Op het kenteken van mijn serie 1 stond geen trekgewicht vermeld, dus een massa aanhanger gewicht aangevraagd bij mr Lagemaat van Landrover Nederland.
Vorige week met de verklaring naar de RDW en krijg vandaag mijn nieuwe kenteken
met 2000kg trekgewicht. Maar nu staat er 2 zitplaatsen op terwijl het een personen auto is toendertijd gekeurd met 7 zitplaatsen, 3 voorin, 4 achterin.Ook al zou het een grijs kenteken zijn heeft hij altijd nog 3 zitplaatsen.
Dus maar weer naar de RDW.
zitplaatsen serie 1
-
Frans Mien Mesjien
Re: zitplaatsen serie 1
Och, ze maken daar wel eens fouten. Ik kreeg ooit voor mijn Laro op vrijdag één kenteken en op zaterdag nóg een kenteken. precies twee dezelfde alleen stond er een andere tijd van aanmaken op. Het heeft later die week flink gespetterd daar bij de RDW, dat weet ik wel.
-
Cees130
Heb vandaag gebeld, volgens degene aan de telefoon moeten ze nu het aantal zitplaatsen invullen, dus hebben ze maar 2zitplaatsen ingevuld. Ik moet nu mijn kenteken weer inleveren bij de RDW en dan krijg ik weer een nieuwe opgestuurd met 7 zitplaatsen.
-
Frans Mien Mesjien
Logica is wel eens ver te zoeken bij die mensen van de RDW. Gewoon erom lachen en weer geduldig afwachten.
Het komt allemaal welgoed, maar het duurt soms even. Gelukkig staat er op mijn kenteken geen aantal zitplaatsen vermeld.
Het komt allemaal welgoed, maar het duurt soms even. Gelukkig staat er op mijn kenteken geen aantal zitplaatsen vermeld.