gegalvaniseerde Defender deur frames
-
LaRobbie
gegalvaniseerde Defender deur frames
Heb overal lopen zoeken maar het lijkt niet echt te bestaan. Ik wil mijn deurframes vervangen door gegalvaniseerde.. Heeft iemand voor mij een adres voor al dan niet gegalvaniseerde deurframes
-
laro
Re: gegalvaniseerde Defender deur frames
Goedemorgen,is mij ook niet bekend waar je die kunt krijgen,denk dat je zelf komt aan het maken en ze laten verzinken,is wel veel werk natuurlijk,heb zelf mijn deurframes gestraald en voorzien van een primer en vanbinnen getectileerd zodat ze weer 25 jaar meegaan,daarna zie ik het wel.........
-
Jos Daalmans
Hoi,
Moet ik ook nog doen, maar ga proberen dit met aluminium profielen te doen (Koker op strip gelast)
De rechterdeur heeft helemaal geen bodemprofiel meer, de linker alleen maar roest als ik deze open
Kijk ook eens naar:
[landrover.startpagina.nl]
Een mooie Post van Marc Frencken.
Sleutel ze,
Jos
Moet ik ook nog doen, maar ga proberen dit met aluminium profielen te doen (Koker op strip gelast)
De rechterdeur heeft helemaal geen bodemprofiel meer, de linker alleen maar roest als ik deze open
Kijk ook eens naar:
[landrover.startpagina.nl]
Een mooie Post van Marc Frencken.
Sleutel ze,
Jos
-
LaRobbie
Misschien weet iemand wie de originele deuren maakt voor de defender en kunnen we daar kale frames kopen, verzinken kan overal.... nou ja behalve hier op Bonaire dan maar daar vindt ik wel wat op
-
LaRobbie
Ik heb ze een email gestuurd en zal jullie op de hoogte houden, bedankt voor de link
-
Tom
Ik heb begrepen dat de nieuwste defenders puma's wel weer gegalvaniseerde frames hebben? Klopt dat?
Groet, Tom
Groet, Tom
-
Jos Daalmans
Hoi,
Als dit zo is, heb je natuurlijk wel weer drukknop deuren/binnewerk. De Lifthandle is een van de kenmerken van onze Ninety en dat zou mooi zijn als je dit kunt bewaren.
Ik heb een mail gestuurd naar die CPL jongens in de UK. Zij hebben natuurlijk een gat in de markt (lees onze Ninety/defender deuren) ontdekt.
Groeten,
Jos
Als dit zo is, heb je natuurlijk wel weer drukknop deuren/binnewerk. De Lifthandle is een van de kenmerken van onze Ninety en dat zou mooi zijn als je dit kunt bewaren.
Ik heb een mail gestuurd naar die CPL jongens in de UK. Zij hebben natuurlijk een gat in de markt (lees onze Ninety/defender deuren) ontdekt.
Groeten,
Jos