Beste Prikkers,
Ik heb een ex defensie landrover 108 uit 1972. 2.25 Ltr benzine en mijn knipperlichten doen het niet meer. Graag zou ik de zekeringen even controleren. Ik zag in het echelon namelijk dat er 1 zekering is voor het knipperlicht gebeuren dus misschien is die door. Het probleem is alleen dat daar waar de zekeringen doos hoort te zitten, zit bij mij de kachel. Weet iemand de alternatieve lokaties van de zekeringendoosje.
als je andere oorzaken voor het falen van de knipperlichten weet hoor ik die ook graag. Dat scheelt weer wat zoekwerk
Alvast bedankt
Zekeringen doos
-
Dennis101
Re: Zekeringen doos
De echelon boeken zijn voor de Nederlandse ex-leger Land Rovers en die wijken af van de rest van de wereld.
Voor een ex-leger Land Rover uit een ander land heb je daar dus weinig aan als referentie.
Bij jou vindt je de 4 zekeringen onder de stuurkolom als het een series 3 is.
Mocht het toch een S2a zijn met een wat latere datum eerste toelating op het kenteken dan vindt je de 4 zekeringen tegen het schutbord in de motorruimte.
Dit is het geval bij zowel de 12 als 24 volt modellen.
Dennis B
Voor een ex-leger Land Rover uit een ander land heb je daar dus weinig aan als referentie.
Bij jou vindt je de 4 zekeringen onder de stuurkolom als het een series 3 is.
Mocht het toch een S2a zijn met een wat latere datum eerste toelating op het kenteken dan vindt je de 4 zekeringen tegen het schutbord in de motorruimte.
Dit is het geval bij zowel de 12 als 24 volt modellen.
Dennis B