interessant???? Elec. Ontsteking
-
bas88pickup
interessant???? Elec. Ontsteking
[www.hot-spark.eu]
Wel geinig, weet niet of het werkt, kwam ik tegen op een Duits forum.
Edit, zie dat het een Nederlands bedrijfje is, uit Bathmen, achter Deventer.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/02/2011 11:06 door bas88pickup.
Wel geinig, weet niet of het werkt, kwam ik tegen op een Duits forum.
Edit, zie dat het een Nederlands bedrijfje is, uit Bathmen, achter Deventer.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/02/2011 11:06 door bas88pickup.
-
harro
Re: interessant???? Elec. Ontsteking
Da's apart, ik kom van oorsprong uit Bathmen, nog geen 100 meter van de Oranjelaan. Het is een normaal woonadres, volgens mij hebben kennisen vroeger op dat adres gewoond...
Harro
Harro
-
Wim Janssen
Dit is toch niet veel anders dan de meeste Electronische ontstekingen, vervanging van de puntjes. Maar ook je rotor, verdelerkap, bougiekabels, bougies, bobine, mechanische vervroeging en vacuumvervroeging moeten in orde zijn om al die voordelen te behalen die hier genoemd worden.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
Robbert
Klopt maar het is wel een leuke en volgens mij ook een betrouwbare manier op de verbreker te vervangen.
Heb zelf dat probleem wel gehad bij mijn serie 3
Groeten,
Robbert
Heb zelf dat probleem wel gehad bij mijn serie 3
Groeten,
Robbert
-
Benno
Niet duur in ieder geval als je hem vergelijkt met bv een pertronix set ben je zo een 80 tot 100 euro verder voor volgens mij ongeveer gelijke functionaliteit.
groet,
Benno
groet,
Benno
-
Franc
Dit vervangt alleen je condensator en contactpunten.
Daar zijn heel wat setjes voor op de markt en zoals Wim zegt moet de rest wel OK zijn.
Set van Britpart op MM 4x4: kost 12 pond ex. voor 4 cyl benzine.
Groeten,
Franc.
Daar zijn heel wat setjes voor op de markt en zoals Wim zegt moet de rest wel OK zijn.
Set van Britpart op MM 4x4: kost 12 pond ex. voor 4 cyl benzine.
Groeten,
Franc.
-
Benno
Is nog cheaper zelfs zie ik. Ik moet zeggen, ik heb jaren geleden voor een pertronix setje gekozen en daarna NOOIT meer iets hoeven te doen aan het geheel behalve een drupje olie af en toe op de vervroeger. Voor mij is het ideaal. De range start als een treintje, loopt erg soepel en heeft nog nooit een hik gehad sinds de ombouw. Daarvoor met punten was ik elke paar maanden aan het klieren daarmee.
groet,
Benno
groet,
Benno