hemelbekleding ander kleurtje geven

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart van Dessel

hemelbekleding ander kleurtje geven

Bericht door Bart van Dessel »

Ik heb hier een strakke hemel liggen van een RRC, is ooit opnieuw gestoffeerd, stof zit d'r echt nog heel strak op, maar het motief is afschuwelijk en qua kleur te donker. Is het mogelijk om met een rollertje of spuitbus de hemel een ander kleurtje te geven? Is daar speciale verf voor? Ik ken Google uiteraard maar kan niet echt vinden wat ik zoek.

Groetjes, Bart
Huub

Re: hemelbekleding ander kleurtje geven

Bericht door Huub »

Spuitbus heb ik weleens gedaan, maar wat een mooier resultaat opleverd is er een dunne fleecestof overheen te plakken. Motieven van tijgerprint tot gebroken wit.

Huub

(Die voor de 110 tijgerprint heeft gebruikt :-))
Chris Marbus

Bericht door Chris Marbus »

Waar heb je die stof aangeschaft?

Ik heb nu via een website een rol vilt gevonden maar dat is me echt net iets te duur.

Heb je overigens geen foto van dat motief, ik houd wel van motiefjes en wellicht wil je mijn kale hemel dan ruilen.
Bart van Dessel

Ik heb voor ca. 4 hemeltjes nog stof op voorraad liggen, die haal ik altijd bij De Greef in Stiphout. "Nicky-Velours" , is dus velours, bruin/beige, rekbaar en 1.60 mtr. breed. Prijs weet ik niet precies, kijk ik nooit naar Moet gewoon goed en bruikbaar spul hebben. Maar ik geloof ergens rond een tientje de meter. Mijn hemel ga ik hergebruiken dus ga niet ergens mee ruilen, helaas.

Gr, Bart
Sylvester

Bericht door Sylvester »

[www.woolies-trim.co.uk] heeft veel op het gebied van stoffen en zijn betaalbaar.

Groet Sylvester.
paulus-109

Bericht door paulus-109 »

yep, zijn mijn leverancier, en voor autobekleders nog betaalbaarder dan op de webstek

wel goede lijm pakken mannen, geen bison (spuitbus) dus.

paul

ps, lees hoe bart het doet hier onder, werkt ok.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/01/2011 22:41 door paulus-109.
Bart van Dessel

Ik smeer het board eerst in met Bison Tix, als die goed is doorgedroogd dan spuit ik de boel in met 3M spuitlijm no.76. Volgens mij via aanraden van Paul?!

Gr, Bart
paulus-109

Bericht door paulus-109 »

ja ik bedoel geen spuitbus van bison................
daar krijg je nog geen foto mee in een boek geplakt.
had inderdaad iets duidelijker moeten zijn, pas m,n berichtje wel ff aan
jos

Bericht door jos »

Heb gewoon t shirt stof gepakt(muisgrijsblauw) van de markt en met behangellijm geplakt(zonder klontjes) Zit er al 5 jaar perfekt glad op.Was voor een paar euro klaar
Plaats reactie