super avond gehad op auto professioneel en schade herstel vakbeu
-
disco1992
super avond gehad op auto professioneel en schade herstel vakbeu
vanavond samen met maatje naar de auto pro en schade herstelbeurs geweest.
ik had kaarten gekregen via via waar je normaal niet aan komt als je geen kennissen hebt in die leverancierswereld.
mijn vaste adresjes hadden al lang geen kaarten meer. dus was erg blij ermee.
mooie spullen gezien alleen niet echt betaalbaar voor de hobby.
ook redelijk wat bekende mensen gezien van mijn kant en druk dat het was in gorinchem!!
gratis eten en drinken dat was echt super geregeld.
ook wat nieuwe contacten gelegd via via.
heb wat adresjes voor revisie van dynamo's , startmotoren, versnellingsbakken, etc.
heb er van hier in de buurt al maar nu ook andere.
zal ze even plaatsen zodra ik de volle tas doorgelezen heb
was gewoon een super avond iemand anders ook geweest ?
helaas weinig voor 4x4 en niks gezien van landrover onderdelen.
alleen monroe schokdempers en marelli magnelli startmotoren.
wel een gereviseerde bak zien liggen van een p38
ben benieuwd wie ook geweest is en anders tip voor volgend jaar !
als je ergens aan kaarten kan komen )
disco1992
ik had kaarten gekregen via via waar je normaal niet aan komt als je geen kennissen hebt in die leverancierswereld.
mijn vaste adresjes hadden al lang geen kaarten meer. dus was erg blij ermee.
mooie spullen gezien alleen niet echt betaalbaar voor de hobby.
ook redelijk wat bekende mensen gezien van mijn kant en druk dat het was in gorinchem!!
gratis eten en drinken dat was echt super geregeld.
ook wat nieuwe contacten gelegd via via.
heb wat adresjes voor revisie van dynamo's , startmotoren, versnellingsbakken, etc.
heb er van hier in de buurt al maar nu ook andere.
zal ze even plaatsen zodra ik de volle tas doorgelezen heb
was gewoon een super avond iemand anders ook geweest ?
helaas weinig voor 4x4 en niks gezien van landrover onderdelen.
alleen monroe schokdempers en marelli magnelli startmotoren.
wel een gereviseerde bak zien liggen van een p38
ben benieuwd wie ook geweest is en anders tip voor volgend jaar !
als je ergens aan kaarten kan komen )
disco1992
-
harro
Re: super avond gehad op auto professioneel en schade herstel va
Ik wilde gisteren eigenlijk m'n nieuwe bumper langs de spuiter in ons dorp brengen voor een offerte (leuk zo'n Disco II met meegespoten bumper) maar ze moesten naar een beurs...
Ik zit trouwens de hele dag tegen dat gebouw aan te kijken, ik werk bij Van Oord, recht tegenover de Evenementenhal...
Harro
Ik zit trouwens de hele dag tegen dat gebouw aan te kijken, ik werk bij Van Oord, recht tegenover de Evenementenhal...
Harro
-
Jan Willem
Ik ben ook even bij mijn collega's wezen kijken.
De 1ste stond bij de ingang links met de nieuwe schuurtechniek en mijn adembeschermingsprogramma
De 2de stond er schuin tegenover met een presentatie van hun motorrevisie afdeling (ook injector en verstuiver testbankje hadden ze mee).
De 3de stonden in de stand van AD waar wij een groot deel vanuit maken.
Kijk maar eens bij ons op de site www.imbema.nl
Was leuke beurs goede hapjes en drank.
Ik vind het altijd fijn om beurs te houden bij meneer V/d Most (relaxed opbouwen, goede catering, redelijk betaalbaar, goed bezoekers aantal)
Mijn eerst volgende zijn de Construction and Shipping Industry en daarna de Brandweer Vakdagen.
JW
De 1ste stond bij de ingang links met de nieuwe schuurtechniek en mijn adembeschermingsprogramma
De 2de stond er schuin tegenover met een presentatie van hun motorrevisie afdeling (ook injector en verstuiver testbankje hadden ze mee).
De 3de stonden in de stand van AD waar wij een groot deel vanuit maken.
