wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
-
dirk
wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
beste
is er iemand die mij de verschillen kan vertellen van de aandrijflijn en assen van een stage one een 109 en een 110
dit in verband met een zelf bouw project
groet dirk
is er iemand die mij de verschillen kan vertellen van de aandrijflijn en assen van een stage one een 109 en een 110
dit in verband met een zelf bouw project
groet dirk
-
Roy Bruurs
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
overbrengingsverschil van het differentieel.
Andere versnellings en tussenbak.
Motorinhoud.
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6a1e15caf5caf5294e2bbf9cc95e57ab', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12581475, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
Andere versnellings en tussenbak.
Motorinhoud.
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6a1e15caf5caf5294e2bbf9cc95e57ab', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12581475, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-
Exfietser
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
De stageone is een bladgeveerde 109 met een 3.5 V8 en permanent 4x4.
Een 110 is schroefgeveerd. Permanent 4x4 en kan hebben: V8, 2,25B, 2,25D 2,5D, 2,5B 2,5TD, 200TDI, 300TDI TD5 en de laatste motor van landrover.
Dacht ik.
Arnold.
Een 110 is schroefgeveerd. Permanent 4x4 en kan hebben: V8, 2,25B, 2,25D 2,5D, 2,5B 2,5TD, 200TDI, 300TDI TD5 en de laatste motor van landrover.
Dacht ik.
Arnold.
-
Anton (Rumble)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Ik weet niet alles, maar een paar verschillen die ik zo weet.
109 trommelremmen voor en achter
assen gemonteerd op bladveren
110 schijfremmen voor
schroefveren rondom
109 stage one heeft voor de rest veel aandrijf componenten die ook in vroegere range rovers is gebruikt en later in de eerste 110 v8.
er zullen vast nog meer verschillen/overeenkomsten zijn.
109 trommelremmen voor en achter
assen gemonteerd op bladveren
110 schijfremmen voor
schroefveren rondom
109 stage one heeft voor de rest veel aandrijf componenten die ook in vroegere range rovers is gebruikt en later in de eerste 110 v8.
er zullen vast nog meer verschillen/overeenkomsten zijn.
-
Marc-my-Words
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Exfietser Schreef:
-------------------------------------------------------
> De stageone is een bladgeveerde 109 met een 3.5 V8
> en permanent 4x4.
>
> Een 110 is schroefgeveerd. Permanent 4x4 en kan
> hebben: V8, 2,25B, 2,25D 2,5D, 2,5B 2,5TD, 200TDI,
> 300TDI TD5 en de laatste motor van landrover.
>
> Dacht ik.
>
> Arnold.
Ik zou toch zeggen dat de Td5 de laatste LandRover motor is, de nieuwste Defender motor, de TD2,4 is een FrodTransit motor.
Puristen zouden kunnen zeggen dat de laatste Defenders hybride auto's zijn.
Marc
-------------------------------------------------------
> De stageone is een bladgeveerde 109 met een 3.5 V8
> en permanent 4x4.
>
> Een 110 is schroefgeveerd. Permanent 4x4 en kan
> hebben: V8, 2,25B, 2,25D 2,5D, 2,5B 2,5TD, 200TDI,
> 300TDI TD5 en de laatste motor van landrover.
>
> Dacht ik.
>
> Arnold.
Ik zou toch zeggen dat de Td5 de laatste LandRover motor is, de nieuwste Defender motor, de TD2,4 is een FrodTransit motor.
Puristen zouden kunnen zeggen dat de laatste Defenders hybride auto's zijn.
Marc
-
Exfietser
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Hij zit toch in de 110 af fabriek. Dan is het toch ook gewoon een verschil met de 109. En daar ging de vraag toch over. Niet over waar die oorspronkelijk van afkomstig is.
Arnold.
Arnold.
