Land rover Monthly februari 2011

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
laro13

Land rover Monthly februari 2011

Bericht door laro13 »

Heeft iemand het februari nummer al gekregen, het is wat laat.

Ik heb wat problemen gehad met het verlengen van mijn abonnement, dus ben ik benieuwd of het nu wel goed gaat.

gr. Jasper
Joep

Re: Land rover Monthly februari 2011

Bericht door Joep »

het is toch maar 1 uur tijdsverschil en geen maand?

joep
Disco

Bericht door Disco »

Vandaag opgehaald, maar lag al wat dagen op me te wachten, je zou verwachten dat een abonnee hem al eerder thuis heeft.

Theo
Boelo

Bericht door Boelo »

Misschien houdt de postbode ook wel van Land Rovers? Ik merk wel vaker dat herkenbaar verpakte bladen mijn brievenbus niet halen...
Groeten Boelo
laro13

Bericht door laro13 »

Bedankt, ga maar weer is een mailtje sturen.

Abonnement is wel een stuk goedkoper, maar de service is niet altijd even goed!

gr. Jasper
VeeTee

Bericht door VeeTee »

Deze week binnen gehad, maar moet die van januari nog steeds krijgen... Die van december was ook heel laat. Ze verschuilen zich al een tijd achter "problemen met de post"...

Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Marc

Bericht door Marc »

Een standaard probleem met de Engelse posterijen.

Ik weet dat LRE ooit een onderzoek heeft gedaan naar de bezorging in het buitenland, waarschijnlijk kregen ze veel klachten.
Daaruit bleek dat - bij verzending op dezelfde dag - de bezorging ergens lag tussen een week en drie maanden. Met de uitkomsten zijn ze naar de post gestapt en vervolgens ging het veel beter. Voor verzending per post van Engeland naar Nederland wordt bij een ander Engels bedrijf al aangegeven dat dit tussen de vijf en vijftien dagen duurt (verzendwijze overseas priority EU).

Dat de bladen eerder in de winkel liggen komt omdat deze op een andere wijze verzonden worden
Plaats reactie