op zoek naar waterdichte lierschakelaar

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
paul

op zoek naar waterdichte lierschakelaar

Bericht door paul »

Ik heb nu een schakelaar van telemecanique met zo'n lang handeltje om de lieren te bedienen. Maar omdat ik het binnenwerk al een paar keer heb moeten vervangen zoek iets wat robuuster is en liefst waterdicht. Dus ook aan de achterzijde en niet alleen de zichtkant. Kan eventueel ook met twee losse drukschakelaars natuurlijk, mooiste is wel zo'n joystickmodel. Iemand ervaring met een betrouwbare schakelaars en waar kan ik die vinden? En dan liefst geen Conrad, die zijn volgens mij prima, maar minder prima in mijn situatie. Groet, Paul
AadG

Re: op zoek naar waterdichte lierschakelaar

Bericht door AadG »

zoek het eens in de scheepselektra
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Kijk eens bij leveranciers voor onderdelen van tracktoren. Moderne hebben achter op het spatborden altijd knoppen zitten om de hef inrichting te verstellen tijden het aankoppelen van werktuigen. Misschien is dat wat voor je.

Mvg Jan

Of een plastic zakje erom?
paul

Bericht door paul »

Heb je misschien een naam van een leverancier? Gr, Paul
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

paul, weet zo geen leverancier. Maar kijk eens of er een mechanisatie bedrijf in je omgeving zit. Zoals De Nieuwstad in Lelystad, Meijering in Klijndijk of MCV in Vathermond. Of anders misschien Google.

Mvg Jan
laro

Bericht door laro »

Kiik eens bij Kramp.com, leveren trekkeronderdelen waaronder ook schakelaars,te bestellen via elk machanisatiebedrijf.
Plaats reactie