-
Frans Bonnes
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
De 3.5 V8 is ook geen Landrovermotor dan. Volgens jouw redenering.
fb
fb
-
dirk
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
bedankt voor de info
maar heeft een stage one schijfremmen voor en heeft hij dan spiraalveren of bladveren
want anders zou ik dus een 200tdi met 5bak in mijn serie kunnen bouwen als ik er dan assen van een stage one onder zet heb gelijk schijfremmen voor en permanente 4 wiel aandrijving
of klopt dit niet
groet dirk
maar heeft een stage one schijfremmen voor en heeft hij dan spiraalveren of bladveren
want anders zou ik dus een 200tdi met 5bak in mijn serie kunnen bouwen als ik er dan assen van een stage one onder zet heb gelijk schijfremmen voor en permanente 4 wiel aandrijving
of klopt dit niet
groet dirk
-
Eric&Betty Boop
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
De stage one is een 109 en heeft dus bladvering en trommels rondom en ook de smallere spoorbreedte van een serie.
Het is wel de enige serie met permanente 4 wiel aandrijving en dus ook homokineten in de vooras ipv de kruistukken van de serie I,II en III.
Groet.
Eric.
Foto-S36C8XEB.jpg --> mod_embed_images_loadimage('625bf841ad8485514958fbde386c79ff', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-S36C8XEB.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', '', 12582022, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1tonsquash2.gif --> mod_embed_images_loadimage('647f032c6bcb51b689c36f91d97eabd2', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', 'http://roverlanders.bc.ca/roverforum/images/smilies/1tonsquash2.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', '', 12582022, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Het is wel de enige serie met permanente 4 wiel aandrijving en dus ook homokineten in de vooras ipv de kruistukken van de serie I,II en III.
Groet.
Eric.
Foto-S36C8XEB.jpg --> mod_embed_images_loadimage('625bf841ad8485514958fbde386c79ff', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-S36C8XEB.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', '', 12582022, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1tonsquash2.gif --> mod_embed_images_loadimage('647f032c6bcb51b689c36f91d97eabd2', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', 'http://roverlanders.bc.ca/roverforum/images/smilies/1tonsquash2.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', '', 12582022, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
was er ook niet een verschil met raampjes in de voordeuren??
ik heb een early 110 met draairaampjes, een stage one heeft toch ook schuifraampjes, zoals ook 110's met een V8??
ik heb een early 110 met draairaampjes, een stage one heeft toch ook schuifraampjes, zoals ook 110's met een V8??
-
art1
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Mijn 110 is van 83 maar ook met schuifraampjes en geen v8..
Grt Art
Grt Art
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Quote
1983 saw the advent of the the 110 at the Geneva Motor Show, the first of the new line of Land Rovers, to replace the series Land Rover, first introduced way back in 1948. It coincided with Land Rover's 35th birthday celebrations.
Amongst the many "ground breaking" features of these new Land Rovers was that the chassis had new coil sprung suspension, with live beam axles. The coil springs, were not only an additional comfort when used in rough terrain, but also added additional suspension travel and articulation in very difficult offroad situations. There were disc brakes to the front, but the rear brakes were still drum on these early 110. It was not until the introduction of the Defender 110 that disc brakes were fitted front and rear as standard.
Externally the body looked somewhat similar to the earlier series 3 and especially the stage 1 V8. Differences with the 110 were plastic extensions riveted to all four wings, to give extra protection to the bodywork. There was a new plastic radiator grill, plastic trim encompassed the head and side lights and the bonnet was redesigned to line up with the front wings. This gave the new Land Rover 110 a more pleasing look.
The windscreen was now a single piece of glass, but still with the ability of being lowered forward on a soft top, or if you removed the hardtop, you could also tilt the screen forward. The doors, all of them, were very closely based on the series Land Rover. The upper side doors window sections still had sliding glass fitted in a separate removable frame. The luxury of roll down window glass was to come a little later, in late 1984. The very rear door now had three hinges plus some extra strengthening, otherwise it too was closely related to its series ancestor.
Cloth trim was offered on the new and more comfortable 110 seats, normal option on the more spartan utility models though was wipe clean plastic. The front seats were a world apart from the earlier not very comfortable seats which came with the series Land Rover. Not only did they now incorporate a removable head restraint, but there was an adjustment provided to allow the seat backrest to be moved backwards and forwards, although they could not be reclined too far back on the 2 door models because there was a bulkhead in the way which stopped this. hiervandaan
en hier ook nog iets;
klikkkk
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2010 22:54 door sjorsboomschors.
1983 saw the advent of the the 110 at the Geneva Motor Show, the first of the new line of Land Rovers, to replace the series Land Rover, first introduced way back in 1948. It coincided with Land Rover's 35th birthday celebrations.
