Auto ruilen voor vakantie
-
Frank Diepstraten
Auto ruilen voor vakantie
Gezocht: landrover disco 3 of defender minimaal 6 plaatsen. Aangeboden: Mini of Citroen C4 Grand Picasso. Voor drie of vier weken in augustus / september 2011 voor de vakantie (+/- 3000km).
-
VeeTee
Re: Auto ruilen voor vakantie
rotfl.gif --> mod_embed_images_loadimage('45a5269d1744fa45f4bd2fe5403ce028', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Foldwarrenpointforum.com%2FphpBB3%2Fimages%2Fsmilies%2Frotfl.gif', 'http://oldwarrenpointforum.com/phpBB3/images/smilies/rotfl.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Foldwarrenpointforum.com%2FphpBB3%2Fimages%2Fsmilies%2Frotfl.gif', '', 13197060, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Joep
misschien is het een mini clubman met roofrack en daktent.
-
Gerben tB
Vraag me af hoe die Picasso of Mini het zal doen tijdens een weekend Furstenau of Mammut
-
Marc-my-Words
Rick90 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Klik!
> Wel een beetje duur voor 4 weken...
Waarschijnlijk kan je voor 4 weken wel een prijsje maken -- eigenlijk valt mij die prijs nog best mee.
Als je weet welke prijzen meneer Hertz durft te vragen voor een eenvoudige (nu ja, luxe, diesel) Opoe Meriva.
8 dagen laagseizoen komt dan op ruim € 600 (waarvan dan wel de helft "achterlatingskosten" ).
Gezien die "achterlatingskosten" had ik de auto misschien wel goedkoper terug kunnen brengen.
Maar goed, is was maar wat blij dat ik de Meriva mocht achterlaten.
Marc
> Klik!
> Wel een beetje duur voor 4 weken...
Waarschijnlijk kan je voor 4 weken wel een prijsje maken -- eigenlijk valt mij die prijs nog best mee.
Als je weet welke prijzen meneer Hertz durft te vragen voor een eenvoudige (nu ja, luxe, diesel) Opoe Meriva.
8 dagen laagseizoen komt dan op ruim € 600 (waarvan dan wel de helft "achterlatingskosten" ).
Gezien die "achterlatingskosten" had ik de auto misschien wel goedkoper terug kunnen brengen.
Maar goed, is was maar wat blij dat ik de Meriva mocht achterlaten.
Marc
-
Marc-my-Words
Eigenlijk, als je naar de andere prijsjes kijkt - een kleine Dacia a € 45,- per dag - is die € 65 voor een Disco3 een koopje.
Als je m slechts een maand per jaar nodig hebt dan geeft een Disco3 voor eigen rekening heel wat meer afschrijving+kosten.
Marc
Als je m slechts een maand per jaar nodig hebt dan geeft een Disco3 voor eigen rekening heel wat meer afschrijving+kosten.
Marc
-
Oscar
Is inderdaad niet duur voor een weekendje offroaden in een D3
Oscar
In dienst : SIII 88", One Ten Tithonus, FL2 TD4 hse aut.
Uit dienst: One Ten V8 ex-mod, 110 td5 sw, FL1 td4 sw
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
Oscar
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
-
Oscar
Met een sleeplint komt ie best ver
Oscar
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
Oscar
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
-
VeeTee
QuoteIs inderdaad niet duur voor een weekendje offroaden in een D3
In de kleine lettertjes zal waarschijnlijk wel staan dat er niet offroad gereden mag worden....
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
In de kleine lettertjes zal waarschijnlijk wel staan dat er niet offroad gereden mag worden....
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
-
Marc-my-Words
VeeTee Schreef:
> Is inderdaad niet duur voor een weekendje
> offroaden in een D3
>
> In de kleine lettertjes zal waarschijnlijk wel
> staan dat er niet offroad gereden mag worden....
Ik lees alleen hier kleine lettertjes.
Wat kunnen ze je maken als je de weg kwijt geraakt bent ?
> Is inderdaad niet duur voor een weekendje
> offroaden in een D3
>
> In de kleine lettertjes zal waarschijnlijk wel
> staan dat er niet offroad gereden mag worden....
Ik lees alleen hier kleine lettertjes.
-
Hulk
Ik snap dat iedereen niet staat te wachten om zijn auto uit te lenen, ik ook niet, naar om nu zo te reageren is niet Land rover liefhebbers waardig.
