Uitlaten paddock

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Art1

Uitlaten paddock

Bericht door Art1 »

Hoi,

Wie heeft er ervaring met de kwaliteit van paddock uitlaten?

Voor een compleet systeem (200 Tdi) zou ik nog geen 100 pond kwijt zijn (geen OEM), de prijzen hier voor OEM circa 500 euro incl.
Paddock kan geen OEM leveren..

Hoort graag.

Grt Art
erik

Re: Uitlaten paddock

Bericht door erik »

Goede ervaring ! binnen 3 dagen in huis (in midden frankrijk); paste goed en heeeel goedkoop.

Erik
Art1

Bericht door Art1 »

Hoi Erik,

En de kwaliteit???
Dutchmo

Bericht door Dutchmo »

Hallo Eric,

Kan niet anders dan lof uitspreken heb net mn RVS uitlaat voor de 109 S III binnen (3 dagen)
ziet er erg goed uit en alle montage spullen zitten erbij "toppie"

gr Mo
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

ik ook, in drie gedeeltes ( 1 pijp was een Bosal) twee dempers en ik was niet veel kwijt!!
samen met twee schokbrekerplaten of hoe heten die dingen waar je schokbrekers op/aan vast zitten

Front Pipe ESR158 £17.30

Intermediate Silencer ESR54 £31.96

Rear Tailpipe and Silencer ESR359 £32.33

Rear coil spring seat - 110 LR540B £29.50

Total £140.59

was ik 140 pond kwijt, omgerekend ( ik betaal geen VAT) incl. verzenden € 201,- en uitlaat is prima!!!
dirk

Bericht door dirk »

hoi mo
wat was je hiervoor kwijt
ik heb namelijk vorig jaar de eind demper vervangen van me 109 en die is nu al weer aan vervanging toe
nu kosten jij weinig maar ieder jaar een is ook niets

ik hoor het graag

groet dirk
Dutchmo

Bericht door Dutchmo »

Hoi Dirk,

Is met VISA betaald moet de afrekening nog krijgen en hangt dus een beetje af van de koers maar in ponden is het 185 GBP (+/- 220 euro) incl verzendkosten
en dan hebben we het over een komplete set van voor naar achter incl matage set plus pakking manifold (die moet je overigens los erbij betsellen a 1 GBP)
maar dan ben je ook voor jaren onder de pannen.

mvgr Mo
Art1

Bericht door Art1 »

Hoe lang heb je de uitlaat er al onder?
sjorsboomschors/aka/PP

Maandje ongeveer
Wel ok. Meer flow tov. Oude orginele 2.5 n/a uitlaat
Heeft ongeveer 2 cm dikkere diameter wat de turbo ten goede komt!
Art1

Bericht door Art1 »

Ben eigenlijk meer benieuwd hoe die uitlaat er over een goed jaar uitziet, niet dat je elk jaar een uitlaat kan bestellen..;-)
Gerard E.

Bericht door Gerard E. »

Vandaag wat uitlaatdelen binnen gekregen van LR Series zijn van Bosal en Klarius mat een stikker van britpart er over heen.
Ziet er goed uit.
Groet Gerard E.
Lute

Bericht door Lute »

Bij mij zit ie er nu een klein jaar onder (109 SIII Stawag) en nog steeds keihard!
Wat mij betreft een prima prijs/kwaliteit verhouding..

Groet'n Lute
erik

Bericht door erik »

Hij zit er nu pas een half jaar onder.....paste wel perfect.
gr.Erik
D&G

Bericht door D&G »

Ik haal hem gewoon bij een Nederlandse toko. Weet zeker dat alles in orde is, kan ze aanspreken als het niet zo is. Compleet met alle beugeltjes, staan met raad en soms zelfs met daad paraat. Dan maar een paar tientjes meer kwijt.

Gerard
Art1

Bericht door Art1 »

Hoi Gerard,

Ben het helemaal met je eens, alleen in dit geval gaat het niet om een paar tientjes. De paddock versie kost circa 100pond compleet systeem voor tot achter, bij de bekende NL leveranciers varierend tussen de 375 en 475 euro..

