Hallo Prikkers
Ik heb een probleem met mijn stuurbekrachtigingspomp. De pomp bouwt zo veel druk op dat de nieuwe slang van de pomp naar het stuurhuis is gesprongen. Dat is de slang met die geperste koppelingen. Toen het nog functioneerde stuurde de LR ook heel erg licht.
Toen de motor in de LR is gebouwd was de grote wartel die op de perszijde zit van de pomp los. En ik heb het vermoeden dat dit niet goed in elkaar is gezet door deze of gene.
Er zit namelijk een plunjer en een veer achter die er op verschillende manieren in de pomp kan
Wie weet hoe dit moet zitten want in de handboeken kan ik niets terug vinden en op internet ook niet????
groeten Joris
stuurbekrachtigingspomp disco 200tdi
-
Puffino
Re: stuurbekrachtigingspomp disco 200tdi
het lijkt me eerder dat er een verstoring zit waardoor de afvoer NA die drukslang niet goed werkt.
Hoe dit in elkaar steekt weet ik overigens niet. Ik weet van geen plunjer noch veer.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Hoe dit in elkaar steekt weet ik overigens niet. Ik weet van geen plunjer noch veer.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
-
jrs100
Re: stuurbekrachtigingspomp disco 200tdi
Denk dat ik het gevonden heb.
De plunjer waar nr. 3 en 5 in zitten zat anders om en de veer nr.4 zat aan de andere kant. Ik weet nu in ieder geval hoe het zou moeten zitten. Dat verklaard in ieder geval dat hij lekker licht stuurde want de druk kon niet worden geregeld
[www.landy.pl]
pagina 526
groeten Joris
De plunjer waar nr. 3 en 5 in zitten zat anders om en de veer nr.4 zat aan de andere kant. Ik weet nu in ieder geval hoe het zou moeten zitten. Dat verklaard in ieder geval dat hij lekker licht stuurde want de druk kon niet worden geregeld
[www.landy.pl]
pagina 526
groeten Joris