Frank,
Ik denk dat niemand happig is om dat te doen, ook gezien er wel eens vragen zijn voor een trouwauto.
Huren is, denk ik, de beste maar een dure oplossing.
Anders de mini inruilen op een defender .
Heb je blijvend plezier en is veel goedkoper.
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
Frank,
Ik denk dat niemand happig is om dat te doen, ook gezien er wel eens vragen zijn voor een trouwauto.
Huren is, denk ik, de beste maar een dure oplossing.
Anders de mini inruilen op een defender .
Heb je blijvend plezier en is veel goedkoper.
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
-
Huub
Alles, JIJ bent de weg kwijtgeraakt, ofwel JIJ bent aansprakelijk voor schoonmaken en reparatie van deffecten aan de auto, ook aan de elektronika...
Overgens zitten er hier vooral liefhebbers van de LAnd Rover op dit forum die een emotionele band met hun voertuig hebben, voor verhuur niet geschikt, mijn 110 krijg je echt niet mee voor 65 Euro per dag en ook niet voor 100 tenzij je hem voor 120 dagen huurt en vooraf betaald met mankementen en storingen voor rekening van de huurder...
De huurprijs van de disco 3 is m.i. aantrekkenlijk en ik verwacht dat daar nog wel wat bovenop komt, (BTW, verzekering, afkopen eigen risico, hulp bij pech, toegang tot een beperkt aantal landen etc.)
GRT, Huub
Alles, JIJ bent de weg kwijtgeraakt, ofwel JIJ bent aansprakelijk voor schoonmaken en reparatie van deffecten aan de auto, ook aan de elektronika...
Overgens zitten er hier vooral liefhebbers van de LAnd Rover op dit forum die een emotionele band met hun voertuig hebben, voor verhuur niet geschikt, mijn 110 krijg je echt niet mee voor 65 Euro per dag en ook niet voor 100 tenzij je hem voor 120 dagen huurt en vooraf betaald met mankementen en storingen voor rekening van de huurder...
De huurprijs van de disco 3 is m.i. aantrekkenlijk en ik verwacht dat daar nog wel wat bovenop komt, (BTW, verzekering, afkopen eigen risico, hulp bij pech, toegang tot een beperkt aantal landen etc.)
GRT, Huub
-
Exfietser
GroteFoto-MZIH8U3W.jpg --> mod_embed_images_loadimage('2e0d2f5713e00a5200d7b28120fcf570', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-MZIH8U3W.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MZIH8U3W.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-MZIH8U3W.jpg', '', 13200300, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Maar wel te begrijpen als je er geen een hebt moet je iets proberen natuurlijk.
Arnold. (Die denkt dat dit niet gaat werken.)
Maar wel te begrijpen als je er geen een hebt moet je iets proberen natuurlijk.
Arnold. (Die denkt dat dit niet gaat werken.)
-
BEN110
ik leen mijn 110 ook niet graag uit aan en niet landrover rijder alleen aan bekenden die er in ieder geval iets van af weten
-
paulus109
heb deze zomer voor 5 weken een defender te leen gehad. dit op uitdrukkrlijk verzoek van mijn maatje.
ik heb genoten maar zat altijd met angst achter het stuur, vooral in portugal toen we heel stijl rond een boom moesten
draaien.
advies: huur er een, is al heftig genoeg of nog beter koop er een en ruil die mini en de citroen in.
paul
ik heb genoten maar zat altijd met angst achter het stuur, vooral in portugal toen we heel stijl rond een boom moesten
draaien.
advies: huur er een, is al heftig genoeg of nog beter koop er een en ruil die mini en de citroen in.
paul
-
BEN110
wat dacht je van ruilen bij de garage voor en landrover als je 1 week in en landrover rijd wil je toch niet anders meer , landrover virus
besmet ben je al anders kwam deze vraag niet en als je je landrover weg doet duurt het niet lang meestal en jaar daarna koop je er weer een zeker als het weer sneeuwt en zo en je met je gewone auto de snelheidsdrempel in de straat niet op komt
besmet ben je al anders kwam deze vraag niet en als je je landrover weg doet duurt het niet lang meestal en jaar daarna koop je er weer een zeker als het weer sneeuwt en zo en je met je gewone auto de snelheidsdrempel in de straat niet op komt
-
serine
wat denk je dat die D3 kost?...hmmmzzzz dat weet je vast wel anders zou je het niet zo proberen...
ik ga mijn D 3 dus echt niet uitlenen...om zelf een paar weken met kromme tenen in een koek blik te mogen rijden..
ik ga mijn D 3 dus echt niet uitlenen...om zelf een paar weken met kromme tenen in een koek blik te mogen rijden..
