LANDROVERNIEUWS : nieuwe info site voor de lage landen (and beyo

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Land Rover Nieuws

LANDROVERNIEUWS : nieuwe info site voor de lage landen (and beyo

Bericht door Land Rover Nieuws »

Land Rover Nieuws

lrnbg.png --> mod_embed_images_loadimage('8c82892c2531d8f09306d7b8e448e74c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fimg42.imageshack.us%2Fimg42%2F9878%2Flrnbg.png', 'http://img42.imageshack.us/img42/9878/lrnbg.png', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fimg42.imageshack.us%2Fimg42%2F9878%2Flrnbg.png', '', 13280975, 600, 600, 'Loading image ...', false);

Landrovernieuws (http://landrovernieuws.wordpress.com) is een nieuw onafhankelijk nieuwskanaal voor Land Rover rijders, bezitters en liefhebbers. Bijdragen, tips en reacties zijn welkom. Rubrieken die we zeker willen opstarten zijn reisverhalen, tuning, een agenda van clubevents en verder staan ook portretten op stapel van Land Rovers met hun eigenaar.

Input en feedback kan gemaild worden naar : landrovernieuws@gmail.com

Blijf op de hoogte van wat er gebeurt in de Land Rover wereld in je buurt en daarbuiten. Ook te volgen via RSS feed en twitter : @landrovernieuws
sjorsboomschors/aka/PP

Re: LANDROVERNIEUWS : nieuwe info site voor de lage landen (and

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

nice, maar waarom dan niet OOK een link naar Prikkerspagina op je site?????
en LRCH mis ik ook?
of is dit een Belgisch initiatief ??
Land Rover Nieuws

Dank voor de suggesties. Ze zijn al toegevoegd.

We zijn nog maar enkele dagen bezig, dus er kan en zal nog veel toegevoegd worden.

Alle aanvullingen zijn welkom via landrovernieuws@gmail.com
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik zie nergens wie de initiator en/of beheerder van deze nieuwe site is. Persoonlijk ervaar ik dat altijd als zo schimmig dat het voor mij een reden is om zo'n initiatief weinig serieus te nemen.

Zijn dergelijke gegevens in het enthousiasme om te beginnen over het hoofd gezien, of is het een bewuste keuze om de lezers vanuit de anonimiteit tegemoet te treden?

Hermen
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

Onze Belgische vrienden hebben een beetje onenigheid gehad en zo ontstaan er nieuwe groepen die natuurlijk weer zieltjes moeten winnen om serieus genomen te worden.
Ik ben toch zo blij dat dit prikbord echt nergens aan verbonden is.

groeten
Wim Janssen
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Dan nog vraag ik me af of je vanuit de anonimiteit die broodnodige zieltjes wint. Die van mij in elk geval niet!

Hermen
Ben leert elke dag van zijn Laro's

Bericht door Ben leert elke dag van zijn Laro's »

Met een site die in zuid afrika is gemaakt
paulus-109

Bericht door paulus-109 »

klopt wim!

al die onzin hier met de lrocbe is niet grappig meer.
blij dat er nog nuchtere mensen op de prik zitten en heel fijn
dat de hormoonspiegels van hen wel eens onstabiel zijn.
gewoon recht voor zijn raap, daar schiet je meer mee op!
je wil niet weten hoe achterbaks het er tussen de mensen van de lrocbe en de ,,afvallers,, aan toe gaat. Staat helaas model voor de algemene gang van zaken in dit land. heb ondertussen al 4 e-mails en 2 brieven gehad van afzonderlijke innitatieven als vervanger voor het lrocbe forum.
ben bang dat de opener van dit topic er een van is.

paul
Land Rover Nieuws

Land Rover Nieuws is geen club, is geen forum of wat dan ook. Er worden dus ook geen zieltjes gewonnen.
Gewoon een blog met nieuws en hopelijk waardevolle info en verhalen, foto's en video.

Dus ben ik een beetje verrast over de negatieve reacties hier en ik kan de achterdocht dan ook moeilijk plaatsen.
Lees de blog, vorm je mening en als het niets voor jou is : no problem.

Bovendien heb ik ook niets met Zuid Afrika te maken : enkel de template van de wordpress blog is van Zuid Afrikaanse makelij.

En anoniem ? Zijn jullie nicknames dat zoveel meer onthullend ?
Ik ben sinds 14 jaar een enthousiaste Land Rover rijder (en voordien ook al in gedachten en dromen).
En voor wie een dan toch een nickname wil : op fora ben ik actief als Discojo.

Groeten,
BEN110

Bericht door BEN110 »

het komt wel erg over als reclame misschien niet zo bedoeld
overigens zijn leuke landrover pagina's natuurlijk wel leuk
Puffino

Bericht door Puffino »

Grappig.

De meeste reacties zullen wel komen door het feit dat men hier al snel denk "maar WIJ zijn toch al DE groep van Land Rover adepten? Wat wil je nog meer dan? Post HIER je spul en je bent klaar!". Nog meer verschillende nieuwssites, het zijn er ook wel veel nu....

Die houding zorgt er voor dat veel nieuwe initiatieven op zijn zachtst gezegd "wantrouwig" worden bekeken. En omdat velen hier mekaar wel kennen van evenementen is voor de in-crowd het niet een punt dat er bijnamen worden gebruikt, zelfs staat men er niet zo bij stil. Velen kennen mij bijv. niet als Sander, maar als Puf of Puffino. Echter, een nieuweling stelt zich doorgaans wel even voor met een echte naam. Maar ja, dat is natuurlijk niet verplicht.

Sander Lelieveld

Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V

Snorkel.Runde.NL
Scratch

Bericht door Scratch »

Nou, toeval bestaat niet !!!

Net nu ik een land Rover bed wil timmeren

Ik beloof nog niets, maar ik houd je site in de gaten.

gr Eric
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

Hallo "LANDROVERNIEUWS"

Ik schreef "Onze Belgische vrienden hebben een beetje onenigheid gehad en zo ontstaan er nieuwe groepen die natuurlijk weer zieltjes moeten winnen om serieus genomen te worden." omdat ik blijkbaar niet goed gelezen had.
Ik zag gelijk met grote letters X.ROVER.BE staan en omdat ik de laatste weken regelmatig mailtjes krijg van de Belgische Land Rover vrienden over hun onderlinge relaties, heb ik te snel de conclusie getrokken dat dit met elkaar te maken had. Mijn excuses.

groeten
Wim Janssen

PS. Mijn nickname is trouwens mijn echte naam.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/12/2010 17:58 door Wim Janssen.
Niels 110dcpu

Bericht door Niels 110dcpu »

Ik snap niet waarom sommige mensen gelijk argwanend reageren.
Elke leuke site over Land Rover's verwelkom ik.
Dus succes en ik hou de site in de gaten!

Mvg Niels 110 dcpu
vossehoff

Bericht door vossehoff »

Dat dus.

gr Niels
Plaats reactie