Gezocht complete voorruit of een voorruit frame voor een series
-
Marjet
Gezocht complete voorruit of een voorruit frame voor een series
Hallo,
Door een ongelukje ben ik nu opzoek naar een complete gave voorruit of een gave voorruitframe voor een landrover series 1 86" uit 1954. Wie kan mij helpen.
Met vriendeijke groet,
Marjet
Door een ongelukje ben ik nu opzoek naar een complete gave voorruit of een gave voorruitframe voor een landrover series 1 86" uit 1954. Wie kan mij helpen.
Met vriendeijke groet,
Marjet
-
Eric_1
Re: Gezocht complete voorruit of een voorruit frame voor een ser
Ik heb nog wel eentje maar hier en daar wel een gat in geboord en wat aan geprutst.
Verder wel recht en het glas erin.
Groeten
Eric
Verder wel recht en het glas erin.
Groeten
Eric
-
Marchel
Hoi Marjet,
Kijk eerst even bij Eric maar mogelijk/zeer waarschijnlijk heeft mij pa nog een complete voorruit inclusief glas liggen. Hij woont in Drenthe.
M.vr.gr.
Marchel
marchel_gerbers@hotmail.com
blauwe land rover lightweight
Kijk eerst even bij Eric maar mogelijk/zeer waarschijnlijk heeft mij pa nog een complete voorruit inclusief glas liggen. Hij woont in Drenthe.
M.vr.gr.
Marchel
marchel_gerbers@hotmail.com
blauwe land rover lightweight
-
xander van den berg
mochten bovenstaande het niet hebben heb ik er nog 2 liggen voor mijn eigen noodgevallen.
Ik zoek zelf nog een compleet soft top frame met eventueel een canvas mocht je dat toevallig overhebben ben ik ook bereid te ruilen
woon in de buurt van Alkmaar, noord holland
groet Xander van den berg
Ik zoek zelf nog een compleet soft top frame met eventueel een canvas mocht je dat toevallig overhebben ben ik ook bereid te ruilen
woon in de buurt van Alkmaar, noord holland
groet Xander van den berg
-
marjet
Hoi Eric,
Ik ben eigenlijk opzoek naar een gave voorruit of voorruitframe, maar ik hou het ingedachten.
Groeten,
Marjet
Ik ben eigenlijk opzoek naar een gave voorruit of voorruitframe, maar ik hou het ingedachten.
Groeten,
Marjet
-
Marjet
Hoi Marcel,
Heb je ook foto's van de voorruit? Ik heb inmiddels ook gemaild op het email adres
Met vriendelijke groet,
Marjet
Heb je ook foto's van de voorruit? Ik heb inmiddels ook gemaild op het email adres
Met vriendelijke groet,
Marjet
-
Marjet
Hoi Xander,
Ik kan je niet helpen aan een softtop frame, ik heb namelijk een hardtop. Maar ik heb wel belangstelling in 1 van je voorruitframe's. Heb je er ook foto's van het frame/voorruit?
Groeten,
Marjet
Ik kan je niet helpen aan een softtop frame, ik heb namelijk een hardtop. Maar ik heb wel belangstelling in 1 van je voorruitframe's. Heb je er ook foto's van het frame/voorruit?
Groeten,
Marjet
-
xander van den berg
ik heb er geen foto's van maar toen ik ze voor het laatst bekeek een paar weken geleden zagen ze er nog goed uit.
het glas zelfs in betere staat dan wat er nu op mijn serie 1 zit.
zitten alleen nog wel beugeltjes aan voor een soft top dus die haal ik er dan wel af.
het glas zelfs in betere staat dan wat er nu op mijn serie 1 zit.
zitten alleen nog wel beugeltjes aan voor een soft top dus die haal ik er dan wel af.
-
marjet
Snap dat je het beugeltje er af haalt, ik gebruik toch de beugels die nog op mijn oude voorruit vastzitten. De voorruitframe is verder wel gaaf, geen extra gaten of ander gepruts?