Vind verschil net te groot om niet serieus paddock te overwegen, maar ben er eigenlijk nog steeds niet uit.

Art
sjorsboomschors/aka/PP

bestel je toch eerst 1 stuk?
kijk je hoe de kwaliteit is en als het bevalt koop je de andere 2 delen??
30 pond is niet de hoofdprijs, toch??
D&G

Bericht door D&G »

De crux van het systeem zit in de demper. Ik heb een demper gezien van Paddock waarbij de voorzijde na twee jaar losviel van de rest van de demper. Ga dan maar naar Paddock om te klagen.

Nog een voorbeeld:

Heb 1 deurtopje van Paddock op mijn auto , de andere van BP. Mag jij raden welke na 1 jaar (en 2 maanden) alweer vervangen kan worden.....

Ik ben sterk van mening dat iedere kwaliteit zijn prijs heeft.
110

Bericht door 110 »

De uitlaten van Paddock zijn van prima kwaliteit voor een after-market merk.
(er zit wel een kwaliteitsverschil in met bijvoorbeeld origineel Land Rover, daar is de kwaliteit erg goed van)

De service van Paddock is veel beter dan die van veel van de after-market leveranciers !
Geloof me, bij Paddock beseffen ze terdege dat ze een achterstand zouden kunnen hebben vanwege het niet hebben van een winkel/balie in Nederland.
Dat besef leidt tot een service waar menig Nederlandse leverancier iets van kan leren.

Overigens zou ik liever mijn onderdelen in Nederland kopen, maar vanwege de prijsstelling van Nederlandse leveranciers ben ik wel genoodzaakt over het water te kopen.

Succes
neO

Bericht door neO »

Twee jaar geleden mijn achterdemper vervangen. Is gewoon van Bosal. Niks mis mee.

Groet,

Raymond
sjorsboomschors/aka/PP

hear hear!!!!
Gerard E.

Bericht door Gerard E. »

Over de service van Paddocks valt niets te klagen.
Als ze twijfelen over de dingen die je besteld krijg je altijd een mailtje en vaak ook nog een telefoontje of het echt wel klopt.
Laatst had ik een zending besteld die afweek van de reguliere maten dus moesten ze meer transportkosten rekenen.
Ik kreeg daarover een mailtje en kon gewoon de bestelling cancelen.
Maw tot nu toe dik tevreden met Paddocks en ook LR Series.
Als je in Nederland niet op alles de hoofdprijs hoeft te betalen dan zou ik alles hier kopen maar zelfs voor de meest eenvoudige dingen betaal je hier minimaal twee keer zo veel als in Engeland.
Beetje jammer.
Gerard E.
Apke

Bericht door Apke »

Geen idee hoe het zit met de uitlaten voor een 200 Tdi, maar onder mijn Series hangt ongeveer een jaar of 3 een Paddock pijp zonder problemen.

Paste goed (gemakkelijk te monteren) en ziet er momenteel nog aardig uit. Geen lekkages gehad tot nu toe.

Apke
Beheerder PrikkersWinkel

larrie-nu.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f6e6410e319985ea196430bb99f638a0', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', 'http://www.matteman.nl/images/larrie-nu.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', '', 12593084, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Larrie - Serie III 109 Stawag (in onderhoud)
Duck - Disco 2 TD5 (voorlopige naam)
bas88pickup

Bericht door bas88pickup »

Same here! 1ste uitlaat van Paddocks heeft het 5 jaar uitgehouden, nu weer een nieuwe eronder, als die het weer 5 jaar doet, ben ik dik tevreden. (45 euro gedeeld door 5 jaar= 9 euro per jaar.... ik daag een Nederlandse leverancier uit het daarvoor te doen) En ja, het is idd een RHD systeem onder een LHD auto, kwestie van een ophangpuntje...
Plaats reactie