Nu mijn 109 zielig op de oprit staat te wachten op zijn nieuwe remmetjes ben ik aan het neuzen gegaan
in mijn aankoop.
je ziet dan dingen die je bij de aankoop echt niet gezien hebt. meeste negatief.
maar toch ook wat positiefs denk ik.
ik vond een soort conserven blik onder de motor kap die er als nieuw uitzag die verbonden was met een hoop slangen en een stekker voor op de wagen. we dachten eerst dat de stekker voor een lier was.
het blijkt een kenlow heater te zijn om de motor (misschien ook interieur?) te voor verwarmen.
heb op de website gekeken, hier in het archief gegoogled etc. maar wordt er niet echt wijzer van.
zag wel dat deze versie in Engeland nog te koop was voor 250 pond. knap ding dus.
maareh hoe werkt zoiets? moeten er binnen ook schakelaars zitten? ik heb binnen legio schakelaars en knoppen maar de helft werkt niet (denk ik) of doet iets waarvan ik de functie niet weet.
wie heeft er ook zo,n ding? het is niet de vierkante van de website maar een soort conserven bus kleur wit. met letters.
[www.holden.co.uk]
deze is het.
alvast bedankt.
sjaak
de eerste vraag Kenlow heater
-
Joost88
Re: de eerste vraag Kenlow heater
zoals ik het begrijp dien je die voor het starten aan de 220v te hangen.
Deze verwarmd dan het koelwater in je systeem tot 85 graden.
Dit wordt vaker gebruikt in de koude landen.
Deze verwarmd dan het koelwater in je systeem tot 85 graden.
Dit wordt vaker gebruikt in de koude landen.
-
Cadarn
Je had toch een soort kachelschakelaar?
Is die hiervan?
Is die hiervan?
-
Andrew Colville
Kin je misschien ergens een type nummer of iets vinden, dan zou je hier mee kunnen goolgelen naar reparatie handleidingen en zo achterhalen hoe of wat.
Groetjes Andrew
Groetjes Andrew
-
sjaak109
Het type nr etc heb ik al gevonden ook wat het is (zie link)
maar de handleidingen en zo kan ik niet vinden.
ik zal de persoon die hem ingebouwd heeft (2 eigenaren terug) wel even contacten.
ik hoopte dat misschien iemand hier ook zo,n ding heeft.
Sjaak
maar de handleidingen en zo kan ik niet vinden.
ik zal de persoon die hem ingebouwd heeft (2 eigenaren terug) wel even contacten.
ik hoopte dat misschien iemand hier ook zo,n ding heeft.
Sjaak