Hoe gek denken ze dat we zijn.
-
Hulk
Hoe gek denken ze dat we zijn.
Ik dacht dat mijn diff naar de knoppen was, gelukkig was dat niet het geval maar ik had toch even rondgeneust. Ik kreeg van onderdelen.nl een "aanbieding". Van een 2001 model met 110000 km maar 750 Euri's.
Ik kijk regelmatig op marktplaats en daar zie ik handelaren die producten pogen te verkopen voor extreem hoge bedragen. 2 spiegels 45 euro ex 7 euro verzendkosten. op een andere laro verkoopsite: remschijven voor een TD5 eenvoudig model 138 euro p/s, paddock 45 ex BTW maar wel per 2
Denken ze nou echt dat we van lotje getikt zijn en niet verder kijken dan onze motorkap lang is?
Ik ben daarom des te blijer met deze pagina omdat daar regelmatig tips te zien zijn die het rijden betaalbaar houden. En natuurlijk vind ik het altijd leuk om nog betere verkoopsites te horen te krijgen
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
Ik kijk regelmatig op marktplaats en daar zie ik handelaren die producten pogen te verkopen voor extreem hoge bedragen. 2 spiegels 45 euro ex 7 euro verzendkosten. op een andere laro verkoopsite: remschijven voor een TD5 eenvoudig model 138 euro p/s, paddock 45 ex BTW maar wel per 2
Denken ze nou echt dat we van lotje getikt zijn en niet verder kijken dan onze motorkap lang is?
Ik ben daarom des te blijer met deze pagina omdat daar regelmatig tips te zien zijn die het rijden betaalbaar houden. En natuurlijk vind ik het altijd leuk om nog betere verkoopsites te horen te krijgen
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
-
Joost Nouwen
Re: Hoe gek denken ze dat we zijn.
Proberen mag toch altijd?
Denk zelf dat ze niet zo veel verkocht krijgen maar wat ze wel verkopen is toch mooi meegenomen.
Zijn toch altijd mensen met te veel geld die wel meer betalen.
Zullen wel geen rasechte hollanders zijn.
Wisten jullie trouwens dat de hollanders de koperdraad hebben uitgevonden?
Dat waren er 2 die aan het vechten waren om 1 cent.
Denk zelf dat ze niet zo veel verkocht krijgen maar wat ze wel verkopen is toch mooi meegenomen.
Zijn toch altijd mensen met te veel geld die wel meer betalen.
Zullen wel geen rasechte hollanders zijn.
Wisten jullie trouwens dat de hollanders de koperdraad hebben uitgevonden?
Dat waren er 2 die aan het vechten waren om 1 cent.
-
sjorsboomschors/aka/PP
ach, onderdelenlijn werkt in principe ok, maar je moet zelf schiften....
zo had ik voor m'n bedrijfsbus ( fiat Scudooooooh) een dieselpomp nodig, aanvraag ingediend, en dag later mail & telefoon van div. sloperijen
varierend van € 70,- incl verzenden tot € 700,- incl verzenden, ( ja daaaag)
zo had ik voor m'n bedrijfsbus ( fiat Scudooooooh) een dieselpomp nodig, aanvraag ingediend, en dag later mail & telefoon van div. sloperijen
varierend van € 70,- incl verzenden tot € 700,- incl verzenden, ( ja daaaag)
-
hansjolan@gmail.com
Wat denken jullie dan van een cubbybox voor E 135.00 op Marktplaats?
Kost bij Paddock nog geen E 50.00!
Op mijn vraag wat dan wel het verschil is krijg ik jammer genoeg geen antwoord.
Dus ook hier: hoe gek denken ze dat we zijn?????
Kost bij Paddock nog geen E 50.00!
Op mijn vraag wat dan wel het verschil is krijg ik jammer genoeg geen antwoord.
Dus ook hier: hoe gek denken ze dat we zijn?????
-
paul be
brandstofopvoerpomp bij de dealer 135 euro ex, paddock 17 pond ex btw. ronduit schandelig vind ik het.
al vaker gehad dat de prijzen in belgie/nl het dubbele of meer zijn dan in engeland, maar dit voorbeeld is toch echt ver erover hoor bah.
defender 110 300TDi
al vaker gehad dat de prijzen in belgie/nl het dubbele of meer zijn dan in engeland, maar dit voorbeeld is toch echt ver erover hoor bah.
defender 110 300TDi
-
paulus-109
vergeet niet dat er echt wel verschil in de kwaliteit !!!
mijn opvoerpompje hield het niet langer uit dan 2000 km (paddock)
de originele van de dealer heeft er bij mij 12000 km gedaan en de huidige eigenaar heeft ook al weer 18000 km
met mijn oude 88 gedaan en doet het nog steeds
paul,
mijn opvoerpompje hield het niet langer uit dan 2000 km (paddock)
de originele van de dealer heeft er bij mij 12000 km gedaan en de huidige eigenaar heeft ook al weer 18000 km
met mijn oude 88 gedaan en doet het nog steeds
paul,
-
Larosaurus
Ik heb het gehad met de waterpomp voor mijn v8, na het derde model te hebben gekregen van paddock (zeer behulpzaam, omruilen zonder problemen) toch maar een NL bedrijfje gebeld, na twee woorden o die, dag erna de juiste aanwezig, koste idd wel 4x zoveel, dat doet dan wel even pijn.... Maar het paddock modelletje heb ik hier weer met winst verkocht, dat verzachte de pijn....