-
Tinus 110
Beetje stil van Frank's kant ... zou hij twijfelen of het wel zo gunstig voor hem is.
[twitter.com]
web.jpg --> mod_embed_images_loadimage('e9ffda8bcbcd51c6dbb60d30d2bf43c7', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', 'http://gallery.me.com/tenbroeke/100150/DSC_1260small/web.jpg?ver=12963341170001', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', '', 13206713, 600, 600, 'Loading image ...', false);
One-Ten 200Tdi SW - momenteel kamperend op www.campingmaka.be !
[twitter.com]
web.jpg --> mod_embed_images_loadimage('e9ffda8bcbcd51c6dbb60d30d2bf43c7', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', 'http://gallery.me.com/tenbroeke/100150/DSC_1260small/web.jpg?ver=12963341170001', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', '', 13206713, 600, 600, 'Loading image ...', false);
One-Ten 200Tdi SW - momenteel kamperend op www.campingmaka.be !
-
Bart (fietseboer)
My wife...Yes
My dog...Maybe
My 88.....NEVER....
My dog...Maybe
My 88.....NEVER....
-
Lucas van Lierop
Wel jammer dat Frank niet op zijn minst even reageert. (om te vertellen dat ie er maar een gekocht heeft?)
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
jos, 109, 110
Jongens, goed lezen. voor 3 weken uitlenen, krijg je een mini of citroen. Dat hoeft geen verkeerde deal te zijn. Koop een oude defender voor 6000,- leen hem uit verkoop hem weer met verlies en pak je winst op verkoop van de citroen.
-
Marc-my-Words
Bart (fietseboer) Schreef:
> My wife...Yes
> My dog...Maybe
> My 88.....NEVER....
Hmmm, en wat vindt je er zelf hond van?
> My wife...Yes
> My dog...Maybe
> My 88.....NEVER....
Hmmm, en wat vindt je er zelf hond van?
-
Frank Diepstraten
Frank Diepstraten Schreef:
> Gezocht: landrover disco 3 of defender minimaal 6
> plaatsen. Aangeboden: Mini of Citroen C4 Grand
> Picasso. Voor drie of vier weken in augustus /
> september 2011 voor de vakantie (+/- 3000km).
Bedankt voor de (rare en leuke) reacties! Inderdaad wat laat (door verse tweeling bij al 2 kinderen).
Ik zou mijn snoek (helaas nu in stalling) wel zo ruilen, en heb al drie bruiloften ermee gereden. Waarschijnlijk moet ik een Disco-lease-rijder hebben die ook wel eens drie weken in een Mini wil rijden (eventueel voor een lekker flesje whiskey erbij). Hoe kan ik die persoon vinden?
Frank
> Gezocht: landrover disco 3 of defender minimaal 6
> plaatsen. Aangeboden: Mini of Citroen C4 Grand
> Picasso. Voor drie of vier weken in augustus /
> september 2011 voor de vakantie (+/- 3000km).
Bedankt voor de (rare en leuke) reacties! Inderdaad wat laat (door verse tweeling bij al 2 kinderen).
Ik zou mijn snoek (helaas nu in stalling) wel zo ruilen, en heb al drie bruiloften ermee gereden. Waarschijnlijk moet ik een Disco-lease-rijder hebben die ook wel eens drie weken in een Mini wil rijden (eventueel voor een lekker flesje whiskey erbij). Hoe kan ik die persoon vinden?
Frank
-
Lucas van Lierop
Hallo Frank,
Ik vrees dat hier weinig lease rijders en heel veel liefhebbers rondhangen. Aangezien je een DS hebt ben je zelf ook van het type liefhebber. Het beste wat je kan doen is ook nog een mooie Laro kopen!
Groet
Lucas
Ik vrees dat hier weinig lease rijders en heel veel liefhebbers rondhangen. Aangezien je een DS hebt ben je zelf ook van het type liefhebber. Het beste wat je kan doen is ook nog een mooie Laro kopen!
