Morge!
Heb er al op gegoogeld maar kom er niet aan uit ben op zoek naar roadbooks van de pyreneen omdat ik graag van de zomer die kant op wil met de familie wie o wie weet voor mij een adres of site waar ik deze kan kopen.
Alvast bedankt grr noudje
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/04/2011 08:07 door noudje.
Roadbook
-
jacob
Re: Roadbook
[www.pistav.com]
deze tocht heb ik gereden wel iets meer verhard dan in het book staat maar een pratige tocht.
alleen was het wel erg droog (hoog zommer) ik denk als je gaat rijden met iets meer water dat de tocht nog veel mooier is en spannender. (voorjaar na jaar)
nu is alles gewoon erg goed te doen. maar er zitten wel stukken in waar voor je wel een echte 4x4 nodig hebt en niet zo als in de alpen dat je de tocht ook kan rijden met een smart. (want dat was soms wel een beetje frustrerent) om lekker met de 4x4 te rijden en dan in gehaalt worden door een smart.
veel plezier,
mischien dat er al foto's staan op www.rovo4x4.nl maar dat weet in niet zeker.
groetje jacob
deze tocht heb ik gereden wel iets meer verhard dan in het book staat maar een pratige tocht.
alleen was het wel erg droog (hoog zommer) ik denk als je gaat rijden met iets meer water dat de tocht nog veel mooier is en spannender. (voorjaar na jaar)
nu is alles gewoon erg goed te doen. maar er zitten wel stukken in waar voor je wel een echte 4x4 nodig hebt en niet zo als in de alpen dat je de tocht ook kan rijden met een smart. (want dat was soms wel een beetje frustrerent) om lekker met de 4x4 te rijden en dan in gehaalt worden door een smart.
veel plezier,
mischien dat er al foto's staan op www.rovo4x4.nl maar dat weet in niet zeker.
groetje jacob
-
noudje
Re: Roadbook
Ha Jacob,
Bedankt voor de info zal is op mn gemakkie kijken.
Groet Noudje
Bedankt voor de info zal is op mn gemakkie kijken.
Groet Noudje