-
ToyRoverlander
Tja. Genuine parts zijn nu eenmaal duurder dan die aftermarket troep die vollop te krijgen is. You get what you pay for he. Maar dat precies hetzelfde aftermarket onderdeel hier makkelijk het dubbele kost dan in engeland is gewoon debiel.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
-
Marijn & Simba
That's why mijn waterpomp gewoon original make (SKF) is en geen chinese meuk.
Essentiele zaken ga ik niet op bezuinigen, dat kan nog op genoeg onderdelen!!
(al bestel ik wel veel in UK en dat is dan alleen als ik zeker ben dat ik t goede krijg!)
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('7ace20b40a5b5785da2bd9993d490215', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 12899785, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2010 19:18 door Marijn & Simba.
Essentiele zaken ga ik niet op bezuinigen, dat kan nog op genoeg onderdelen!!
(al bestel ik wel veel in UK en dat is dan alleen als ik zeker ben dat ik t goede krijg!)
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('7ace20b40a5b5785da2bd9993d490215', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 12899785, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2010 19:18 door Marijn & Simba.
-
Andrew Colville
Hier zijn ze idd niet helemaal fris met de prijzen van landrover goed, maar ja als er mensen zijn die het kopen voor hun prijs waarom dan ook niet.
En die onderdelen lijn , fantastisch concept lekker makkelijk voor de gebruikers, een nadeel jij zoekt/hebt dringend nodig/komt moeilijk aan het onderdeel, dus maakt men de prijs hoog , niet geschoten is altijd mis.... toch. Erg jammer van een goed idee, ik heb er vaak een zoekertje geplaatst maar voor die prijzen koop ik elders wel nieuwe delen of 3 x het zelfde gebruikte deel elders.
Groetjes Andrew
En die onderdelen lijn , fantastisch concept lekker makkelijk voor de gebruikers, een nadeel jij zoekt/hebt dringend nodig/komt moeilijk aan het onderdeel, dus maakt men de prijs hoog , niet geschoten is altijd mis.... toch. Erg jammer van een goed idee, ik heb er vaak een zoekertje geplaatst maar voor die prijzen koop ik elders wel nieuwe delen of 3 x het zelfde gebruikte deel elders.
Groetjes Andrew
-
Chris
Over spiegels gesproken
Heb nog een linker en rechter def, spiegel liggen,voor weinig
Chris
Heb nog een linker en rechter def, spiegel liggen,voor weinig
Chris
-
Ben leert elke dag van zijn Laro's
Komt volgens mij overal voor, ik heb al eens op sidebars geboden op Markplaats.
Er werdt een aantal keren overboden en later zag ik dat het weg ging voor een bedrag bijna 1,5 maal zo hoog als ze nieuw bij Padocks te koop zijn.
Nu staan er een paar tweedehands banden met velgen te koop op de markt terwijl dezelfde banden inclusief de velgen voor minder te koop zijn in engeland en zelfs hier in nederland.
Dus ja, het komt vaker voor.
Er werdt een aantal keren overboden en later zag ik dat het weg ging voor een bedrag bijna 1,5 maal zo hoog als ze nieuw bij Padocks te koop zijn.
Nu staan er een paar tweedehands banden met velgen te koop op de markt terwijl dezelfde banden inclusief de velgen voor minder te koop zijn in engeland en zelfs hier in nederland.
Dus ja, het komt vaker voor.
-
plaetje
Re: Hoe gek denken ze dat ik ben.
Ja, als dat zo is wil ik mij plaetje (serrie 3 (88) met 2,5 NA, en zeer veel extra's verkopen voor 15000,00 euro (vijftienduizend) als er iemand zo gek is dan meel even.
Ruilen voor een 110 uit 1985 met een 200Tdi kan ook maar dan moet die zonder roest zijn.
Ik wil hem eigelijk niet kwijd maar ja er is overal een prijs voor.
ik heb nog meer van die dingen voor zeer veel geld te verkopen vraag er maar na
plaetje
mooi hé dit forum
Ruilen voor een 110 uit 1985 met een 200Tdi kan ook maar dan moet die zonder roest zijn.
Ik wil hem eigelijk niet kwijd maar ja er is overal een prijs voor.
ik heb nog meer van die dingen voor zeer veel geld te verkopen vraag er maar na
plaetje
mooi hé dit forum