land cruiser 3B motorblok gezocht
-
neef Henk
land cruiser 3B motorblok gezocht
Helaas is het blok van de 101 FC van een kennis in de soep gelopen. Het was een toyota 3B blok 3,4 liter diesel. Deze blokken beginnen zeldzaam te worden dus wie weet er toevallig nog één te koop te staan voor hem?
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Roy Bruurs
Re: land cruiser 3B motorblok gezocht
informeer is bij toyroverlander die zit meer in dat spul.
-
sjorsboomschors/aka/PP
hier een NIEUWE voor € 3600!!
en hier eentje met werk!, wel goedkoper
en hier eentje met werk!, wel goedkoper
-
toyota
probeer het hier eens
[www.cartoyotaparts.com]
toyota the best 4 cillinder there is
[www.cartoyotaparts.com]
toyota the best 4 cillinder there is
-
disco1992
hier heb ik ook ooit eens onderdelen besteld voor mijn toyota corolla prima geholpen per telefoon en thuis gestuurd.
ook eens een moterblok opgehaald bij een toyota onderdelen handelaar/ sloper voor een collega maar was dacht ik een ander bedrijf..
disco1992
ook eens een moterblok opgehaald bij een toyota onderdelen handelaar/ sloper voor een collega maar was dacht ik een ander bedrijf..
disco1992
-
neef Henk
Dank jullie wel voor de hulp maar we zoeken een betaalbaar blok wat er zo in kan worden gehangen dus niet eerst reviseren .
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
ToyRoverlander
Een gevraagd advertentie zetten op marktplaats. Zo heb ik mijne gevonden. Tijdje terug stond er nog een 3B met 5bak te koop, lopend te zien, voor 1500... Ze zijn er wel, maar je moet zoeken en wat geduld hebben.
En het blijft Toyota, oftewel, duur. Maar dan heb je ook wat .
(Wat voor bak zit er in die FC? En wat is er met het blok gebeurd? Wervelkamer inde cylinder gevallen?)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/04/2011 06:55 door ToyRoverlander.
En het blijft Toyota, oftewel, duur. Maar dan heb je ook wat .
(Wat voor bak zit er in die FC? En wat is er met het blok gebeurd? Wervelkamer inde cylinder gevallen?)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/04/2011 06:55 door ToyRoverlander.
-
neef Henk
Het is mijn oude Forward Control. Ik had daarin dus een 3B blok gelegd met daaraan een 5 bak ook van Toyota. Heb er jaren mee rondgereden. Een paar jaar geleden is hij verkocht aan iemand in Brabant maar die is afgelopen winter overleden. Hij heeft toen een tijdje bij Jansen RR gestaan en is toen naar de nieuwe eigenaar gegaan. Die heeft er niet lang plezier van gehad want vorige week is dus het blok in de soep gelopen. Krukas is geloof ik gebroken dat hij vertelde, weet het niet zeker. Er moet in ieder geval weer een 3B blok in want dat is het makkelijkste.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
ToyRoverlander
Oh cool!
Damn.... dan hebben wij dus niet de enige 2 LR's in NL met 3B blokken en Toy bakken...... je hebt niet toevallig wat foto's ?
Damn.... dan hebben wij dus niet de enige 2 LR's in NL met 3B blokken en Toy bakken...... je hebt niet toevallig wat foto's ?
-
neef Henk
Ik heb wel wat foto's maar geen manier om ze op de site te zetten. Geen tijd voor een webalbum etc Als je wat foto's wilt kan ik ze wel mailen naar je.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk