Afgelopen week heb ik de motor van mijn 110 vervangen voor een ander exemplaar.
Sinds die tijd heb ik last van vrij veel stuurspeling.
tijdens de blokwissel heb ik de slangen van de stuurpomp los gehad, en daarna heb ik alles weer bijgevuld.
hoe kan ik dit oplossen.
Mvg
stuurspeling
-
laro
Re: stuurspeling
Hallo,denk dat je de boel moet ontluchten,op het stuurhuis zit een ontluchtingsnippel;
-
bram-rrc
Zoiezo ontluchten, maar speling is iets mechanisch. gaat niet weg door ontluchten.
Misschien dat je na het gesleutel extra goed oplet, en nu ook de stuurspeling beter opmerkt.
Even in het werkplaatsboek kijken. Als het hetzelfde is al rrc dan kan je bovenop het stuurhuis de
speling regelen.
Misschien dat je na het gesleutel extra goed oplet, en nu ook de stuurspeling beter opmerkt.
Even in het werkplaatsboek kijken. Als het hetzelfde is al rrc dan kan je bovenop het stuurhuis de
speling regelen.
-
LaRobbie
kan ook zijn dat de speling er al lang was maar niet opviel doordat de bekrachtiging het opving en door lucht in het systeem de bekrachtiging niet optimaal is en je het nu merkt
-
Frans Bonnes
Zijn de slangen het enige dat je van de stuurbeweging losgehad hebt.
En de pomp, heb je die ook overgezet of heb je de pomp gebruikt die bij het andere blok hoort.
fb
En de pomp, heb je die ook overgezet of heb je de pomp gebruikt die bij het andere blok hoort.
fb
-
leon de klein
Alleen de slangen van en naar de pomp zijn losgeweest.
Ook heb ik de oude pomp overgezet.
Ook heb ik de oude pomp overgezet.