Op de automaat die ik aan het inbouwen ben zitten drie stekkers:
1 rechts bovenop de bell housing, vierkante stekker met drie polen. Iemand enig idee waar deze voor bedoelt is?
2 naast de kickdown kabel zit een ronde stekker met 4 polen, is deze om het achteruitrijlicht op aan te sluiten en zo ja welke kleur is waarvoor?
3 op het huis bij de difflock pook zit een stekker met 2 polen, ik ga ervan uit dat deze is voor het waarschuwingslichtje van de difflock?
Groeten neef Henk
achteruit rijlicht automaat zf 4hp22
-
Bart van Dessel
Re: achteruit rijlicht automaat zf 4hp22
1. is waarschijnlijk voor een of andere positiesensor voor 300 tdi. Niet nodig lijkt me.
2. De ronde stekker met 4 polen heeft 2 aansluitingen voor achteruitrijlicht en 2 voor startblokkering als ie in de versnelling staat. In principe niet nodig, maar dan wel kijken dat je 'm alleen in z'n P of N start. Blokkering inbouwen is natuurlijk wel mogelijk.
3. weet ik niet zeker, foto zou fijn zijn.
Gr, bart
2. De ronde stekker met 4 polen heeft 2 aansluitingen voor achteruitrijlicht en 2 voor startblokkering als ie in de versnelling staat. In principe niet nodig, maar dan wel kijken dat je 'm alleen in z'n P of N start. Blokkering inbouwen is natuurlijk wel mogelijk.
3. weet ik niet zeker, foto zou fijn zijn.
Gr, bart
-
neef Henk
Re: achteruit rijlicht automaat zf 4hp22
Dank je wel Bart, ik hou het zo simpel mogelijk dus alleen het achteruitrijlicht ga ik gebruiken
Vandaag lekker op geschoten, de schakelkabel gemonteerd, difflock bediening aangesloten, hoog en laag aangesloten, oliekoeler gemonteerd en een andere radiator geplaatst. Hopelijk kan ik komend weekend een proefrit maken als ik mijn op maat gemaakte aandrijfassen heb opgehaald .
Groeten neef Henk
Vandaag lekker op geschoten, de schakelkabel gemonteerd, difflock bediening aangesloten, hoog en laag aangesloten, oliekoeler gemonteerd en een andere radiator geplaatst. Hopelijk kan ik komend weekend een proefrit maken als ik mijn op maat gemaakte aandrijfassen heb opgehaald .
Groeten neef Henk