vakantie en ofroaden in polen pol

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
buffeltje

vakantie en ofroaden in polen pol

Bericht door buffeltje »

ik kan in de buurt van szczecin (polen) 2 mischien 3 hectare ruig terein inclusief een meertje organiseren voor het hele jaar, hier is nog nooit op gereden.
mijn idee is om daar in de zomer een camping achtig iets te organiseren zonder water of stroom. lokale mensen kunnen slaapplaats aanbieden in hun huizen. en eten verzorgen.
het terein ligt bij een arm dorpje, en de opzet van het verhaal is dat die er wat aan gaan verdien. rond het terein kan nog voldoende op leuke wegen gereden worden.
het leuke van het idee is dat we de eerste zijn en in de vakantie intergreren met de lokale mensen kortom wel een beetje een avontuur.
is er interesse onder ons voor deze zomer want dan ga ik het een en ander regelen in polen.

vrgrt derk
Tata-D2

Re: vakantie en ofroaden in polen pol

Bericht door Tata-D2 »

Hallo Derk,
Voor een tussendoorvakantie hebben we daar grote belangstelling voor en wellicht nog meerdere mensen op dit forum.
Als je verder nieuws hebt hoor ik het graag.
Groet, Willem

Tata-D2.
Walter Langendoen

Bericht door Walter Langendoen »

Hou ons ook even op de hoogte................. als het past komen we graag die kant op.

Discovery 1999 TD5
Landrover 90 1986 3,5 V8
Niels 110dcpu

Bericht door Niels 110dcpu »

Mijn schoonfamilie woont daar in de buurt, dus als de doublecab af is gaan we graag mee. Combineren we het gelijk met een bezoek.

Mvg Niels 110dcpu en Agnieszka.
Tim Prins

Bericht door Tim Prins »

Mooie streek daar!

Als de 110 af is, heb ik wel interesse.
Hou ons op de hoogte!

Groet,

Tim
Plaats reactie