L.S.
Iemand ervaring met het plaatsen van een hardtop op een 88 uit 1976, ex belgisch leger.
Er zit nu een softtop op, maar ik heb inmiddels een hardtop liggen, puntje is de bevestiging van
de huidige beugels. Ik kan ze wel verwijderen, maar volgens mij steken er dan nog dingen uit waardoor
ik de hardtop niet kan plaatsen.
Wie o wie fheeft hier ervaring mee. De kans ik klein dat ik de softtop terug zou willen plaatsen, maar toch...
Misschien leuk in de zomer maanden.
Thijs
Hardtop laro 88
-
Hermen Vlothuizen
Re: Hardtop laro 88
Ik heb twee keer een 88" van een hardtop voorzien, waarvan een zo'n "Belgje". Bij mijn civiele SIIa kon je zo de beugels verwijderen en in een moeite door de hardtop plaatsen. Bij het "Belgje" had ik hetzelfde verwacht, maar daar liep ik tegen hetzelfde probleem aan dat jij nu benoemt.
Die Belgische 88's in 4x2 zijn het resultaat van complexe onderhandelingen, waarbij de uitkomst was dat de Belgische industrie veel componenten heeft mogen aanleveren. Ik geef toe dat het puur speculatief is, maar ik vraag me af of het verschil in de achterbakken ook daardoor ontstaan kan zijn.
Uiteindelijk heb ik om toch de hardtop te kunnen plaatsen de vier punten die nog uitstaken met de slijpschijf zodanig ver weggeslepen dat de hardtop er overheen paste.
Hermen
Die Belgische 88's in 4x2 zijn het resultaat van complexe onderhandelingen, waarbij de uitkomst was dat de Belgische industrie veel componenten heeft mogen aanleveren. Ik geef toe dat het puur speculatief is, maar ik vraag me af of het verschil in de achterbakken ook daardoor ontstaan kan zijn.
Uiteindelijk heb ik om toch de hardtop te kunnen plaatsen de vier punten die nog uitstaken met de slijpschijf zodanig ver weggeslepen dat de hardtop er overheen paste.
Hermen