Amongst the many "ground breaking" features of these new Land Rovers was that the chassis had new coil sprung suspension, with live beam axles. The coil springs, were not only an additional comfort when used in rough terrain, but also added additional suspension travel and articulation in very difficult offroad situations. There were disc brakes to the front, but the rear brakes were still drum on these early 110. It was not until the introduction of the Defender 110 that disc brakes were fitted front and rear as standard.
Externally the body looked somewhat similar to the earlier series 3 and especially the stage 1 V8. Differences with the 110 were plastic extensions riveted to all four wings, to give extra protection to the bodywork. There was a new plastic radiator grill, plastic trim encompassed the head and side lights and the bonnet was redesigned to line up with the front wings. This gave the new Land Rover 110 a more pleasing look.
The windscreen was now a single piece of glass, but still with the ability of being lowered forward on a soft top, or if you removed the hardtop, you could also tilt the screen forward. The doors, all of them, were very closely based on the series Land Rover. The upper side doors window sections still had sliding glass fitted in a separate removable frame. The luxury of roll down window glass was to come a little later, in late 1984. The very rear door now had three hinges plus some extra strengthening, otherwise it too was closely related to its series ancestor.
Cloth trim was offered on the new and more comfortable 110 seats, normal option on the more spartan utility models though was wipe clean plastic. The front seats were a world apart from the earlier not very comfortable seats which came with the series Land Rover. Not only did they now incorporate a removable head restraint, but there was an adjustment provided to allow the seat backrest to be moved backwards and forwards, although they could not be reclined too far back on the 2 door models because there was a bulkhead in the way which stopped this. hiervandaan
en hier ook nog iets;
klikkkk
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2010 22:54 door sjorsboomschors.
-
paul be
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
De stage one had ook een speciale kruiskoppeling in de aandrijfas naar de voorste as. een duur onderdeeltje.
defender 110 300TDi
defender 110 300TDi
-
Marc-my-Words
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Frans Bonnes Schreef:
-------------------------------------------------------
> De 3.5 V8 is ook geen Landrovermotor dan. Volgens
> jouw redenering.
>
> fb
Je heb een punt, ik had ook altijd al twijfels bij de V8.
Alle gekheid op een stokje: Ik ga zodirect zo'n moderne "hybride" ophalen en eens kijken of het bevalt.
Marc
-------------------------------------------------------
> De 3.5 V8 is ook geen Landrovermotor dan. Volgens
> jouw redenering.
>
> fb
Je heb een punt, ik had ook altijd al twijfels bij de V8.
Alle gekheid op een stokje: Ik ga zodirect zo'n moderne "hybride" ophalen en eens kijken of het bevalt.
Marc
-
G-men (gargamel)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Verder was de 110 leverbaar met stuurbekrachtiging (erg lekker !!!) en heeft de 3.5 meer vermogen als in de stage one. Bij de stage one was het vermogen beperkt i.v.m. de capaciteit van de remmen.
Wat je je ook moet relaliseren is dat de stage-one een tussenmodel is wat niet al te lang geprodiuceerd is. Qua reserveonderdelen kun je veel halen uit de series en de vroege 110. Maar er zijn een aantal onderdelen die specifiek "stage-one" zijn; en die zijn vaak alleen nog origineel leverbaar omdat het niet lonend is voor OEM bedrijven om deze nog te produceren..... Het is dus vaak lastiger te vinden en wat duurder.
Voor de series en de 110 is bijna alles nog te krijgen voor redelijke prijzen.
De stage one heeft wel meer karakter, hoewel een vroege one-ten met schuifraampjes wel heel dicht in die buurt komt. Bijkomend voordeel vind ik persoonlijk dat de voegen one-tens toch wat hoger van kwaliteit waren als veel defenders die na 85-86 geproduceerd zijn. Ik zie vaak vroege one-tens die in een betere (ongerestaureerde) staat zijn als hun latere broertjes. Bij de face-lift in 86 zijn ze ook met de kaasschaaf over de nodige onderdelen gegaan en dat is de kwaliteit niet altijd ten goede gekomen.
