Wie kan mij helpen het lampje SRS airback blijt plotseling branden. Wat kan het probleem zijn???
Dirk
lampje SRS blijft branden van onze freelander I
-
bareld
Re: lampje SRS blijft branden van onze freelander I
Stekkerverbindingen van de gordelspanners willen wel een haperen.
-
Jan
Onder de bestuurders stoel zit een wit stekkertje dat nog wel eens kapot kan gaan.
Het gebeurde bij mij tijdens het stofzuigen van mijn auto.
Oplossing: stekker er tussenuit,draadjes verbinden,computer resetten.
Is bekend freelander euvel, stekker zal wel van Lucas zijn.
Het gebeurde bij mij tijdens het stofzuigen van mijn auto.
Oplossing: stekker er tussenuit,draadjes verbinden,computer resetten.
Is bekend freelander euvel, stekker zal wel van Lucas zijn.
-
bareld
Kan ook gewoon slechte verbinding hebben.
Even van contact af, half uurtje laten staan en stekker controleren of hij goed zit en of hij goed contact maakt.
Door het heen en weer schuiven van de stoelen zit er steeds beweging in.
Ik vrees dat je langs de dealer moet om hem te resetten maar zeker ben ik daar niet van. Let wel: je airbag doet het niet als dat lampje brandt dus beter wel zsm oplossen
Even van contact af, half uurtje laten staan en stekker controleren of hij goed zit en of hij goed contact maakt.
Door het heen en weer schuiven van de stoelen zit er steeds beweging in.
Ik vrees dat je langs de dealer moet om hem te resetten maar zeker ben ik daar niet van. Let wel: je airbag doet het niet als dat lampje brandt dus beter wel zsm oplossen
-
dirk 60
Ons lampje SRS brand niet meer Na wat reparaties #$# Het was inderdaad corrosie op een stekkertje. alleen dit kwam van het lekken van de kachelradiator welke weer op de computor van de airbags lekte. Dus iets meer werk een stekkertje. Maar alles werkt weer !!!
Bedankt voor de info
Dirk
Bedankt voor de info
Dirk