Fedima Sirocco 235/85-16
-
Bart van Dessel
Fedima Sirocco 235/85-16
Ik heb een auto ter reparatie aangeboden en de eigenaar van de auto wil als gedeelte van de betaling een setje (4 stuks) originele Fedima Sirocco inruilen, maat 235/85-16, het zijn echt geweldige terreinbanden maar ik heb zelf al BFG MT in de maat 255/85-16 onder m'n auto dus ik kan er niks mee doen.
Weet iemand de waarde van deze banden? Ze zijn alleen gebruikt voor enkele dagen zwaar terreinwerk, profieldiepte is nog 100% als nieuw, alleen zijn de blokjes hier en daar wat beschadigd maar niks spannends.
Hij wil er € 400,- voor terug hebben, eigenlijk is het iets voor de paginamarkt maar ik heb nog geen ja gezegd voor in te ruilen. Als iemand geinteresseerd is, ik kan ze evt. voor je monteren.
Groetjes, Bart
Weet iemand de waarde van deze banden? Ze zijn alleen gebruikt voor enkele dagen zwaar terreinwerk, profieldiepte is nog 100% als nieuw, alleen zijn de blokjes hier en daar wat beschadigd maar niks spannends.
Hij wil er € 400,- voor terug hebben, eigenlijk is het iets voor de paginamarkt maar ik heb nog geen ja gezegd voor in te ruilen. Als iemand geinteresseerd is, ik kan ze evt. voor je monteren.
Groetjes, Bart
-
Andrew V8 RRC
Re: Fedima Sirocco 235/85-16
De "insa turbo" (de zelfde band) kost bij craddock ltd 61 pond ex vat.
groetjes Andrew
groetjes Andrew
-
Andrew V8 RRC
[www.johncraddockltd.co.uk]
sorry zelfs 58 pond.
en of de ene namaak band beter is dan de andere ???
Groetjes Andrew
sorry zelfs 58 pond.
en of de ene namaak band beter is dan de andere ???
Groetjes Andrew
-
Bart van Dessel
Hé Andrew, dank je voor je bericht, nou dan weet ik dus voldoende, dan hoef ik ze niet. De Disco 300 tdi staat voor je klaar, ik probeer 'm deze week te brengen. De auto is incl. complete remmerij, 24 splines assen met stabi's, complete besturing, kunststof tank, schutbord, dashboard, kabelboom, ABS.
Ik wil geen geld zien maar de rest bespreek ik nog met je.
Groetjes, Bart
Meijel
Ik wil geen geld zien maar de rest bespreek ik nog met je.
Groetjes, Bart
Meijel
-
Frans Bonnes
58 pond is wel zonder tax.
Wordt dus ongeveer € 74.00.
fb
Wordt dus ongeveer € 74.00.
fb
-
Roald DI TDI&NAS3.9V8
anyway,..je gaat toch geen cover banden onder een 2 ton zware laro zetten ,voor 125 euro p/st heb je nieuwe grabbers
voor 70 euro p/st Mchelin XZL met laro velg (gebruikt dan).
echt niet dat er fedima's bij mij onder de disco gaan
voor 70 euro p/st Mchelin XZL met laro velg (gebruikt dan).
echt niet dat er fedima's bij mij onder de disco gaan
-
Bart van Dessel
Roals, je hebt eigenlijk groot gelijk, waarom zo'n dure banden voor in de blub of in het terrein, dan is een setje goedkope covers zoals Andrew aangeeft veel verstandiger. Hij mag ze houden van mij.
Ik heb er nu BFG MT's onder en die bevallen uitstekend.
Ik koop trouwens alles zonder VAT in Engeland, voordeel van eigen bedrijfje;-)
Groetjes, Bart
Ik heb er nu BFG MT's onder en die bevallen uitstekend.
Ik koop trouwens alles zonder VAT in Engeland, voordeel van eigen bedrijfje;-)
Groetjes, Bart
-
Roald DI TDI&NAS3.9V8
Bart,
niet dat die fedima's duur zijn,..maar het zijn covers en dat voor die prijs,..dat is in mijn ogen oplichterij,..dan liever iets meer betalen en zeker weten dat je echte banden hebt.
maare als je geen vat betaald (net als ik met eigen bedrijf) moet je evenzo goed btw aan je klanten door berekenen,voordeel alleen dat je het niet meer terug hoeft te vorderen zoals vroeger, maakt uiteindlijk dus weinig uit alleen als je het voor eigen gebruik inkoopt en kan wegschrijven heb je een voordeeltje
niet dat die fedima's duur zijn,..maar het zijn covers en dat voor die prijs,..dat is in mijn ogen oplichterij,..dan liever iets meer betalen en zeker weten dat je echte banden hebt.
maare als je geen vat betaald (net als ik met eigen bedrijf) moet je evenzo goed btw aan je klanten door berekenen,voordeel alleen dat je het niet meer terug hoeft te vorderen zoals vroeger, maakt uiteindlijk dus weinig uit alleen als je het voor eigen gebruik inkoopt en kan wegschrijven heb je een voordeeltje
-
Bart van Dessel
Ik heb veel nodig voor eigen gebruik;-)......
En die Fedima's gaan mooi terug naar de eigenaar, want zoals ik al schreef, ik heb BFG MT's en daarmee kom je in het terrein erg ver en ook op de weg nog redelijk comfortabel.
Gr, Bart
En die Fedima's gaan mooi terug naar de eigenaar, want zoals ik al schreef, ik heb BFG MT's en daarmee kom je in het terrein erg ver en ook op de weg nog redelijk comfortabel.
Gr, Bart
-
Roald DI TDI&NAS3.9V8
ha dat herken ik
inderdaad voor mij staan BFG MT's nog steeds boven aan de lijst heb nu toch al jaren plezier van mijn setje 32"x11,5" moet alleen de wielkasten van de disco wat groter maken zodat ze ook daar onder kunnen,
goede 2e Grabber AT2's
XZL waar ik nu mee is eigenlijk gewoon een linke band in de winter (als je van stevig doorrijden houdt) dan zijn de Grabbers veel beter en de BFG MT zit er dan mooi tussen in, denk dat BFG AT en Grabber AT2 het zelfde rijden maar dan is die AT2 weer goedkoper
inderdaad voor mij staan BFG MT's nog steeds boven aan de lijst heb nu toch al jaren plezier van mijn setje 32"x11,5" moet alleen de wielkasten van de disco wat groter maken zodat ze ook daar onder kunnen,
goede 2e Grabber AT2's
XZL waar ik nu mee is eigenlijk gewoon een linke band in de winter (als je van stevig doorrijden houdt) dan zijn de Grabbers veel beter en de BFG MT zit er dan mooi tussen in, denk dat BFG AT en Grabber AT2 het zelfde rijden maar dan is die AT2 weer goedkoper
-
Bart van Dessel
De Grabber AT2 is inderdaad ook een wéreldband!! Hoe bevallen de 32 x 11,5? Met welke maat komen ze ongeveer overeen? Is dit 15" of 16"? Mijn knechtje zoekt leuke 15" AT's voor onder z'n Classic.
Waar adverteer je trouwens met je bedrijf? Ik lees er nooit zoveel over, eigenlijk niets. Maar sommige bedrijven hebben geen reclame nodig, mond op mond is het beste,
gr, Bart
Waar adverteer je trouwens met je bedrijf? Ik lees er nooit zoveel over, eigenlijk niets. Maar sommige bedrijven hebben geen reclame nodig, mond op mond is het beste,
gr, Bart
-
Roald DI TDI&NAS3.9V8
achter "auteur: Roald "staat [info] klik daar eens op en dan op "homepage"
dat kan kloppen dat je weinig leest ik adverteer (nog)niet.
die 32's staan op vermaakte RRC stalen velgen naar 15"
zijn ongeveer net zo hoog als 235/85's enof 7,50's daarom heb ik ze toen ook gekocht ze zijn alleen een slag breder ongeveer 290 heb er heel europa mee rondgereden onder mijn RRC pickup (offenhauser dualport,holley,spagetti's) goed mee te rijden tot 200km/u (harder ging de RRC niet op de gps (dom-dom's bestonden in die tijd nog niet)).
wel met uitgeknipte spatborden en 2" lift anders loopt de boel aan
dat kan kloppen dat je weinig leest ik adverteer (nog)niet.
die 32's staan op vermaakte RRC stalen velgen naar 15"
zijn ongeveer net zo hoog als 235/85's enof 7,50's daarom heb ik ze toen ook gekocht ze zijn alleen een slag breder ongeveer 290 heb er heel europa mee rondgereden onder mijn RRC pickup (offenhauser dualport,holley,spagetti's) goed mee te rijden tot 200km/u (harder ging de RRC niet op de gps (dom-dom's bestonden in die tijd nog niet)).
wel met uitgeknipte spatborden en 2" lift anders loopt de boel aan