Wat je je ook moet relaliseren is dat de stage-one een tussenmodel is wat niet al te lang geprodiuceerd is. Qua reserveonderdelen kun je veel halen uit de series en de vroege 110. Maar er zijn een aantal onderdelen die specifiek "stage-one" zijn; en die zijn vaak alleen nog origineel leverbaar omdat het niet lonend is voor OEM bedrijven om deze nog te produceren..... Het is dus vaak lastiger te vinden en wat duurder.
Voor de series en de 110 is bijna alles nog te krijgen voor redelijke prijzen.
De stage one heeft wel meer karakter, hoewel een vroege one-ten met schuifraampjes wel heel dicht in die buurt komt. Bijkomend voordeel vind ik persoonlijk dat de voegen one-tens toch wat hoger van kwaliteit waren als veel defenders die na 85-86 geproduceerd zijn. Ik zie vaak vroege one-tens die in een betere (ongerestaureerde) staat zijn als hun latere broertjes. Bij de face-lift in 86 zijn ze ook met de kaasschaaf over de nodige onderdelen gegaan en dat is de kwaliteit niet altijd ten goede gekomen.
-
Roy Bruurs
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
G-men (gargamel) Schreef:
-------------------------------------------------------
> Verder was de 110 leverbaar met stuurbekrachtiging
> (erg lekker !!!) en heeft de 3.5 meer vermogen als
> in de stage one. Bij de stage one was het vermogen
> beperkt i.v.m. de capaciteit van de remmen.
>
> Wat je je ook moet relaliseren is dat de stage-one
> een tussenmodel is wat niet al te lang
> geprodiuceerd is. Qua reserveonderdelen kun je
> veel halen uit de series en de vroege 110. Maar er
> zijn een aantal onderdelen die specifiek
> "stage-one" zijn; en die zijn vaak alleen nog
> origineel leverbaar omdat het niet lonend is voor
> OEM bedrijven om deze nog te produceren..... Het
> is dus vaak lastiger te vinden en wat duurder.
>
> Voor de series en de 110 is bijna alles nog te
> krijgen voor redelijke prijzen.
> De stage one heeft wel meer karakter, hoewel een
> vroege one-ten met schuifraampjes wel heel dicht
> in die buurt komt. Bijkomend voordeel vind ik
> persoonlijk dat de voegen one-tens toch wat hoger
> van kwaliteit waren als veel defenders die na
> 85-86 geproduceerd zijn. Ik zie vaak vroege
> one-tens die in een betere (ongerestaureerde)
> staat zijn als hun latere broertjes. Bij de
> face-lift in 86 zijn ze ook met de kaasschaaf over
> de nodige onderdelen gegaan en dat is de kwaliteit
> niet altijd ten goede gekomen.
De defender is er toch pas in 1991 gekomen met de introductie van de discovery? Daarvoor is het of ninety of one-ten
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5a9c1e0cf307aca585c45258d866ff87', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586346, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-------------------------------------------------------
> Verder was de 110 leverbaar met stuurbekrachtiging
> (erg lekker !!!) en heeft de 3.5 meer vermogen als
> in de stage one. Bij de stage one was het vermogen
> beperkt i.v.m. de capaciteit van de remmen.
>
> Wat je je ook moet relaliseren is dat de stage-one
> een tussenmodel is wat niet al te lang
> geprodiuceerd is. Qua reserveonderdelen kun je
> veel halen uit de series en de vroege 110. Maar er
> zijn een aantal onderdelen die specifiek
> "stage-one" zijn; en die zijn vaak alleen nog
> origineel leverbaar omdat het niet lonend is voor
> OEM bedrijven om deze nog te produceren..... Het
> is dus vaak lastiger te vinden en wat duurder.
>
> Voor de series en de 110 is bijna alles nog te
> krijgen voor redelijke prijzen.
> De stage one heeft wel meer karakter, hoewel een
> vroege one-ten met schuifraampjes wel heel dicht
> in die buurt komt. Bijkomend voordeel vind ik
> persoonlijk dat de voegen one-tens toch wat hoger
> van kwaliteit waren als veel defenders die na
> 85-86 geproduceerd zijn. Ik zie vaak vroege
> one-tens die in een betere (ongerestaureerde)
> staat zijn als hun latere broertjes. Bij de
> face-lift in 86 zijn ze ook met de kaasschaaf over
> de nodige onderdelen gegaan en dat is de kwaliteit
> niet altijd ten goede gekomen.
