bestaan er 24volts 2,25 Benzine Defenders?
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
bestaan er 24volts 2,25 Benzine Defenders?
De startmotor van een 24 volts 2,25 benzine blok uit een Serie past niet op een 2,25 Defender blok.
Zijn er ooit defenders geleverd met een 2,25 benzine in 24V uitvoering?
Ik heb een 24 Volt startmotor nodig die op een 2,25 Defenderblok past, bestaan die?
Zijn er ooit defenders geleverd met een 2,25 benzine in 24V uitvoering?
Ik heb een 24 Volt startmotor nodig die op een 2,25 Defenderblok past, bestaan die?
-
Gerben tB
Re: bestaan er 24volts 2,25 Benzine Defenders?
Volgens google alleen een vroege militaire uitvoering tot 1985 als ik het goed heb. Heb je het dak er nog af gereden met de graafmachine ?
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
ik kan geen startmotor vinden
Mijn monteur is met een priveklus bezig waarbij een 2,25 defender benzinemotor in een militaire series moet. Desnoods moet hij gaan ombouwen naar 12 volt.
Het dak is er niet afgereden. Ze hebben de kiepvrachtwagen wel gesloopt met de kraan. De vergrendeling van de laadklep bleef vastzitten dus gingen ze er een beetje tegenaan tikken met de kraan. Toen brak de complete hefcilinder af en viel de bak nèt niet naast de vrachtwagen. Toen kon er niet meer gekiept worden en moest de bak leeg geschept worden met de kraan. Daarmee kregen ze de bak niet volledig leeg, dus nu heb ik te weinig grind en moeten ze nog een keer komen.
Mijn monteur is met een priveklus bezig waarbij een 2,25 defender benzinemotor in een militaire series moet. Desnoods moet hij gaan ombouwen naar 12 volt.
Het dak is er niet afgereden. Ze hebben de kiepvrachtwagen wel gesloopt met de kraan. De vergrendeling van de laadklep bleef vastzitten dus gingen ze er een beetje tegenaan tikken met de kraan. Toen brak de complete hefcilinder af en viel de bak nèt niet naast de vrachtwagen. Toen kon er niet meer gekiept worden en moest de bak leeg geschept worden met de kraan. Daarmee kregen ze de bak niet volledig leeg, dus nu heb ik te weinig grind en moeten ze nog een keer komen.
-
Gerben tB
Van Dam al geprobeerd ? Druppellader werkt trouwens goed Landrover start weer,
Misschien toch maar verkopen
Misschien toch maar verkopen
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
nee, ga ik morgen even bellen... of nee, laat hem dat zelf maar doen 
-
Wim
Paul,
daar heb ik er 8 van liggen. Old new stock ex ABL.
Staan ook op de markt met een foto.
Mvg
daar heb ik er 8 van liggen. Old new stock ex ABL.
Staan ook op de markt met een foto.
Mvg
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
Dat zijn wel Defender exemplaren? Want een Series startmotor past niet!
Moet ik kijken of mijn monteur al begonnen is met de ombouw naar 12 volt...
Moet ik kijken of mijn monteur al begonnen is met de ombouw naar 12 volt...