Hallo ;
ik kom aan het einde van de restauratie van mijn series 2A bouwjaar 1970 of 1971. Heeft jaaaaren stilgestaan en dus ook al die tijd geen keuring gehad. NB; ik woon in België en het gaat hier over een belgische wagen. Weet er iemand waar ik ergens een chassisnummer moet gaan zoeken behalve op de plaatjes binnenin op het schutbord ? Staar er ueberhaupt ergens een chassinummer ingeslagen en zo ja waar moet ik dat zoeken? Mijn WPHB geeft hierover niet veel uitleg en vermeldt enkel de alu ID plaatjes binnenin. Is dit inderdaad zo ? Ik lees op het forum hier wel regelmatig over chassisnummers?
M vr G
Woody
vanaf wanneer chassisnummer?
-
Joost Nouwen
Re: vanaf wanneer chassisnummer?
Rechterveerpoot van voor.
Volgens mij hoort het daar te staan.
Bij mij is het toch zo.
Einde chassis is er een plaat gelast waaraan de voorkant van het veerpakket is gemonteerd.
De kant van de wielkast.
Van waar zijt ge ?
Zit zelf in Neeroeteren.
Volgens mij hoort het daar te staan.
Bij mij is het toch zo.
Einde chassis is er een plaat gelast waaraan de voorkant van het veerpakket is gemonteerd.
De kant van de wielkast.
Van waar zijt ge ?
Zit zelf in Neeroeteren.
-
tom
chassisnummer hoort daar idd te staan maar kan ook juist achter het wiel op het chassis geklopt zijn, of onder de passagierdeur. In een enkel geval op de bovenkant van het chassis als je via je motor naar het chassis kijkt links.
-
Dennis101
Er hoort altijd een ingeslagen chassisnummer in het chassis te staan en bij dit bouwjaar hoort hij op de buitenste veerhand rechtsvoor te staan.
Dennis B
Dennis B