De defender is er toch pas in 1991 gekomen met de introductie van de discovery? Daarvoor is het of ninety of one-ten
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5a9c1e0cf307aca585c45258d866ff87', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586346, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-
G-men (Gargamel)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
De benaming defender is idd vanaf 1991 gebruikt. Men vond dat dat de hele productlijn een naam moest hebben en de oude lengteaanduiding niet meer voldeed naast namen als freelander en discovery. Het zijn echter dezelfde wagens.
Veel mensen kennen echter de benaming one-ten helemaal niet en noemen alles een defender; vandaar dat ik het zo omschreven heb.
Veel mensen kennen echter de benaming one-ten helemaal niet en noemen alles een defender; vandaar dat ik het zo omschreven heb.
-
Roy Bruurs
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Tja die van mij wordt ook vaak uitgescholden voor defender. (1984)
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b3e41ca1e1b0e58668ae494fd86f8487', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586420, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b3e41ca1e1b0e58668ae494fd86f8487', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586420, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-
G-men (Gargamel)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
1984 ? Kleine broertje van Gargamormel. Die is uit '83. De schuifraampjes doet mensen nog weleens twijfelen...... Maar idd het is defender voor en defender na.
Overleven we ook wel weer toch ?
Roy B Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tja die van mij wordt ook vaak uitgescholden voor
> defender. (1984)
Overleven we ook wel weer toch ?
Roy B Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tja die van mij wordt ook vaak uitgescholden voor
> defender. (1984)
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
ach, mijn '84-er 110 ( (09-06-1984) wordt wel eens voor JEEEEEEEP versleten
-
Roy Bruurs
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
sjorsboomschors Schreef:
-------------------------------------------------------
> ach, mijn '84-er 110 ( (09-06-1984) wordt wel eens
> voor JEEEEEEEP versleten
Ook dat ken ik. Mijn eigen familie krijg ik het ook niet afgeleerd. Zeg dan altijd zie hier geen jeep staan.
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('eb279fa28cde6450ff7a61be17f8c0e1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586533, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-------------------------------------------------------
> ach, mijn '84-er 110 ( (09-06-1984) wordt wel eens
> voor JEEEEEEEP versleten
Ook dat ken ik. Mijn eigen familie krijg ik het ook niet afgeleerd. Zeg dan altijd zie hier geen jeep staan.
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('eb279fa28cde6450ff7a61be17f8c0e1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 12586533, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-
G-men (Gargamel)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Je Eerste Echte Paard bedoel je toch.
)
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
JIIIIIIEHAAAAAA, RAWLHIDE,
yippykayeeemotherfuckerrrrrrr,
zoiets??
zal het de 22' ste uitproberen, m'n eerste off-road-event, buiten het strand van Noordwijk dan....
yippykayeeemotherfuckerrrrrrr,
zoiets??
zal het de 22' ste uitproberen, m'n eerste off-road-event, buiten het strand van Noordwijk dan....
-
G-men (Gargamel)
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
Paar cowboyboots met sporen en een lasso aan het dakrek..... ik zie het voor me.
Maak je een foto ??? Maar we raken wel erg off-topic....
Maak je een foto ??? Maar we raken wel erg off-topic....
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: wat is het verschil tussen een stage one een 109 en een 110
That's my middlename
Als ik Maka haal Met een Te hoge temp.meter, en een koelings/koppakking/waterpompprobleem maak ik een foto
naked-gun-facepalm.gif --> mod_embed_images_loadimage('437aeb5d01b0c1b3bc3a1ff28061b8b4', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F11%2Fnaked-gun-facepalm.gif', 'http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/11/naked-gun-facepalm.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F11%2Fnaked-gun-facepalm.gif', '', 12588219, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Als ik Maka haal Met een Te hoge temp.meter, en een koelings/koppakking/waterpompprobleem maak ik een foto
naked-gun-facepalm.gif --> mod_embed_images_loadimage('437aeb5d01b0c1b3bc3a1ff28061b8b4', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F11%2Fnaked-gun-facepalm.gif', 'http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/11/naked-gun-facepalm.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F11%2Fnaked-gun-facepalm.gif', '', 12588219, 600, 600, 'Loading image ...', false);