Hallo allemaal,
[picasaweb.google.com]
Na een stomme streek om met mijn 109 een paar betonnen palen er uit te rukken heb ik geen achter raam meer.
best wel handig (zie foto) maar ook erug fris.
nu heb ik gekeken naar partnummers in mijn boeken en op internet voor een nieuwe ruit.
de volgende heb ik gevonden
mtc3469
mtc3479
en 4018.
welke moet ik nu hebben? gaat om een 109 stawag van 73. met een deur en geen klep.
die ruitjes kosten geen drol maar om nu alle drie te bestellen?
Of heeft iemand misschien nog eentje liggen? (weet ik, moet op de markt maar ik snap die nummers niet)
Origineel LR. zijn ze rond de 100 pond en aftermarket zo,n 20 pond. glas is toch glas?
Ben er niet voor verzekerd, maar wie verwacht nu ook een tros met harp door zijn achterruit. gelukkig was die betonpaal er al af geschoten.
Heb op de sortout nog tegen mijn schoonzoon gezegd dat die doek over de kabel tegen het terugspringen is. Doe ik het zelf lekker niet. domdomdom.
De palen zijn er uit, dat dan weer wel.
Sjaak
raam vraag
-
Joost Nouwen
Re: raam vraag
Het ene glas is niet het ander.
Heb zelf ook eens (bijna) een harp in mijn nek gehad , ging net langs mijn hoofd.
Gelukkig had ik er gehard glas in zitten en nu dus weer.
Dat glas neemt veel meer energie op dan een gewoon gesneden enkel plaatje floatglas.
Gelaagd glas is ook goed.
Heb zelf ook eens (bijna) een harp in mijn nek gehad , ging net langs mijn hoofd.
Gelukkig had ik er gehard glas in zitten en nu dus weer.
Dat glas neemt veel meer energie op dan een gewoon gesneden enkel plaatje floatglas.
Gelaagd glas is ook goed.
-
sjaak109
Re: raam vraag
Het is toch fantastisch dit prikbord.
Morgen kan ik eentje halen in Voorburg.
Eelco als je dit leest BEDANKT.
Joost, ik denk inderdaad dat hard en gepantserd glas beter zal zijn.
deze harp klapte op de deur zelf vlak bij het raam. beste deuk in de deur. (vorm van een harp)
en door de klap had ik de splinters in mijn nek.
Volgende keer niet in de hitte van de strijd mijn lap vergeten zou ook schelen denk ik.
Sjaak
Morgen kan ik eentje halen in Voorburg.
Eelco als je dit leest BEDANKT.
Joost, ik denk inderdaad dat hard en gepantserd glas beter zal zijn.
deze harp klapte op de deur zelf vlak bij het raam. beste deuk in de deur. (vorm van een harp)
en door de klap had ik de splinters in mijn nek.
Volgende keer niet in de hitte van de strijd mijn lap vergeten zou ook schelen denk ik.
Sjaak