Ik zal eind April / Mei in Marokko onderweg zijn. Wij zijn alleen op pad (met een 110) en zoek ik een (meerdere teams) die het stuk piste nemen van Merzouga – Zagora (via Taouz). Alleen dit (prachtige) stuk woenstijn rijden is niet handig….ik ben benieuwed wie dan daar ook onderweg zal zijn!
Hoor het graag
Nick
Piste Merzouga – Zagora 25 /26.04?
-
bowy
Re: Piste Merzouga – Zagora 25 /26.04?
Nick,
Al een paar keer die piste gereden en zou me niet teveel zorgen maken over alleen rijden. Je komt meestal voldoende anderen tegen. Wel prachtig daar trouwens!!!!
GR bowy
Al een paar keer die piste gereden en zou me niet teveel zorgen maken over alleen rijden. Je komt meestal voldoende anderen tegen. Wel prachtig daar trouwens!!!!
GR bowy
-
Frank Geerts
Mooi stuk. heb het in de zomer 2009 gedaan. Bloedheet 50+, 1 auto tegen gekomen. Fantastisch.
Het vinden van de juiste doorgang van de Oued Rreris kan lastig zijn. Zeker als in het voorjaar de rivier veel buiten zijn oevers geweest is.
Succes
Frank Geerts
[home.tiscali.nl]
Het vinden van de juiste doorgang van de Oued Rreris kan lastig zijn. Zeker als in het voorjaar de rivier veel buiten zijn oevers geweest is.
Succes
Frank Geerts
[home.tiscali.nl]
-
Nick
jep, weet ik...ben in November daar op pad geweest en toen moeite gehad om de Rherhris rivier passage te vinden. Nu ben ik met vrouw en twee kids on tour en dan wil ik zoveel mogelijk onzekerheden uitsluiten vandaar!
Tips, tricks...let me know
N
Tips, tricks...let me know
N
-
Nick
Bowy,
hm..laat mij eens raden wanneer jij daar voor het eerst bent geweest....2007 tijdens de Amsterdam - Dakar ; )
hm..laat mij eens raden wanneer jij daar voor het eerst bent geweest....2007 tijdens de Amsterdam - Dakar ; )