Onze 90 zal hopelijk binnenkort te klein zijn dus nu is de zoektocht begonnen naar een 110, uiteraard belastingvrij. Zoals jullie weten valt het niet mee om een 110 LHD op geel kenteken belastingvrij te vinden. Ik zie wel een aantal RHD en grijs kenteken varianten.
Nu zijn er meerdere ideeen:
1) RHD kopen en blijven rijden, maar dat vindt mijn vriendin niets. (dus gebeurd niet...)
2) RHD kopen en ombouwen naar LHD
3) LHD grijskenteken kopen en ombouwen naar geel met 2 extra deuren.
Wie heeft er ervaring met optie 2 en/of 3 en kan mij voorzien van informatie. Wat kan je zelf, zijn er onderdelen, de kosten, de tijd...
Alvast bedankt
ervaringsdeskundige ombouw rhd>lhd en 3>5drs
-
Maurice Bastings
Re: ervaringsdeskundige ombouw rhd>lhd en 3>5drs
Ik heb een 110 RHD Crewcab omgebouwd naar een 110 LHD Station Wagon. Geel kenteken!!
In een andere auto 110 LHD heb ik een 200Tdi (Defender) motor ingebouwd. Bijna klaar nu.
Mail me maar als je wat wil weten. Kan je wel vertellen hoe ik het heb aangepakt.
Let wel dat bij dit soort werkzaamheden een goede voorbereiding het halve werk is!!
Mvg, Maurice
Maurice Bastings
Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI
[mauricebastings.jouwweb.nl]
In een andere auto 110 LHD heb ik een 200Tdi (Defender) motor ingebouwd. Bijna klaar nu.
Mail me maar als je wat wil weten. Kan je wel vertellen hoe ik het heb aangepakt.
Let wel dat bij dit soort werkzaamheden een goede voorbereiding het halve werk is!!
Mvg, Maurice
Maurice Bastings
Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI
[mauricebastings.jouwweb.nl]