Koelwater voorverwarmer 220V bij Biltema Zweden
-
90TD5'03
Koelwater voorverwarmer 220V bij Biltema Zweden
Kent iemand de Zweedse term -of beter nog het onderdeelnummer- van een 220V koelwater voorverwarmer die bij Biltema in Zweden wordt verkocht. Ik kan 'm laten meenemen, maar moet wel exact de omschrijving opgeven wat ik zoek.
Mijn Zweeds is bij lange na niet toereikend. Ook de optie om zelf te vertalen via bijvoorbeeld Google en dan te zoeken op hun site heeft me nog niet verder gebracht.
Dank,
Marco
Mijn Zweeds is bij lange na niet toereikend. Ook de optie om zelf te vertalen via bijvoorbeeld Google en dan te zoeken op hun site heeft me nog niet verder gebracht.
Dank,
Marco
-
Marc-my-Words
Re: Koelwater voorverwarmer 220V bij Biltema Zweden
90TD5'03 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kent iemand de Zweedse term -of beter nog het
> onderdeelnummer- van een 220V koelwater
> voorverwarmer die bij Biltema in Zweden wordt
> verkocht. Ik kan 'm laten meenemen, maar moet wel
> exact de omschrijving opgeven wat ik zoek.
>
> Mijn Zweeds is bij lange na niet toereikend. Ook
> de optie om zelf te vertalen via bijvoorbeeld
> Google en dan te zoeken op hun site heeft me nog
> niet verder gebracht.
>
> Dank,
> Marco
Hej Marco,
Zoek eens op "motorvärmare"
Hälsingar Marc
-------------------------------------------------------
> Kent iemand de Zweedse term -of beter nog het
> onderdeelnummer- van een 220V koelwater
> voorverwarmer die bij Biltema in Zweden wordt
> verkocht. Ik kan 'm laten meenemen, maar moet wel
> exact de omschrijving opgeven wat ik zoek.
>
> Mijn Zweeds is bij lange na niet toereikend. Ook
> de optie om zelf te vertalen via bijvoorbeeld
> Google en dan te zoeken op hun site heeft me nog
> niet verder gebracht.
>
> Dank,
> Marco
Hej Marco,
Zoek eens op "motorvärmare"
Hälsingar Marc
-
90TD5'03
Hallo Marc,
Dat gaat inderdaad ergens op lijken.
Weet jij toevallig ook welke ik nodig zou hebben in een
TD5 uit 2003?
Het gaat dan -vermoed ik- om de binnendiameter van
de koelwaterslang die je hiervoor gebruikt. Maatvoering
zit dus ergens tussen de 35mm en 42mm.
Alvast dank...
Marco
Dat gaat inderdaad ergens op lijken.
Weet jij toevallig ook welke ik nodig zou hebben in een
TD5 uit 2003?
Het gaat dan -vermoed ik- om de binnendiameter van
de koelwaterslang die je hiervoor gebruikt. Maatvoering
zit dus ergens tussen de 35mm en 42mm.
Alvast dank...
Marco
-
Marc-my-Words
Marco,
Jammer genoeg heb ik geen idee, de papieren Biltema geeft ook zo gauw geen uitsluitsel.
GIYF: als je eens op "motorvärmare" + Td5 zoekt (ik zie zo gauw al van alles) of het aan de Zweedse LandRover club (SLRK) vraagt ?
Ik zou het aan mijn "zweedse" broertje kunnen vragen maar hij "zit" niet zo in de LandRovers (hoogstens als hij eens met mij meerijdt).
Marc
PS Ik heb ook nog even Clas Ohlson geprobeerd maar werd daar ook niet wijzer.
Jammer genoeg heb ik geen idee, de papieren Biltema geeft ook zo gauw geen uitsluitsel.
GIYF: als je eens op "motorvärmare" + Td5 zoekt (ik zie zo gauw al van alles) of het aan de Zweedse LandRover club (SLRK) vraagt ?
Ik zou het aan mijn "zweedse" broertje kunnen vragen maar hij "zit" niet zo in de LandRovers (hoogstens als hij eens met mij meerijdt).
Marc
PS Ik heb ook nog even Clas Ohlson geprobeerd maar werd daar ook niet wijzer.
-
Erwin 110TD5
Afgelopen zomer bij de Biltema in Jonkoping geweest, ook hiervoor gekeken. Ze hadden het niet voor een TD5 als standaard pakket, wel voor Benzine-modellen van de Disco (V8). Even staan kijken met zo'n Biltema knakker en theoretisch was het wel te maken maar dan kwamen er nog koppelstukjes en andere mogelijke lek-locaties bij kijken... Daarom heb ik ervanaf gezien.
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
-
Erik One-ten+LW
Tis toch gewoon een kwestie van een koelwaterslang loshalen en de binnendiameter meten?
Er zijn er ook die ipv een vriesplug komen, maar daar wordt hier geloof ik niet over gesproken.
Erik (die wel benieuwd is want dinsdag weer voor 4 wk naar Zweden vertrekt)
Er zijn er ook die ipv een vriesplug komen, maar daar wordt hier geloof ik niet over gesproken.
Erik (die wel benieuwd is want dinsdag weer voor 4 wk naar Zweden vertrekt)
-
Pekinees
Ik heb een setje van Defa, wat in het gat van een vriesplug moet.
Meegenomen uit Finland, maar nog niet geinstalleerd, omdat ik een beetje bang ben voor wat ik tegenkom als ik een vriesplug verwijder.
In Finland worden die systemen veel gebruikt, je ziet er veel palen met 220V om je auto op aan te sluiten.
Succes
Rien
Meegenomen uit Finland, maar nog niet geinstalleerd, omdat ik een beetje bang ben voor wat ik tegenkom als ik een vriesplug verwijder.
In Finland worden die systemen veel gebruikt, je ziet er veel palen met 220V om je auto op aan te sluiten.
Succes
Rien
-
Erik One-ten+LW
De vriespluggen roesten ook weleens door (althans bij Series gezien). Je kunt ze er vrij gemakkelijk uit wippen. Gat erin tikken en dan met schroevendraaien. De pasrand goed schoonmaken en nieuwe erin.
Voor thuis op de oprit is een setje op 220V best handig, in Scandinavië zie je ook vaak aansluitingen op parkeerplaatsen bij bedrijven enzo.
Erik (die het maar met een Webasto doet)
Voor thuis op de oprit is een setje op 220V best handig, in Scandinavië zie je ook vaak aansluitingen op parkeerplaatsen bij bedrijven enzo.
Erik (die het maar met een Webasto doet)