Weet iemand waar ik een schaalmodel kan kopen van een 110 double cab pick-up?
Het lukt me maar niet om er een te vinden, maar ik weet dat ze bestaan.
Alvast bedankt!
Niels 110dcpu
Schaalmodel
-
sean
Re: Schaalmodel
Universal Hobbies ( UH ) heeft een 1:18 model, wel wat prijzig zo rond de 40 euro minimaal.
Komt af en toe op Ebay-duitsland voorbij, maar moet in NL ook te bestellen zijn bij de betere modellen-winkel.
Grtz.
Komt af en toe op Ebay-duitsland voorbij, maar moet in NL ook te bestellen zijn bij de betere modellen-winkel.
Grtz.
-
Elbert
Hallo Niels
Dat het model van Universal Hobbies is wist je waarschijnlijk al.
En dat ie niet meer op hun site staat ook.
Je zou Peperkamp in Ede eens kunnen proberen, die heeft altijd wel wat Land Rovers staan.
Heb geen aandelen maar in het verleden wel veel bouwdozen gekocht.
En anders Bevro, dat is een importeur.
Succes.
Groeten, Elbert
Dat het model van Universal Hobbies is wist je waarschijnlijk al.
En dat ie niet meer op hun site staat ook.
Je zou Peperkamp in Ede eens kunnen proberen, die heeft altijd wel wat Land Rovers staan.
Heb geen aandelen maar in het verleden wel veel bouwdozen gekocht.
En anders Bevro, dat is een importeur.
Succes.
Groeten, Elbert
-
Little Landies
Universal Hobbies had dit model inderdaad in het assortiment.
Bevro heeft ze niet meer, ik kan ze helaas ook niet krijgen... wellicht via ebay, marktplaats of mazzel bij een modellenwinkel...
Groetjes,
Remco
Little Landies
Bevro heeft ze niet meer, ik kan ze helaas ook niet krijgen... wellicht via ebay, marktplaats of mazzel bij een modellenwinkel...
Groetjes,
Remco
Little Landies
-
Christiaan109
Hey Niels
Ik weet dat Schuiten Miniaturen in Rotterdam nog het een en ander van Universal Hobbies had staan de laatste keer dat ik er was. Zie dit model ook wel eens voorbij komen op Marktplaats inderdaad.
En soms hebben de dealers ook nog wel eens een paar modellen in de showroom staan voor de verkoop. Knook in Breda en Geba Auto (ook op marktplaats te vinden) zijn daar voorbeelden van.
Heb zelf ook nog een 1/43 variant in de kast staan. Deze is alleen wel in de kleuren van de franse brandweer en voorzien van bestikkering. Heeft toen geloof ik ook meegereden in de promotiecaravaan van de Tour de France.
Groeten
Christiaan109
Ik weet dat Schuiten Miniaturen in Rotterdam nog het een en ander van Universal Hobbies had staan de laatste keer dat ik er was. Zie dit model ook wel eens voorbij komen op Marktplaats inderdaad.
En soms hebben de dealers ook nog wel eens een paar modellen in de showroom staan voor de verkoop. Knook in Breda en Geba Auto (ook op marktplaats te vinden) zijn daar voorbeelden van.
Heb zelf ook nog een 1/43 variant in de kast staan. Deze is alleen wel in de kleuren van de franse brandweer en voorzien van bestikkering. Heeft toen geloof ik ook meegereden in de promotiecaravaan van de Tour de France.
Groeten
Christiaan109
-
Niels 110dcpu
Ik heb er een gevonden via marktplaats!
Iedereen bedankt voor de tips.
Mvg Niels 110 dcpu
Iedereen bedankt voor de tips.
Mvg Niels 110 dcpu