achteruitrijcamera

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
plaetje

achteruitrijcamera

Bericht door plaetje »

wie weet waar ik een goede achteruitrijcamera kan kopen voor op de freelander, wel een met afstand meter. Het moet wel een kleine zijn (geen vrachtwagen grote)

plaetje
M. in 't Zandt

Re: achteruitrijcamera

Bericht door M. in 't Zandt »

Ik heb die voor mijn bedrijfswagen gehaald bij praxis van elro. Kleuren camera met monitor, met ingebouwde afstandsmeter met blokjes. Als je de camera maar niet achter getint donker glas plaatst gaat het goed. Nadeel is wel dat je voor de afstandsmeter van die sensoren in de bumper moet zetten.

groet Mathieu
VeeTee

Bericht door VeeTee »

Ik heb ook zo een van de Karwei gehaald, ook Elro geloof ik. Wel kleurenschermpje, draadloze verbinding tussen scherm en camera, geen afstandsmeter. Maar die heb je ook niet echt nodig als je 'm op een goeie plek monteerd.
Bij de 110 op de achteruitrijlamp naar beneden gericht, kan de wagen zo inparkeren dat het reservewiel boven de bumper van de auto achter me hangt !

Bij de Freelander was 't wat lastiger, had geen zin om de halve deur te demonteren, dus heb ik 'm voorlopig aan de binnnenkant gemonteerd, gewoon achter de rubberstrip linksboven (niet rechts - dan kijk je tegen het reservewiel op) de deuropening geklemd, schuin naar beneden gericht (helaas geen foto van). Bevalt prima.

Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Joost Nouwen

Bericht door Joost Nouwen »

Camera?
Boem is ho , of heb je een heel duur hekwerk?

Trouwens heb je al iets gevonden omtrend de "kofferbak verkoop" of iets in die trend?
Heb zelf ook wel een berg spul dat weg mag.
Zelfde regio als jij zit.
Plaats reactie