Kilometerkabel RRC 1 of 2 delen???
-
JvD
Re: Kilometerkabel RRC 1 of 2 delen???
Lijkt erg veel op het probleem bij Corne van Dongen. Zie onderstaande posting.
Hij heeft het probleem (koppelingsprobleem) inmidels gefixt.
Probleem met de koppeling.
Gepost door: Corné van Dongen ()
Datum: 03 augustus 2010 11:31
Succes,
JvD
Hij heeft het probleem (koppelingsprobleem) inmidels gefixt.
Probleem met de koppeling.
Gepost door: Corné van Dongen ()
Datum: 03 augustus 2010 11:31
Succes,
JvD
-
Marco
Kilometerkabel RRC 1 of 2 delen???
De kilometerkabel van mijn rrc moet vervangen worden,is eentje die bestaat uit twee delen maar op internet(paddocksspares)zag ik dat ze ook als 1 hele kabel te verkijgen zijn.Past dit op mijn teller,gewoon een mechanische unit uit bj 1984?
-
Bart van Dessel
Kabel is 1 deel bij een '84. 2 delen is volgens mij bij eentje met efi, daar zit een bepaalde snelheidsensor voor de efi aan te sturen, daarom 2 stukjes kabel.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Marco
Bedankt bart voor je reactie dus ik kan er met een gerust hart een kabel opzetten die uit 1 deel bestaat?gr,marco
-
JvD
Sorry; hoort thuis bij de posting over problemen met schakelen.
-
Geert Oude Luttighuis
Toch wel interessant dit... Voor mij alleen weer omgekeerd: heb een '84-er, en zou met zo'n gedeelde kabel makkelijk een snelheidspuls kunnen aftappen voor cruise-control en/of navigatie.
-
Bart van Dessel
Dat kan Geert, ik heb nog wel zo'n kastje liggen. Heb het zelf nooit geprobeert, heb ooit horen zeggen dat het signaal te zwak is.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Geert Oude Luttighuis
Ah, interessant! Maareh, wat voor kastje doel je op?
Heb nog wel ergens zo'n pulsgever die je tussen de twee delen van een snelheidsmeterkabel kunt zetten, vervolgens geeft die de puls voor CC/navi...
Heb nog wel ergens zo'n pulsgever die je tussen de twee delen van een snelheidsmeterkabel kunt zetten, vervolgens geeft die de puls voor CC/navi...