Mijn disco I heb ik veel elctrische problemen en ik weet niet waar ik het zoeken moet, even op een rijdtje.
Blower/Ventilator werkt niet en dus ook de airco niet
achterruit wisser niet en sproeipomp (wis was )ruit
mistlamp niet.
Binnenverlichting blijft branden
En dat alles ging in een nacht defect dus s avonds neer gezet en s morgens werkten alles niet meer.
Spoken snap er niks van.
Groetjes Marco en al vast bedankt
electric probleem
-
Luuk
Re: electric probleem
Lijkt of je MFU (multie funtionele unit Z148) niet goed zijn werk doet! Geen water lekage's links of recht bij de A stijlen? Kijk eens of de massa's goed zijn links en rechs onder in de voetenbak.
-
rigo
na een jaar stilstand werkte er bij mijn disco ook niets mee. na alle contakten te hebben schoon gemaakt , is er verbetering .
alleen mijn ruitenwisser motor heeft de oude glorie nog niet terug , moet 5 min aanstaan er hij op snelheid is .
alleen mijn ruitenwisser motor heeft de oude glorie nog niet terug , moet 5 min aanstaan er hij op snelheid is .
-
Benno
@rigo, ruitenwisserMotor uit elkaar halen, ontvetten en opnieuw invetten.
groet,
Benno
voor de diverse andere problemen, of een probleem met massas of inderdaad de multifunction unit bij de zekeringenkast. Stekker los en vast wil al wel eens wat oplossen
groet,
Benno
voor de diverse andere problemen, of een probleem met massas of inderdaad de multifunction unit bij de zekeringenkast. Stekker los en vast wil al wel eens wat oplossen
-
Luuk
Ruitenwisser mechanisme daar waar het door de paravan (onder bij de voorruit) omhoog komt smeren, of uitelkaar halen en opnieuw invetten wil ook wel eens werken.