Groet
Lucas
-
Frank
Lucas van Lierop Schreef:
> Hallo Frank,
>
> Ik vrees dat hier weinig lease rijders en heel
> veel liefhebbers rondhangen. Aangezien je een DS
> hebt ben je zelf ook van het type liefhebber. Het
> beste wat je kan doen is ook nog een mooie Laro
> kopen!
>
> Groet
> Lucas
Ja, dat zou ik wel willen, maar even geen geld!
> Hallo Frank,
>
> Ik vrees dat hier weinig lease rijders en heel
> veel liefhebbers rondhangen. Aangezien je een DS
> hebt ben je zelf ook van het type liefhebber. Het
> beste wat je kan doen is ook nog een mooie Laro
> kopen!
>
> Groet
> Lucas
Ja, dat zou ik wel willen, maar even geen geld!
-
Lucas van Lierop
Dat is een goed en bekend argument. Mocht je toch nog eens willen rijden kan je misschien zorgen dat je komend jaar bij een van de vele evenementen/ritten aanwezig bent en iig het laro gevoel tijdelijk kan beleven.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
BEN110
niet doen dan word de ds verkocht nu je het landrover virus hebt is de kans groot dat het dan chronisch word je bent gewaarschuwd
-
Geert Oude Luttighuis
> Frank Diepstraten Schreef:
> --------------------------------------------------
> Waarschijnlijk moet ik een Disco-lease-rijder
> hebben die ook wel eens drie weken in een Mini wil
> rijden (eventueel voor een lekker flesje whiskey
> erbij). Hoe kan ik die persoon vinden?
> Frank
Niet... Ten eerste is de lease-rijder in overtreding als hij dat doet, en dat kan hem zowel het lease-contract alsook zijn baan kosten. Ten tweede ben jij niet verzekerd in de lease-auto, en lijkt me dat je dat risico even niet wil nemen (zeker niet met de kids)?! Als je het echt per sé wil doen zul je toch aangewezen zijn tot officiele huur, ben ik bang...
Wel gefeliciteerd met de tweeling!
> --------------------------------------------------
> Waarschijnlijk moet ik een Disco-lease-rijder
> hebben die ook wel eens drie weken in een Mini wil
> rijden (eventueel voor een lekker flesje whiskey
> erbij). Hoe kan ik die persoon vinden?
> Frank
Niet... Ten eerste is de lease-rijder in overtreding als hij dat doet, en dat kan hem zowel het lease-contract alsook zijn baan kosten. Ten tweede ben jij niet verzekerd in de lease-auto, en lijkt me dat je dat risico even niet wil nemen (zeker niet met de kids)?! Als je het echt per sé wil doen zul je toch aangewezen zijn tot officiele huur, ben ik bang...
Wel gefeliciteerd met de tweeling!
-
Exfietser
Niet alle lease contracten zijn hetzelfde hoor Geert. Ik had ooit een leaseauto waar wel iemand anders in mocht rijden. Handig als je op vakantie niet alles alleen wil rijden e.d.
Arnold.
Arnold.
-
Geert Oude Luttighuis
Dag Arnold!
Ik zeg ook niet dat een ander niet zou mogen chaufferen, maar je kunt 'm niet even een weekend meegeven aan een ander, laat staan langer (of het zou al een gezinsgenoot/levenspartner moeten zijn)...
Ik zeg ook niet dat een ander niet zou mogen chaufferen, maar je kunt 'm niet even een weekend meegeven aan een ander, laat staan langer (of het zou al een gezinsgenoot/levenspartner moeten zijn)...
-
Exfietser
Frank,
Ik begrijp helemaal wat je probleem is. Maar het beste is om jezelf goed te oriënteren en in die tijd te gaan sparen. De meeste mensen hier hebben het niet breed en moeten zich zelf het rambam sleutelen om de boel draaiend te houden. Daardoor word de wagen meer dan een wagen alleen en een soort van levenswijze. Een landrover is op die manier ook een vrij kostbaar bezit. Voor veel bezitters echt meer dan de verkoopwaarde op de automarkt. Vandaar de opmerkingen over vrouwen die je eerder mag lenen etc. Rare opmerking natuurlijk maar geeft wel iets aan. Als je zo'n wagen zou lenen en je rijdt onverhoopt schade is die schade ook meer dan financieel alleen.
Dus ja sparen en zoeken en geduld hebben is ben ik bang de enige oplossing. Je zou ook een goedkope (en dus waarschijnlijk) slechte disco met apk kunnen kopen en die na korte tijd weer verkopen.
