??Wat kost een cilinderkop vlakken en afpersen??
-
goudvanoud
??Wat kost een cilinderkop vlakken en afpersen??
Wie weet er war er globaal de kosten zijn van een cilinderkop vlakken van een 2,25 diesel??
Ik vrees dat er toch aan moet.
Laat even weten aub.
Ik vrees dat er toch aan moet.
Laat even weten aub.
-
Arjan.
Re: ??Wat kost een cilinderkop vlakken en afpersen??
Morgen gewoon even een paar revisie bedrijfjes bellen dan weet je het zeker.
Ik was laatst voor een v8 2 x 75 euro kwijt
en voor mijn SIII koste het 4 jaar geleden incl nieuwe kleppen en gelijders rond de 300eurie
Gr Arjan
Ik was laatst voor een v8 2 x 75 euro kwijt
en voor mijn SIII koste het 4 jaar geleden incl nieuwe kleppen en gelijders rond de 300eurie
Gr Arjan
-
paul
hoi
voor alleen vlakken van mijn motorfiets kop 4 cilinder was ik 40 euro kwijt
dus alleen vlakken is niet zo duur
groet paul
voor alleen vlakken van mijn motorfiets kop 4 cilinder was ik 40 euro kwijt
dus alleen vlakken is niet zo duur
groet paul
-
ignace
Heb je de rest dan wel goed van de cilinderkop??
Tijdens mijn revisie is er meer uitgegeven aan de andere dingen (kleppen, klepgeleiders) dan aan het vlakken.
ignace
Tijdens mijn revisie is er meer uitgegeven aan de andere dingen (kleppen, klepgeleiders) dan aan het vlakken.
ignace
-
goudvanoud
Ik heb de koppakking eruit liggen , er is een lekkage van de uitlaatgassen naar het koelwatersysteem zover ik kan beoordelen.
het koelwater gaat naar een flinke ronde rijden aan de kook.
Ik heb de koelwatersysteem afgetapt en zag dat er vies bruin water uitkwam, dus heb ik nieuw water met soda in het systeem gedaan om te reinigen, rondje gereden en opnieuw afgetapt.
ik heb de thermostaat eruit gehaald zodat ik zeker goede doorstroming heb.
Nu het koelwatersysteem opnieuw gevuld water/soda en dit opnieuw laten staan.
Na terugkomst het systeem langzaam laten afkoelen.
hierna de motor gestart en gekeken of er uitlaatgassen uit de radiator kwamen dit leek het geval.
Gek genoeg andersom dus koelwater naar de olie zijde heb ik getest niet.(getest door een paar keer de peilstok te trekken en met een vlammetje te verwarmen resultaat geen geknetter dus dit lijkt oke'.
In mijn beredenering blijft alleen nog de situatie over dus dat er een lekkage van uitlaatgassen naar het koelwater aanwezig is.'
Inmiddels kraakt en piept het aardig dus goede tips zijn altijd welkom.
het koelwater gaat naar een flinke ronde rijden aan de kook.
Ik heb de koelwatersysteem afgetapt en zag dat er vies bruin water uitkwam, dus heb ik nieuw water met soda in het systeem gedaan om te reinigen, rondje gereden en opnieuw afgetapt.
ik heb de thermostaat eruit gehaald zodat ik zeker goede doorstroming heb.
Nu het koelwatersysteem opnieuw gevuld water/soda en dit opnieuw laten staan.
Na terugkomst het systeem langzaam laten afkoelen.
hierna de motor gestart en gekeken of er uitlaatgassen uit de radiator kwamen dit leek het geval.
Gek genoeg andersom dus koelwater naar de olie zijde heb ik getest niet.(getest door een paar keer de peilstok te trekken en met een vlammetje te verwarmen resultaat geen geknetter dus dit lijkt oke'.
In mijn beredenering blijft alleen nog de situatie over dus dat er een lekkage van uitlaatgassen naar het koelwater aanwezig is.'
Inmiddels kraakt en piept het aardig dus goede tips zijn altijd welkom.
-
goudvanoud
Het laatste bedoel ik dus "in mijn eigen bovenkamer kraakt en piept het al aardig"Ha Ha.
greetz
greetz
-
ignace
Gewoon de kop bij een revisiebedrijf brengen, kost geen goud!!!
-
Andrew Colville
Ik betaal 35 voor vlakken, 15 voor een wasbeurtje en 40 voor afpersen in weert.
Gewoon even bij een revisie bedrijf naar keuze binnen wandelen en vragen (indicatie) wat het kost van te voren.
Groetjes Andrew
Gewoon even bij een revisie bedrijf naar keuze binnen wandelen en vragen (indicatie) wat het kost van te voren.
Groetjes Andrew