Kijk maar eens bij ons op de site www.imbema.nl
Was leuke beurs goede hapjes en drank.
Ik vind het altijd fijn om beurs te houden bij meneer V/d Most (relaxed opbouwen, goede catering, redelijk betaalbaar, goed bezoekers aantal)
Mijn eerst volgende zijn de Construction and Shipping Industry en daarna de Brandweer Vakdagen.
JW
-
disco1992
heb je toch een geluk dat er verschillende landrovers te zien zijn op de parking van de hal
ik zag trouwens dat merford een nieuw pand heeft daar vlak bij klopt dat ??
en groot !
volgens mij was merford toch dat bedrijfje met geluidsdemping materialen voor auto's en etc. ??
mooi hoor
disco1992
ik zag trouwens dat merford een nieuw pand heeft daar vlak bij klopt dat ??
en groot !
volgens mij was merford toch dat bedrijfje met geluidsdemping materialen voor auto's en etc. ??
mooi hoor
disco1992
-
harro
Klopt, ik ben een tijdje geleden even bij ze langs gelopen voor een extra stukje isolatiemateriaal...
Onze buren (de Ford garage) hebben ook nog een tijdje samengewerkt met een Land Rover dealer, stonden er regelmatig Disco's en Freelanders te koop (wel ff een iets ander prijsniveau dan het mijne zeg maar...) maar daar zijn ze volgens mij al weer mee gestopt...
Onze buren (de Ford garage) hebben ook nog een tijdje samengewerkt met een Land Rover dealer, stonden er regelmatig Disco's en Freelanders te koop (wel ff een iets ander prijsniveau dan het mijne zeg maar...) maar daar zijn ze volgens mij al weer mee gestopt...
-
Dirk109
Idd leuk om eens rond te kijken maar na een paar jaar heb je het wel gezien.
Zeker als ze merken dat je maar een hobbyist bent dan krijg je al geen aandacht meer.
Wat het eten betreft ben je wel eens op een boederij geweest met beesten die al een week niks meer te eten (vreten) hebben gehad en die dan gevoerd worden?
Als het maar gratis is nou dan komen ze wel!
Dirk 109
Zeker als ze merken dat je maar een hobbyist bent dan krijg je al geen aandacht meer.
Wat het eten betreft ben je wel eens op een boederij geweest met beesten die al een week niks meer te eten (vreten) hebben gehad en die dan gevoerd worden?
Als het maar gratis is nou dan komen ze wel!
Dirk 109
-
disco1992
eten was prima hoor het is gewoon veel voor weinig wat ze moeten produceren inderdaad.
kregen als hobbyisten gewoon nette aandacht soms dachten ze zelfs dat ik een garage had. tot ik vertelde dat voor hobby was
zelf contact gelegd met een directeur van automaterialen zaak die ik te vriend moet houden en weer een garage leren kennen bij mij in de buurt
niks te klagen gehad over aandacht ze waren best enthousiast over onze hobby hoor
disco1992
kregen als hobbyisten gewoon nette aandacht soms dachten ze zelfs dat ik een garage had. tot ik vertelde dat voor hobby was
zelf contact gelegd met een directeur van automaterialen zaak die ik te vriend moet houden en weer een garage leren kennen bij mij in de buurt
niks te klagen gehad over aandacht ze waren best enthousiast over onze hobby hoor
disco1992
-
Dirk109
Dat is mooi volgend jaar weer er naar toe gaan!
Ik vond het ook leuk om er rond te struinen.
Ik liep er eens rond en kwam toen bij een stand met kunststof vloeren die super waren.
Later heb ik ook zo'n vloer in mijn winkel gelegd dus was toch nog zinvol die beurs.
Ook heb ik er veel info gehaald over lasapp en heb later er een gekocht.
Dirk 109
Ik vond het ook leuk om er rond te struinen.
Ik liep er eens rond en kwam toen bij een stand met kunststof vloeren die super waren.
Later heb ik ook zo'n vloer in mijn winkel gelegd dus was toch nog zinvol die beurs.
Ook heb ik er veel info gehaald over lasapp en heb later er een gekocht.
Dirk 109