Ik heb dus dit jaar dit gedaan: linkje
En ik heb er dus vandaag echt geen spijt van. Kijk maar:link
Deze wagen was dus goedkoop en slecht maar hij doet het wel. En ik wil eigenlijk heel graag een 101. Maar ja dat gaat nu ook ff niet.
Steek je voor een landrover niet in de schulden. Als het tegen zit met de techniek zou je echt een probleem kunnen krijgen. Verkoop dan liever de DS.
Succes met zoeken,
Arnold
Ik begrijp helemaal wat je probleem is. Maar het beste is om jezelf goed te oriënteren en in die tijd te gaan sparen. De meeste mensen hier hebben het niet breed en moeten zich zelf het rambam sleutelen om de boel draaiend te houden. Daardoor word de wagen meer dan een wagen alleen en een soort van levenswijze. Een landrover is op die manier ook een vrij kostbaar bezit. Voor veel bezitters echt meer dan de verkoopwaarde op de automarkt. Vandaar de opmerkingen over vrouwen die je eerder mag lenen etc. Rare opmerking natuurlijk maar geeft wel iets aan. Als je zo'n wagen zou lenen en je rijdt onverhoopt schade is die schade ook meer dan financieel alleen.
Dus ja sparen en zoeken en geduld hebben is ben ik bang de enige oplossing. Je zou ook een goedkope (en dus waarschijnlijk) slechte disco met apk kunnen kopen en die na korte tijd weer verkopen.
Ik heb dus dit jaar dit gedaan: linkje
En ik heb er dus vandaag echt geen spijt van. Kijk maar:link
Deze wagen was dus goedkoop en slecht maar hij doet het wel. En ik wil eigenlijk heel graag een 101. Maar ja dat gaat nu ook ff niet.
Steek je voor een landrover niet in de schulden. Als het tegen zit met de techniek zou je echt een probleem kunnen krijgen. Verkoop dan liever de DS.
Succes met zoeken,
Arnold
-
Marijn & Simba
Frank, ik begrijp je wens heel goed, maar 1 ding, NOOIT zou ik mijn Land Rover uitlenen aan iemand die ik niet/ amper ken.( Met mij denk ik vele anderen!)
Er is 1 persoon in de hele wereld die ik mijn auto blindelings zou meegeven en dat is degene die er schuld aan heeft dat ik het virus opgelopen heb (waarvoor mijn eeuwige dank) en tevens mijn beste vriend is. Zelfs mijn partner mag er alleen mee rijden als ik er naast zit.
Ik heb in Spanje een Peugeot 206 gehuurd voor 140 euro voor 12 dagen. Dat ding heb ik letterlijk overal gewoon doorheen gereden. Dus wellicht een 406 break overwegen als alternatief en daar je (moderne nep-?)Mini op inruilen?
Een echte Clubman zou ik geeneens uitlenen. Veel te mooi en veel te zeldzaam
Simba is te koop mocht je interesse hebben, vraag er maar 1.000.000 euro voor Koopje! Écht!
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f7d3cf96b7b2a36e5d889cadc2863fb1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 13289454, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Er is 1 persoon in de hele wereld die ik mijn auto blindelings zou meegeven en dat is degene die er schuld aan heeft dat ik het virus opgelopen heb (waarvoor mijn eeuwige dank) en tevens mijn beste vriend is. Zelfs mijn partner mag er alleen mee rijden als ik er naast zit.
Ik heb in Spanje een Peugeot 206 gehuurd voor 140 euro voor 12 dagen. Dat ding heb ik letterlijk overal gewoon doorheen gereden. Dus wellicht een 406 break overwegen als alternatief en daar je (moderne nep-?)Mini op inruilen?
Een echte Clubman zou ik geeneens uitlenen. Veel te mooi en veel te zeldzaam
Simba is te koop mocht je interesse hebben, vraag er maar 1.000.000 euro voor Koopje! Écht!
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f7d3cf96b7b2a36e5d889cadc2863fb1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 13289454, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Lucas van Lierop
Mooie van een Land Rover is dat je met zulk weer (en erger) ook nog een eind komt!
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Frank
Het zal zeker niet lang duren voor ik een Laro heb. Zie hier twee foto's van een 4x4 rit in Zuid-Afrika:
[www.mijnalbum.nl]
Dat was erg mooi!
[www.mijnalbum.nl]
Dat was erg mooi!