Prikkers transport gevraagd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
one-sven

Prikkers transport gevraagd

Bericht door one-sven »

Beste Prikkers,

Is er iemand onder jullie die naar de LRCH kerstrit gaat en voor mij een lier mee terug kan nemen richting (zuid) Limburg?

Natuurlijk staat hier een kratje bier of iets dergelijks tegenover.

Mvg, One-Sven
Landro

Re: Prikkers transport gevraagd

Bericht door Landro »

Lier kan eventueel ook een keer in Apeldoorn opgehaald worden door iemand die naar het zuiden gaat.

Groet,
Rob
plaetje

Bericht door plaetje »

ik kan dat wel doen, gaat dan naar midden limburg (gemeente Maasgouw). Dat is ten zuiden van Roermond

limburgrover (plaetje)
one-sven

Bericht door one-sven »

Hallo Jo,

Dat zou heel fijn zijn, als jij mijn lier bij Rob van den Burg zou willen meenemen.

Jij kent mij nog wel van onder andere de groeve in landgraaf en verschillende prikkers ritten van jou hier in het zuiden. Jij woont in Linne als ik mij niet vergis.
Ga jij naar het evenement zondag of een andere keer langs bij landro?
Kun jij mij mailen met jou adres? svenvandongen @ hotmail.com

Groeten Sven,

Ps zet in de mail waarmee ik jou een plezier kan doen.
Raoul Winckels

Bericht door Raoul Winckels »

hallo sven,

vind je het goed als ik me jou email adres meteen opsla?
kan ik je ook even linkje sturen met wat foto's van die rit en link voor youtube waar je de filmpjes kunt vinden
Groetjes ^^
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik kom voor m'n werk (met vrachtwagen bij slachthuizen) regelmatig in Epe en Teuge maar dat weet ik 's avonds pas. Ik woon in N-Limburg (Meijel)

Gr, Bart
one-sven

Bericht door one-sven »

Hallo Bart,

Bedankt voor je berichtje, ik denk dat plaetje inderdaad zondag de lier wel kan ophalen. (Er zit niet echt haast achter, nu toch niet zo'n buiten-sleutel-weer.) Mocht dit met Plaetje toch niet door kunnen gaan zou ik graag nog een beroep op je willen doen, maar voorals nog dus ff niet nodig. Toch bedankt!

Raoul,

Tuurlijk mag je daarom mijn mail overnemen! Ik zie de foto's en filmpjes wel komen, en in retour de mijne!

Groeten Sven
plaetje

Bericht door plaetje »

kijk naar prive bericht

limburgrover
Plaats reactie