Prikker gevraagd
-
Marco
Prikker gevraagd
Is er een prikker die binnenkort naar bart van dessel in meijel gaat voor onderdelen?.heb nog wat kleine dingen die ik graag wil hebben maar komt mij nu niet uit om naar limburg af te reizen.woon zelf in drenthe dus mocht er iemand toevallig de mogelijkheid hebben dan hoor ik het graag.Hoeft uiteraard niet voor niets...
-
vidsikt
Re: Prikker gevraagd
Misschien kan dat transportje naar Drenthe gecombineerd worden met de overdrive die nog voor mij daar ligt.
Hoever ben je met uitbouwen Bart ?
Grtz, Johan.
Hoever ben je met uitbouwen Bart ?
Grtz, Johan.
-
Symon
Ja dat had ik al gelezen, ik kom uit friesland dus zou een optie zijn lijkt mij
Groeten Symon
Groeten Symon
-
Marco
Symon,7 mei is nog een eind weg.zit met een lekke middendemper en wil deze zsm gerepareerd hebben.toch bedankt voor het aanbod.Gr,marco
-
Symon
Oke,hoop dat je iemand anders vind.
Als ik toch nog iets mee moet nemen, hoor ik het wel
groeten Symon
Als ik toch nog iets mee moet nemen, hoor ik het wel
groeten Symon
-
vidsikt
@Marco
Zo te horen heb je wat haast met je onderdelen.
Daar kan ik je niet mee helpen, want mijn spullen zijn nog niet beschikbaar en ik had de hoop met jouw transportje mee te liften.
Ben jij de Marco van het smoelenboek in Zuidlaren of van Veenoord ? Ik zit in Gasselte.
Grtz. Johan.
Zo te horen heb je wat haast met je onderdelen.
Daar kan ik je niet mee helpen, want mijn spullen zijn nog niet beschikbaar en ik had de hoop met jouw transportje mee te liften.
Ben jij de Marco van het smoelenboek in Zuidlaren of van Veenoord ? Ik zit in Gasselte.
Grtz. Johan.
-
Marco
Ben de prikker uit veenoord,jammer johan maar toch bedankt voor het aanbieden.
-
Robin Vos
Ik kan 10 of 11 april wel wat voor je oppikken en in die week ook nog bij je afleveren.
-
Marco
Robin,hartelijk bedankt voor het oppikken van mijn parts bij bart,als ik nog wat terug kan doen graag.Prachtig zo'n club enthousiaste landroverfanaten,dit moet dan ook in stand gehouden worden.kost wat het kost.