laatste APK-loodjes
-
Gerben tB
laatste APK-loodjes
Ik heb de 110V8 nu zover klaar dat de garagehouder hier op de hoek er even een blik op heeft geworpen
Over het algemeen is hij nu tevreden
Chassis is weer netjes,nieuwe schokdempers en veren, diverse lekkages verholpen.
Hij gaf nog een aantal aandachtpunten:
1 tijdens de meting van de CO2 uitstoot kwam deze ruim boven de gestelde waarde.(letterlijk : het lijkt wel een
steenkoolcentrale)
2 lichtbeeld is ter plekke verholpen
Net met een klein proefritje bleken de volgende nieuwe problemen ontstaan te zijn
lampje van de handrem licht niet meer op als ik de handrem aantrek of als ik de auto op contact zet (als ik de sleutel doordraai om te starten licht deze wel heel even op)
waarschuwingslampje op het dashboard voor de alarmverlichting doet het niet meer (wel als ik gewoon richting aangeef)
Als ik het stuur draai is het net of er eerst druk opgebouwd wordt, zodra ik het stuur een kwartslag heb gedraaid is de max druk bereikt en draait het weer erg makkelijk .Ik heb wel de stuurpomp en de demper vervangen..
Over het algemeen is hij nu tevreden
Chassis is weer netjes,nieuwe schokdempers en veren, diverse lekkages verholpen.
Hij gaf nog een aantal aandachtpunten:
1 tijdens de meting van de CO2 uitstoot kwam deze ruim boven de gestelde waarde.(letterlijk : het lijkt wel een
steenkoolcentrale)
2 lichtbeeld is ter plekke verholpen
Net met een klein proefritje bleken de volgende nieuwe problemen ontstaan te zijn
lampje van de handrem licht niet meer op als ik de handrem aantrek of als ik de auto op contact zet (als ik de sleutel doordraai om te starten licht deze wel heel even op)
waarschuwingslampje op het dashboard voor de alarmverlichting doet het niet meer (wel als ik gewoon richting aangeef)
Als ik het stuur draai is het net of er eerst druk opgebouwd wordt, zodra ik het stuur een kwartslag heb gedraaid is de max druk bereikt en draait het weer erg makkelijk .Ik heb wel de stuurpomp en de demper vervangen..
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: laatste APK-loodjes
lampjes is waarschijnlijk de massa, altijd een probleem
genoeg ATF in je pomp?( en schone/nieuwe??)
genoeg ATF in je pomp?( en schone/nieuwe??)
-
Gerben tB
Helemaal nieuwe olie. Waar moet ik dit massaprobleem zoeken? richtingaanwijzers zelf werken wel goed ondanks dat er geen lampje op t dashboard brandt
-
sjorsboomschors/aka/PP
dat doet het bij mij soms ook.
achter de temp. meter zitten 3 massadraadjes, die heb ik verlengd naar parafan.
ook het rijtje schakelaars bij je knie( achterruitverwarming/alarmlichten ed. maakte niet goed contact, alles los, schoonschuren( contactjes) en weer vastschroeven en alles, behalve m'n lampenaanlampje doen het weer
achter de temp. meter zitten 3 massadraadjes, die heb ik verlengd naar parafan.
ook het rijtje schakelaars bij je knie( achterruitverwarming/alarmlichten ed. maakte niet goed contact, alles los, schoonschuren( contactjes) en weer vastschroeven en alles, behalve m'n lampenaanlampje doen het weer
-
GerbentB
Als je nou eens langskomt om de nieuwe auto te bewonderen kun je direct helpen met ontluchten Andrew mailde het me net
-
Paul Stroink, One-Ten.nl
nou nou nou.... dat is makkelijker dan het CO naar beneden krijgen hoor...
ik heb het druk druk druk, rij weer minstens één keer per week naar engeland, heb nog 20 auto's ofzo staan met een heleboel werk. Moet nog een nieuw hek plaatsen, nieuwe vloer in de hal enz.....
ik heb het druk druk druk, rij weer minstens één keer per week naar engeland, heb nog 20 auto's ofzo staan met een heleboel werk. Moet nog een nieuw hek plaatsen, nieuwe vloer in de hal enz.....
-
Gerben tB
Gaat ook vast wel lukken hoor, CO naar beneden krijgen laten we maar over aan de mensen die er verstand van hebben