Ik zat net op het forum van LRCH en kwam daar een post tegen met een handig linkje.
dacht zal deze ook even hier delen. maar de eer gaat natuurlijk naar de persoon op LRCH
Fijne links inderdaad.
Een digitale parts-catalogue voor de RRC zou ik ook heel leuk vinden. online bladeren is toch niet altijd je van het.
Als iemand een DL-link of file heeft houd ik me aanbevolen.
Anders wordt het heel vaak 'print' drukken op die grappige Spaanse? site.
Hee, te gek, die ga ik gelijk ff aanschaffen in de AppStore!
Boelo
Edit: toevoeging; heb je ook ervaring met bestellen bij dit bedrijf? Ik ken het bedrijf niet.
Wel mooie App, handig tijdens het sleutelen, kun je in de diagrams opzoeken hoe iets in elkaar zit!
Groet Boelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/01/2011 12:21 door Boelo.
hoi,
Zo ergens een chassis van '72 maar vooral de opbouw van 1990. Allerlei vage dingen van clipjes en klemmetjes, bakjes en boutjes en hier en daar wat groter spul ontbreekt of valt uit elkaar. Ik zou dat graag eens opzoeken hoe het dan officieel heet. dat is altijd fijn bij het zoeken naar de onderdelen. En om te zien hoe het nu echt in elkaar moet. Maar eerdere versie is ook interessant want sommige (simpelere) dingen zouden ook werken en dan kan op termijn allerlei gecompliceerde (en mogelijk kappote) rommel eruit. eigenlijk dus op zoek naar '86 -'94 zeg maar. daar heb ik ook de manual van en dat is heel erg verhelderend.
hehe, leuk
míjn Roemeens is vergelijkbaar met mijn Russisch. ik zie dat het op elkaar lijkt.
Maar ben nog wel op zoek naar een '86 en later (-'94) classic parts manual in digi-vorm. (specificatie: liefst in het Engels of NL)
Das ook een 110 Frans, dus niet zo logisch dat onze bouwjaren (83, 84, 85 en 86) wel vaker niet vertegenwoordigd zijn op LR sites. Soms te vinden onder het kopje 'Series' , maar soms ook onvindbaar.
Boelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/01/2011 10:27 door Boelo.