2.5 n/a in serie 3 /limburg
-
joshi
2.5 n/a in serie 3 /limburg
heren en dames sleutelaars
ik ben met mijn project bezig om een 2.5 na in een serie 3 te leggen,
en ik zoek iemand bij mij in de buurt(midden-limburg) om eens een kijkje
te nemen onder de motorkap bij een auto die deze ingreep al gehad heeft, en wat
technische vragen te stellen.........
wie heeft er eentje?????
joshi
ik ben met mijn project bezig om een 2.5 na in een serie 3 te leggen,
en ik zoek iemand bij mij in de buurt(midden-limburg) om eens een kijkje
te nemen onder de motorkap bij een auto die deze ingreep al gehad heeft, en wat
technische vragen te stellen.........
wie heeft er eentje?????
joshi
-
laro
Re: 2.5 n/a in serie 3 /limburg
Hallo,is toch niet zo moeilijk,rechter motorsteun moet verplaatst worden,stel je vragen maar,woon zelf in Maaseik en rij zelf al ardig wat jaren met Landrovers en doe ook alles zelf.
-
plaetje
in Linne staat ene s3 met 2,5na motor in het vooronder
limburgrover
limburgrover
-
joshi
Hoi
Is ook niet zo moeilijk , maar het heeft ook geen zin om weer het wiel uit te vinden.
het is mijn eerste laro
en het gaat er mij voornamelijk om of je de spruitstukken van de serie gebruikt of def,
thermostaathuis van serie of def
laat je de fan zitten, dat soort dingetjes allemaal, en een blik onder de kap verteld mij meer
als 20 e,mails.
Is ook niet zo moeilijk , maar het heeft ook geen zin om weer het wiel uit te vinden.
het is mijn eerste laro
en het gaat er mij voornamelijk om of je de spruitstukken van de serie gebruikt of def,
thermostaathuis van serie of def
laat je de fan zitten, dat soort dingetjes allemaal, en een blik onder de kap verteld mij meer
als 20 e,mails.
-
Joost88
Ik woon tegen limburg aan (over de grens bij meijel) en heb een serie2a met een 2,5 TD erin.
Als je er iets aan hebt om hierbij onder de kap te kijken dan ben je welkom. Hij heeft wel een defender neusje trouwens, iets meer ruimte.
Als je er iets aan hebt om hierbij onder de kap te kijken dan ben je welkom. Hij heeft wel een defender neusje trouwens, iets meer ruimte.
-
René de Geeter
Ik weet dat het uit de buurt is voor je, maar als je in de buurt van Amsterdam mocht komen / zijn, ben je van harte welkom om bij mijn 109 onder de kap te gluren naar een 2,5 D NA.
René
René
-
Jan de Wever
Hoi Joshi,
Ik zelf heb afgelopen jaar een 2.5 TD in een serie III 109 ex-defensie gelepelt.
Er zijn een paar dingen die je moet aanpassen, Zoals motorsteun - gaskabel - gaten groter boren van de aansluiting motor versnellingsbak - start/stop relais aansluiten - thermostaat serie maken.
Ik woon in kerkrade, als je eens onder de motorkap wil kijken hoor ik het wel.
groeten Jan
Ik zelf heb afgelopen jaar een 2.5 TD in een serie III 109 ex-defensie gelepelt.
Er zijn een paar dingen die je moet aanpassen, Zoals motorsteun - gaskabel - gaten groter boren van de aansluiting motor versnellingsbak - start/stop relais aansluiten - thermostaat serie maken.
Ik woon in kerkrade, als je eens onder de motorkap wil kijken hoor ik het wel.
groeten Jan