extra bak onder de bijrijder stoel
-
paulus-109
extra bak onder de bijrijder stoel
onder de bijrijder zit een holle ruimte bij mijn 109.
daar zou ik best een extra bak willen hebben net als onder de bestuurderstoel.
is daar iets voor te koop of ga ik het best weer met een zetbankje aan de slag?
paul
daar zou ik best een extra bak willen hebben net als onder de bestuurderstoel.
is daar iets voor te koop of ga ik het best weer met een zetbankje aan de slag?
paul
-
Scratch
Re: extra bak onder de bijrijder stoel
Als dat het zelfde is als bij een 110, dan heb ik nog zo'n bak liggen.
Kun je er met popnagels er zo in maken.
Mail me anders even.
gr Eric
Kun je er met popnagels er zo in maken.
Mail me anders even.
gr Eric
-
ignace
Hoe zit zo'n bak eruit, eventueel met maten. Lijkt met wel handig om wat extra ruimte te creeren!
-
westfries
Ignace die heb ik nog op zolder liggen is wat roestig
Komt wel jou kant op weet aleen nog even niet waneer anders word het met paasen of haak je af de volgende greenlane rit??
Komt wel jou kant op weet aleen nog even niet waneer anders word het met paasen of haak je af de volgende greenlane rit??
-
ignace
Evert,
Snowlanen lijkt mij helemaal te gek, dus zodra er een datum geprikt wordt, probeer ik een gat in mijn werkagenda te slaan.
You only live once!!!
Ignace
Snowlanen lijkt mij helemaal te gek, dus zodra er een datum geprikt wordt, probeer ik een gat in mijn werkagenda te slaan.
You only live once!!!
Ignace
-
henk krijnen
Hoi,
Ben ook op zoek naar een bakkie voor mijn 109....
Zijn er nog, of tekeningen zodat ik hem zelf kan maken...?
Heeeel graag.
Groet, Henk, serieus3
Ben ook op zoek naar een bakkie voor mijn 109....
Zijn er nog, of tekeningen zodat ik hem zelf kan maken...?
Heeeel graag.
Groet, Henk, serieus3
-
Exfietser
Van een oude militaire brandstoftank is ook heel goed een bak te maken. Gewoon de bovenkant er uitslijpen. Voordeel is dat alle bevestigingspunten daarvoor al aanwezig zijn. Bovendien hoeft een lekke tank niets te kosten.
Ik ken iemand die met onderdelen van een absorbtiekoelkast en een bergje pur-schuim zo'n tank heeft omgeturnt in een bierkoeler. Misschien heeft die wel foto's.
Arnold (Die er gewoon diesel in heeft zitten omdat de wagen op bier helaas niet rijden wil. Eigenlijk een ontwerpfoutje van landrover)
Ik ken iemand die met onderdelen van een absorbtiekoelkast en een bergje pur-schuim zo'n tank heeft omgeturnt in een bierkoeler. Misschien heeft die wel foto's.
Arnold (Die er gewoon diesel in heeft zitten omdat de wagen op bier helaas niet rijden wil. Eigenlijk een ontwerpfoutje van landrover)
-
Scratch
henk krijnen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ben ook op zoek naar een bakkie voor mijn 109.... Zijn er nog, of tekeningen zodat ik hem zelf kan maken...?
Hoi henk, ik heb nog zo'n bak in de schuur liggen en heb de maten al opgenomen !!
Hij is 33cmx50cm bij 20cm diep aan de hoge kant en 15cm aan de achterkant. De randen zijn 90 graden omgevouwen.
Hij zit met popnagels vast aan de zitbak.....
Voor €25,- stop ik hem in een doos en stuur ik hem op
gr Eric
-------------------------------------------------------
> Ben ook op zoek naar een bakkie voor mijn 109.... Zijn er nog, of tekeningen zodat ik hem zelf kan maken...?
Hoi henk, ik heb nog zo'n bak in de schuur liggen en heb de maten al opgenomen !!
Hij is 33cmx50cm bij 20cm diep aan de hoge kant en 15cm aan de achterkant. De randen zijn 90 graden omgevouwen.
Hij zit met popnagels vast aan de zitbak.....
Voor €25,- stop ik hem in een doos en stuur ik hem op
gr Eric
-
bier hier
breng ze niet op het idee, betaal ik straks 2x meer voor mijn biertje omdat deze achterlijke regering er geheid 50 extra belasting opgooit en de andere 50% komt door de schaarste van het bier omdat die pc hoofd tractors zo veel ZUIPEN
kijk eens naar de oude hundested gloeikop 80 pk 1 cil scheepsmotor, daarvan beweert men dat die inderdaad nog op bier loopt en eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als het nog waar is ook
kijk eens naar de oude hundested gloeikop 80 pk 1 cil scheepsmotor, daarvan beweert men dat die inderdaad nog op bier loopt en eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als het nog waar is ook