Conversie

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
rmrigter

Conversie

Bericht door rmrigter »

Hallo, wie kan mij vertellen wat erbij komt kijken voor een conversie van een peugeot 2,5td motor naar een 200tdi motor. Ik denk dat de motorsteunen anders zijn. Is een conversie naar een 200 tdi eenvoudig te doen? Of misschien adviseren jullie wel om het peugeot blok te houden. Maar waar haal ik dan eventuele onderdeln vandaan. In ieder geval veel vragen over de peugeot 2,5 TD blok.

Mvrgr,


Rene
Exfietser

Re: Conversie

Bericht door Exfietser »

Wat voor v-bak heb je. Wat voor auto moet het in enz, enz. Of heb je mischien een peugeot 205 o.i.d.

Arnold.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2010 20:42 door Exfietser.
Maurice Bastings

Re: Conversie

Bericht door Maurice Bastings »

Kijk eens op mijn site. Geen Peugeot maar wel een 200 Tdi conversie.

Maurice Bastings

Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI

[mauricebastings.jouwweb.nl]
sjorsboomschors/aka/PP

Re: Conversie

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

205 heeft een 1.9 atmospherisch blok, wel ok btw, met 800 kg auto, 60 pk en 60 liter tank kwam ik ruim 900 km ver ( met 120-130 km/u gemiddeld)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2010 21:49 door sjorsboomschors/aka/PP.
Marc-my-Words

Re: Conversie (OT)

Bericht door Marc-my-Words »

We dwalen wat af, maar met een Renault 19 GTD (en daarvoor een R 11 GTD) reed ik tot meer dan 1000 km op een tank (maar alleen als ik in een goed bui was).
Plaats reactie