-
Dennis101
In die tijd bestond er nog geen datum eerste toelating, vandaar dat deze nu meestal gelijk is gesteld aan de datum eerste tenaamstelling.
Vaak kun je aan het Nederlandse type goedkeuringsnummer op het kenteken nog wel zien wat het werkelijke bouwjaar is of het staat bij bijzonderheden vermeld in het kentekenbewijs.
De datum eerste toelating is op verzoek aan te passen als het werkelijke bouwjaar bij de bijzonderheden vermeld is, maar het grote nadeel is dat je dan het originele oude kentekenbewijs wordt vervangen door een moderne versie.
Dennis B
Vaak kun je aan het Nederlandse type goedkeuringsnummer op het kenteken nog wel zien wat het werkelijke bouwjaar is of het staat bij bijzonderheden vermeld in het kentekenbewijs.
De datum eerste toelating is op verzoek aan te passen als het werkelijke bouwjaar bij de bijzonderheden vermeld is, maar het grote nadeel is dat je dan het originele oude kentekenbewijs wordt vervangen door een moderne versie.
Dennis B
-
JUP HAANS-KLUNDER
Voor bareld /Dennis 101 /Roy B . jullie kunnen aardig filosoferen,over die oude 77-52-ND .De Land-Rover is in 1970 uit Kenia terug gekomen. En kwam toen bij KNOOKS terecht.Zo dus . Ik was elke week daar te vinden op de Jaagweg. Die story is nog veel mooier . Motor revisie, L.P.G. inbouw , gezeur met de R.D.W. enz,enz .Doei. JUPPE.
-
Jup haans-klunder
Tweede verzoek :77-52-ND. Wie rijdt hier,nu nog mee ? Ik was de tweede eigenaar van juli 1971 tot 1998 . Groet, JUPPE .